{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Mænd er bange for hende .... {{forumTopicSubject}}

For en gang skyld, så er jeg enig med Joan Ørting, hun er ikke en nem lille sag, meningen er, at hun slet ikke egner sig til forhold, jeg siger ikke, det er en fejl, hun skal finde lykken i noget andet.

Men jeg synes og undrer mig over, hvorfor hun var tilstede ved Frederiks fødselsdag, hvorfor skal Joachim og Maria blive ved med at trækkes med hende, hun har jo meldt sig ud af Kongehuset, det er hendes eget valg og udlukkende hendes eget valg, hun har aldrig spurgt Joachim om noget, det kan jeg ikke forestille mig hun har, hun er mere end alt dominerende og ikke til at leve sammen med.

Men det er som om X'erne ikke kan give afkald og skal blive ved med at dyrke hinanden, kan forstå, når der er små børn involveret, men ellers ikke. Men hun kom alene ....

https://www.avisen.dk/joan-oerting-om-alexandra-maend-er-bange-for-hende_500096.aspx?utm_source=news.dk&utm_campaign=jubii&utm_m

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mænd er bange for hende ....
  • #7   28. maj 2018 Jetset jeg er nu ikke bange for Alexandre jeg dyrker gerne det hele smiley

• #9   29. maj 2018 Nå, jeg er nok håbløs gammeldags, jeg havde også engang en kæreste, han skulle tit hjem til sin X og hans børn, de kunne nemlig ikke komme hos ham, jeg må sq indrømme, jeg ikke kunne finde ud af om de nu var færdig med hinanden, så nej, jeg finder det besynderligt, at X'er skal dyrkes, at snakke sammen om fælles børn er noget andet, men ligefrem dyrkes, det lærer jeg nok aldrig at forstå.

Og ja, Alexandra, hun vil have ungt kød, uhmmm mon de også er nemme at få, ja, det tror jeg, mænd på egen alder, de er så ikke så nemme, at manipulere med, men det skal de være, for hun vil dominere, det er jeg slet ikke i tvivl om.

Det med apanagen, er det ikke fordi prinserne er nået til en alder, hvor hjælpen er slut ??

• #10   29. maj 2018 #7 - Leon, hun er slet ikke sød nok til dig, du fortjener en, som vil være god ved dig smiley

• #13   29. maj 2018 Jetset 10# taaaak og jeg smiler og jeg bliver altså nød til at tænke højt for med min alder tænker jeg jo i hvordan alder iblandt kvinder kontra mænd må være og har lavet min helt egen målstok hvor det er + antal år til den ene side og ligeså til den anden side smiley

• #14   29. maj 2018 #11 - Ron, hvordan kan du få dig selv til at skrive, jeg er sur, jeg er overhovedet ikke sur, jeg skriver, hvad jeg mener og det samme gør du, og jeg er stensikker på, at det er ikke fordi du er sur. Sandheden er, at Alexandra er til ungt kød, sådan er det, men jeg er også sikker på, at hun har en høj IQ og er meget disciplineret, respekt for det, men jeg kan ikke lide hende, sorry.

• #15   29. maj 2018 Hvad er forskellen på, at Alexandra gerne vil have ungt kød og mænd der gerne vil have ungt kød? For mig er der ingen forskel. Jr. #12/Lone.

Jamen, rolig nu, har jeg skrevet, noget om forskel, jeg konstaterer bare, sorry. Men dejligt, at du tager Grevinden i forsvar, dig der er så meget imod Kongehuset smiley

Det med apanagen, er det ikke fordi prinserne er nået til en alder, hvor hjælpen er slut ?? Jr. Jetset.

NEJ! Jr. Lone

OK - du behøver ikke råbe, fald nu ned i knæhøjde. Apanagen stopper, når Felix bliver 18, så er der jo noget om det, jeg skriver og ikke helt ude i tågen. Rigtigt, at hun har sagt den fra, men kun så længe hun er erhvervs aktiv, når den slutter vil hun have apanage igen, sådan er det.

• #17   29. maj 2018 Man kan vel godt retfærdigvis tage Alexandra i forsvar, uden af være royalist, især hvis indlægget oser langt væk af misundelse og nedgørelse af andre kvinder.

Det Annella oplyser er bare fakta....

Jetset bør anskaffe sig aircondition og drikke noget køligt.;-)

• #18   29. maj 2018 ¤15

Så skal hun da i jobtræning og jobtilbud, og piskes rundt som mange andre danskere. Vi kan virkelig ikke have en simulant på det offentlige budget.

Når man er arbejdsløs til en tid så må hun hele møllen igennem som mange andre i samfundet smiley

• #19   29. maj 2018 # 18

Mon ikke hun allerede er blevet headhuntet til et godt job, som vi får kendskab til senere hen.;-)

• #20   29. maj 2018 tja...hun kan måske få et job som dørstopper på borgen... smiley

• #21   30. maj 2018 #16/Lone
    Forkert - fra det indsatte link: Grevinden er ikke omfattet af nogen pensionsordning, og derfor vil hun fra det tidspunkt, hvor hun ikke er erhvervsaktiv længere, ikke frasige sig det fulde beløb. Hun vil fra dette tidspunkt modtage et beløb svarende til en tjenestemandspension, som altså også vil være væsentligt lavere end den nuværende ydelse.

Nå, det kommer nok også an på, hvor man læser det, for efter dette udsagn, så lyder det sådan:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-06-23-grevinde-alexandra-frasiger-sig-sin-apanage

Løkke respekterer grevindes valg

Statsminister Lars Løkke Rasmussen siger ifølge Ritzau, at han har respekt for beslutningen.

- Jeg har noteret mig, at grevinde Alexandra har meddelt, at hun, når prins Felix fylder 18 år, ønsker at frasige sig den ydelse, som hun modtager fra den danske stat, så længe hun fortsat er erhvervsaktiv.

Med andre ord regner den 52-årige grevinde med at modtage apanagen igen, når hun forlader arbejdsmarkedet.

- Det tager jeg til efterretning, og det er en beslutning, som jeg har stor respekt for, siger Statsministeren.

• #23   30. maj 2018 Hvis det er din datter du skriver om, så må du have et tillykke med hende smiley

Kommentér på:
Mænd er bange for hende ....

Annonce