{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Niels L
Niels L
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 57

Hmm.. problem med pigen jeg kan li :/ {{forumTopicSubject}}

Hende jeg kan li og har været sammen med lidt og kysset med mange gange er i usa lige nu.. og hun ved ikk helt om hun er klar til et forehold.. men Jeg elsker hende som jeg aldrig har elsket nogen før..

men så er problemet.. en jeg har skrevet med i lang tid, har nu spurgt om jeg vil noget frækt og måske mødes med hende.. og hun er da sød nok.. men ved ikk hva jeg ska gøre.. og vil det ikk være lidt tarveligt over for hende jeg kan li og har kysset med at gøre det, selvom hun os har kysset med andre til en fest...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm.. problem med pigen jeg kan li :/
  • #1   14. feb 2008 Elsker du hende.. eller elsker du hende ikke? !
    Så er resten op til dine hjerneceller og dit hjerte.. !

• sut pik skat _
    sut pik skat _ Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 106
    #2   14. feb 2008 Så står du mellem to forskellige ting hvis jeg forstår rigtig?
    Sex eller kærlighed?

• #3   14. feb 2008 Guffe, nu er det jo ikk alle der har lig så mange hjerneceller som du har. smiley Motor bølle.

• #4   14. feb 2008 Steffen K > Luk aret.. næste gang køre jeg ekstra råden, bare for at irritere dig smiley ..

Tror du vi er venner eller hvad søde ? > Du har fat i noget der ja..

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#5   14. feb 2008 altså jeg ku vælge og være sammen med hende den anden som bare er veninde og måske sker der noget..

eller jeg ku vælge hende jeg egentlig rigtig godt kan li.. men hvis hun ikk kan li mig er det måske dumt.. hun ved nemlig ikk om hun er klar til et forehold... har sagt hvad jeg føler for hende li inden hun sku ud og rejse.. og hun sagde hun måske os gerne ville finde ud af noget, men vidste det ikk...

ska jeg så bare vente og holde mig til en pige.. sys jeg nemlig selv er bedst.. vil ikk såre hende..

• #6   14. feb 2008 Vent til hun kommer hjem og tag den derfra med hende..

• #7   14. feb 2008 Steffen K / Guffe / Yasirfir, du sir fem ?

Du køre sq ikk bar råden for at irritere mig, for det gør du sq uanset hvad smiley

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#8   14. feb 2008 okay.. takker.. andre der har noget at sige.. vil gerne være helt sikker..

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#9   14. feb 2008 ¤¤¤PAIN & GLORY¤¤¤ . - er ikk blevet afvist sådan set.. :S men kan godt være det kan forstås sådan

• #10   14. feb 2008 Lyt til Guffe.. Han er sq så klog......... på pi***n

• sut pik skat _
    sut pik skat _ Tilmeldt:
    feb 2008

#11   14. feb 2008 Niels: Der er absolut <b>ingen</b> trunter der tænder på 'utroskab'. ligemeget hvor meget du prøver og skjule du har været sammen med en anden, finder hun ud af det, piger snakker og har øjne i nakken.
    du kan så overveje og du er mest til at have en bolleven eller kæreste.
    men hvis du tænker over det: Med en kæreste kan du få både kærlighed og sex. Med en bolleven får du ikk andet end følselsløs kys og sex.

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#12   14. feb 2008 Tror du vi er venner eller hvad søde ? - præcis.. mener jeg os.. men på en eller anden måde kommer jeg til at såre en pige.. hun blir jo sikkert lidt ked den anden, hvis jeg ikk har lyst til at være sammen..

• sut pik skat _
    sut pik skat _ Tilmeldt:
    feb 2008

#13   15. feb 2008 Niels: Du behøver ikk og føle medlidenhed til den tøs der bar vil hugges af dig.

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#14   15. feb 2008 ¤¤¤PAIN & GLORY¤¤¤ . - det hun sagde var faktisk.. " jeg kan virkelig godt li dig, og vil gerne være sammen med dig, men der er så mange ting i øjeblikket, så jeg vil godt li tænke over det.. ved det ikk.. måske<3 "

ved ikk hvordan jeg ska ta det.. men for mig lyder det lidt som om hun vil måske.

• Niels L
    Niels L Tilmeldt:
    feb 2007

#15   15. feb 2008 Hmm ja.. Jeg vil ha hende.. jeg elsker hende og hun er verdens dejligste pige.. så det blir sådan..

men det er bare så skide svært med piger.. man ska vise lidt interesse for dem og gøre lidt for dem.. men sammentidig ikk overvælde dem med beskeder osv smiley

Kommentér på:
Hmm.. problem med pigen jeg kan li :/

Annonce