799 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Kysse??? Kysse???

Heej

Jeg er igang med at score en utrolig dejligt fyr vi har nu haft noget kørende lidt over en uge MEN vi har stadig ikke kysset, fordi han siger han er usikker og ikke tør...

Hva ville i gøre i sådan en situation?? ville i droppe ham eller vente til han tør og så lærer ham det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kysse???
  • #1   17. feb 2008 Giv ham tiden - han skal nok lære det

• #2   17. feb 2008 "Og så lære ham det?" - Øhh, hvad skal du lære ham?

At kysse, kommer vel af sig selv, når man ikke kan lade være. Det er ikke noget der skal fremtvinges, eller "planlægges"

• Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
    #3   17. feb 2008 What .. ! Han tør ikk !

• #4   17. feb 2008 marco K: Hehe - der er en del ting, der kommer til at tage lang tid hvis det er svært for ham at skulle kysse

• #5   17. feb 2008 det er fordi han er til mand, hehe

• #6   17. feb 2008 Giv ham dog tiden.. det kommer bare rolig !

• #8   17. feb 2008 han har haft 3 kærester før og ingen af dem er blevet kysset mens han har været ædru...

Janni F... Vi flirter utrolig meget når vi ses og vi kan ligge og kigge hinanden i øjnene i længere tid af gangen... og første gang jeg prøvede at kysse ham udbrød " nå du kan ikk vente" så nu jeg lidt nervøs for hans reation næste gang jeg prøver at få ham med på at kysse

• #10   17. feb 2008 hvor gammel er han? 12 ?

• #11   17. feb 2008 Lige en info.. vi har ikke sex endnu og det kommer vi heller ikke til i starten.... Han er 20 år, han havde bøjle som knægt som pigerne ikke syns om.... han er rigtig dejlig og sød, sjov, skøn....

Et forhold behøves ikke starte med sex...

• #12   17. feb 2008 Nej et forhold behøver selvfølgelig ikke starte med sex! Det har du helt ret i.. Men tror du skal sørge for at få ham til at føle sig tryg - så kan han ikke undgå at ville kysse dig.. Fortæl ham, at du kan lide ham, og at du gerne vil kysse med ham.. Vær åben omkring det

• #13   17. feb 2008 Han mener ikke at han kan kysse.... og jeg kan jo ikke give ham ret eller noget hvis ikke vi prøver at kysse... Håber snart på et kys nemlig... for jeg har altid været vant til kys lige fra dag et.... så det svært...

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 136
    #15   17. feb 2008 Som jeg læser det, tænker han, at du ikke vil have ham hvis han er en dårlkig kysser, og han er ret glad for dig, så han vilæ hellere lade helt være med at kysse. Da han ærlig talt er for meget en tøs til at tage springet og prøve hjælper det ikke og veeente på han tager springet. I skal bare i gang - det hører med til ethvert forhold fra dag 1!! Det du skal gøre er at hjælpe ham lidt på vej. Han er bange for du vil lave den helt store hede kysse seance first time, og hvis han ikke har prøvet det før, så er det klart han er nervøs og usikker. Spørg ham om det er i orden du giver ham ET kys på læberne. Så siger han sikkert ja, og du giver ham et hurtigt "mormorkys". Gør det nogle gange..og så længere og længere tid af gangen! Noget langtsomt og lidenskabeligt.. det er nemmere at følge med til for ham end tunger ud over det hele.. SÅ er jeg 100% på at han hurtigt begynder at føle sig mere sikker, og så skal i nok få gang i nogle hotte kys
    M!

• #16   17. feb 2008 Michael S
    Mange tak for dit seriøse gode svar smiley

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 136
    #17   17. feb 2008 ingen problem..og ellers skal jeg nok komme og kysse dig....det skal ikke gå til spilde! smiley
    M!

• #18   17. feb 2008 bare kys man med tvang

• #19   17. feb 2008 haha en der ikke tør kysse :P:P
    hehe

Kommentér på:
Kysse???

Annonce