Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sex
  • Flopstar .
    Flopstar . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 118
    #1   28. mar 2007 fed nok...

• #2   28. mar 2007 Bare husk at betal før du går...

• #3   28. mar 2007 Det er ik noget jeg ville , men har da haft sex med en hvor det kun var en aften og så ik mere i det ,..
    men hvis der ik er noget der tiltrækker mig til at have sex med en anden så gider jeg ik ,..

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 23
    #4   28. mar 2007 kun sex intet andet.. (sex er jo altså godt..)

• #5   28. mar 2007 Jahh sex er skam godt , men ik med hvem som helst ,..

• #6   28. mar 2007 Sjovt du kommer ind på sådan et indlæg '

Jeg mødte en for første gang i Mandags ( kun lige kort da hun var på arbejde der . )
    Så aftalte vi og skulle ses igår aftes , og efter 1 time max. var vi i seng sammen .

Og nu er vi i en kæmpe diskution .
    Som nok godt kan udvekle sig til at vi ikk sakker sammen mere ' smiley

• #7   28. mar 2007 snakker *

• #8   28. mar 2007 jeg syntes nu det er ok! sex er så naturligt så hvofor ik ku gøre det med en man lige har mødt. bare en enkel gang. hva fanden har prøvet det tit

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#9   28. mar 2007 BG.,<.,.,1:
    nej det regned jeg heller ikke med, men ville bare høre hvad det andet køn mener om sådan noget.. da jeg syntes det er grænse overskridene.. og indtresant

• #10   28. mar 2007 sex og forhold hører sammen, det andet er jo ikke "rigtig" sex, min mening.... (ikke til diskussion)

• #11   28. mar 2007 Er sku ligeglad så længe jeg er single knepper jeg alt med en pule over 40

• #12   28. mar 2007 det er vel fint hvis begge er indforstået med det kun er sex og ikk andet,bryder mig ik selv om det,og kunne ik finde på at gøre det.

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#13   28. mar 2007 Simona C ja lige præsis uforpligtene det var det ord jeg ledte efter,hæhæ smiley det er sku da sjov nok..

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 43
    #14   28. mar 2007 kommer jo os lidt an på hva man er til....

mig selv er mest inde for sex i forhold...
    men har ik noet imod og bare ha et 1night og så move on og aldrig ses mer....
    har aldrig gjordt det med en jeg er i omgangskreds med, det ville jeg sq ha det lidt for wierd med...

• poul r
    poul r Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 42
    #15   28. mar 2007 he he lars h det fair nok syntes jeg men du kan nok se det er svært at finde en tøs der er med på den se hvad de alle sammen skriver her inde

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#16   28. mar 2007 jammen det behøver ikke være en man kender bare en man møder ved købmanden/tanken eller i en eller anden butik, og så lige sende et par øjn og så ..... smiley

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#17   28. mar 2007 hæhæ ja det kan jeg godt se, at man er lidt ene om mine meninger, men det er sku fint nok med mig..

• #18   28. mar 2007 Jeg har kun haft sex i forhold, måske fordi jeg er så grim:-D

Men har sq haft fast kæreste i lang tid og det er bestemt ikke ringe.

Men kan godt følge Lars og jer andre...hvis begge parter er indforstået med det...

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#19   28. mar 2007 $hp$ NE PAS SUBIR: ja jeg tror ikke han fandt den hurtigste ske på havnen "eller hvad man nu siger"

• #20   28. mar 2007 sys os det fedt nok, medmindre hun fakede sit billede.. xD

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #21   28. mar 2007 Synes det er okay engang imellem. Det er bare belastende at næste gang de ser en i byen tror de nærmest man er kærster og da det er okay og kysse.

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#22   28. mar 2007 danse sq ik hvis de kommer over og vil noet.. hvis man er ude efter noet andet hehe... dam jeg mistede en hottie på det:(

• Sheriffen !
    Sheriffen ! Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 19 Svar: 560
    #23   28. mar 2007 Jamen de piger jeg har haft med hjem første aften ik, dem gider jeg altså ikke og havde noget fast med. Så synes er totalt træls når de skal komme og blive fornærmet fordi man er sammen med en anden.

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#24   28. mar 2007 præcis det jeg mener:p hehe

• #25   28. mar 2007 Uforpligtende sex er det fedeste....med mindre man allerede har en kæreste derhjemme! mvh Frank

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#26   28. mar 2007 pikfjæs.!
    så lad være med at udtale dig om noget du ikke ved en klap om..

Mark R: ja det ville sku være fejt smiley hæhæ
    et lille råd til næste gang det sker så LØB...

• #27   28. mar 2007 Lars H - kommer an på hvor desperat man er.. heh smiley

• #28   28. mar 2007 $hp$ NE PAS SUBIR - gir dig ret, men hvis pigen efter 1 år stadig ikk vil andet end std. over eller under, så blir det kedeligt, men stadigvæk ikk dårligt smiley

• #29   28. mar 2007 Tror jeg ik jeg ku finde på, sex hører til i et forhold, som før nævnt.

• #30   28. mar 2007 $hp$ NE PAS SUBIR . - snakker sq ok for mig, men hvis pigen ikk har lyst til andet, så der jo ikk noget med det..

• #31   28. mar 2007 Pikfjæs du er så nederen man sku tro det var løgn..

• #32   28. mar 2007 Hehe - Gunnar har en pointe der.... Ordet gir ingen mening i din sætning..

Og for at svare på spørgsmålet øverst så er et one nighstand noget af det mest dårlige, kedelige sex man kan få... Det vil mange finde ud af når de kommer lidt op i alderen og får en partner de er fortrolig med..
    Men jeg synes da det er ok - jeg gider det bare ikk..

Det er ikke ret ofte man møder en der smider alle sine hæmninger den første gang og man bare har vildt god sex.... Det kaldes tillid og det er noget man bygger op sammen, med tiden...

• #33   28. mar 2007 Hvis sex i et forhold er kedeligt, så er man i det forkerte forhold.

Engangshygge er for dem der er single eller ikke får nok hjemmefra.

Hvis man ikke er i et fast forhold skal man da ta' hva man kan få.
    Man skal bare ikke "køre" udenom hvis man er.

• #34   28. mar 2007 hvorfor skal sex diskuteres ? Det skal sgu da bare ordnes når det er .. Andet er der vel ikke i det . Folk der ikke ka' li' sex , burde vel bare opleve noget mere (:

Skulle ikke undre mig folk har nogel dumme kommentare til det her , but i dont give a fuck

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#35   28. mar 2007 jojo selfølgelig FPV...
    men du må sq kende de unge ska prøve alt hehe:p... jeg tror sq os jeg vil stop med 1nightstands på et tidspunkt.. det jo ik fedt og leve sit liv på 1nightstands til man er gammel og grå og sidder på havnen med en aldi pose med bajer vel:)?

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#36   28. mar 2007 tror sq bare tøserne tror du wierdo hvis du siger sådan noet til dem...;D

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#37   28. mar 2007 haha...

• #38   28. mar 2007 Casper.. Jeg har jo også væet ung engang og det er jeg nu stadig.... Så jeg ved at godt at teenagere bare knalder alt der knaldes kan og skider på om det er godt eller ej... Men Glæd dig til dig kommer lidt længere op i årene for så blir sexen kun bedre - især hvis du kender din partner til hudløshed....
    Du skal nok ikk være så gammel og grå at du sidder på havnen og drikker bajere - så kan du nok ikk få den op og stå mere... så er sex nok ikk så fedt længere.. hehe

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#39   28. mar 2007 hehe... det sidste var mere ment med man ik havde noen de sidste dage man lever i og dele med fordi man bare huslede sig igennem livet og knallede til højre og venstre... hehe;)

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#40   28. mar 2007 jaah et eller andet sted ska man jo være det...:p

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#41   28. mar 2007 ik synderlig jeg bruger ik nettet til og være selvglad...

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#42   28. mar 2007 det pænt LOW efte rmin menning;)

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#43   28. mar 2007 $hp$ NE PAS SUBIR ..... DAM hvor var linket:p??? la mig gøre det lidt lettere http://www.arto.dk/ here u go

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#44   28. mar 2007 undskyld var ik meningen:(

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#45   28. mar 2007 la mig bøje mig i støvet for det mægtige Pikfjæs !!!!!!!!

• casper k
    casper k Tilmeldt:
    feb 2007

#46   28. mar 2007 ja jeg har det fint hva me dig?

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#47   28. mar 2007 ha ha pikfjæs lad os da høre om alle dine erobringer, nej vent kan du ikke oprette et forum hvor du fortæller, og så kan man jo tage der ind vis man vil høre om det.......

• #48   28. mar 2007 Pikfjæs stop nu bare din popdreng.. Du har ik andet end at lave end at provokere andres liv.. Basshunter gå hjem..

• #49   28. mar 2007 Har nu et job ved siden af og meget andet men ellers går det sku godt.. Er så træt af at sidde og kigge på dit fjæs.. Og din måde at være på.. Og du snakker om du er så lækker osv .. I mine øjne ligner du en klon af forsangeren fra basshunter

• #50   28. mar 2007 Gider sku ik bruge min tid på det her.. Hyg dig PIKFJÆS

• #51   28. mar 2007 Åh gud fuck jeg grinte.. Det så min fars men oki godt nok..

• #52   28. mar 2007 Siden hvornår er det forkert at ha kat? : / .. VIlle sku nok indrømme hvis det var min egne.. Men kan godt se det.. Fuck de bare underlige dem der har katte.. Tror du er ude på glat is bambi

• #53   28. mar 2007 Du kan ik få ting ind medmindre det er dine egne derfor har jeg skrevet det ogs er mine 2 katte.. Sku nok indrømme hvis det var mine.. R ik verdens undergang at ha en kat.. Det er så til gengæld mine hunde men det gør mig nok til en bums i din verden.. *ss*

• #54   28. mar 2007 Shit nogle repikker du fyrer af.. Stop stop du nedbryder mig psykisk

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 13
    #55   29. mar 2007 Hvorfor blande sig, de klarer det jo fint selv.
    Men du er da en drengerøv Pikfjæs. Bare navnet for mig til at mumle nogle grimme ord. Du er så pisse selvglad at det er til at få ond i sindet af. Du er en pæn fyr sådan som du står. Uden at have den mindste homoseksuelle tænke i det. Måske du skulle skrue lidt ned for din smarte væremåde, og pludselig ville du opdage der er en verden uden for dit halvlange nik og jay hår. Andre mennesker fx. Men det er jo helt op til dig. Forstår ikke dine holdninger, og da slet ikke din væremåde. Håber bestemt det er en facade. Tag den facade væk, og du vil opdage at det bedste sex du kan få er i et parforhold. Piger bliver meget mere udfordrene udfordrerne. Det bliver sjovt og udfordrene. Det tror jeg ikke hende den 16 årige fra crasy daisy sidste weekend var!! Lad nu være med at pisse dig af over for sådan en besked. For den er ren...

• lars h
    lars h Tilmeldt:
    mar 2007

#56   29. mar 2007 ja tak

• #57   26. jan 2012 Det da frækt nok:P

Kommentér på:
sex

Annonce