{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.169 visninger | Oprettet:

Thomas k
Thomas k
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20

Ved ikke om jeg skal? /: {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Jeg har mødt en skide dejlig pige til en fest, hende har jeg så mødt 3 gange til fester indtil videre.

Vi har også skrevet sammen i snart 3 mdr.

Jeg har nu besluttet at invitere hende i biffen og har gjordt det smiley

MEN!

Jeg kan utrolig godt lide hende, men ved ikke om hun kan lide mig på kæreste måden?

Overvejer lidt at forsøge at gøre de ting, som man gør når man er kærester (f.eks holde om hinanden, holde i hånd osv.) også bagefter spørge hende..

Skal jeg bare forsøge med det, eller er det for tidligt at gøre?

Er der nogen der har nogen gode tips? xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke om jeg skal? /:
  • Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#1   27. feb 2008 Altså spørge hende efter vi har været i bio smiley

• #2   27. feb 2008 bare tag hendes hånd ned til din pik i biffen smiley

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#3   27. feb 2008 David L: Tror ikke lige jeg vil gøre det på den måde i første omgang xD

• #4   27. feb 2008 David L; Du drømmer da vidst...

Inviter hende da ud ja, og så se hvordan det går... Du skal ikke ligge for meget op til det, men der gør ikke noget hun er klar over at du er interesseret i hende...
    Ville nok ikke prøve på noget seriøst første gang, og dog, det kommer an på hvordan hun reagerer... Hvis hun laver tilnærmelser er det jo bare at følge trop;-)

• #5   27. feb 2008 ikk spørg hende efter første date , aldrig gør det . !

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#6   27. feb 2008 Daniel M: Det ville hun meget gerne sagde hun (:

Men er stadig i tvivl om det er for tidligt at spørge?

Gider ikke jo ikke have dette svar:

"Nej fordi jeg kender dig ikke godt nok"

Har jeg hørt fra en del venner, som åbenbart har været for hurtige :b

• #7   27. feb 2008 Hold om hende i biffen.
    Sæt jer helt op i det ene hjørne.
    Det gir point. Har selv prøvet det. haha

• #8   27. feb 2008 du skal du da bare prøve at se hva der skerP?

• Sl!kpinden *
    Sl!kpinden * Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 133
    #9   27. feb 2008 Jeg ville nok foretrække at kende lidt mere af tøsens personlighed, end du får mulighed for at kende efter en tur i biografen, før jeg startede et forhold med hende.

Invitér hende ud til middag, så får i også snakket meget mere end det er muligt i en biograf.

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#10   27. feb 2008
    Okay, men hvis jeg så skal spørge hende en anden gang, skal jeg så gøre det foran hende og ikke over mobil?

Er det ikke det " der er bedst fangst med"? xD

• #11   27. feb 2008 Ikke sprøg hende efter første date !
    Giv hende tid, men derfor kan du godt holde hende lidt i hånden ? ;o)

• #12   27. feb 2008 Man får da svedige hænder i biffen ;D

• #13   27. feb 2008 Sådan var det med min kæreste.
    Vi går i klasse sammen, og min gode veninde begyndte med at : Jeg var mor til hende og kristian, men samtidig var kristian og jeg gift og forældre til hende.
    Totalt underligt, men så begyndte vi med at vi var "legekærester" og skrev skat til hinanden for sjov, men han var jo meget sød :$
    Nå men så en dag skrev vi og kom ind på noget alá "Jeg kan nok kun lide dig på vennemåden.
    -Dette kom fra os begge.
    Så havde vi fri fra skole i 3 dage pga flex uge. Plus weekend. og så snakede vi om at vi ville savne hinanden, og jeg sagde at han kunne bare besøge mig.

Og det gjorde han smiley
    Vi havde en rigtig hyggelig aften og da vi skulle sove kunne jeg ikke. Så efter en time spurgte jeg om han ikke ville holde mig i hånden.
    Og så holdt vi i hånden hele natten, og dagen efter. Men intet andet.

Efterfølgende skrev vi om det, og han sagde at han ikke ville såre mig. Nå tænkte jeg og skrev at det gjorde han heller ikke jeg forventede intet af det her.

Så den 21 havde vi sidste skoledag, og fest om aftenen og da vi skulle sige farvel krammede vi i 5 min det var rart.
    Skatbeskederne var stadig aktuelle.
    Dagen efter sagde han at han havde løjet.
    Åh nej tænkte jeg. Han kan slet ikke lide mig.
    Men så fortalte han mig at han havde været sammen med en fra klassen (kys) der den 21. dec. og det var ikke første gang.
    (Lang historie, hun var vild med ham og når han var der for at snakke om det kom de til at kysse)?
    Men han sagde at inden han tog afsted om morgenen havde han sagt at han ikke ville mere. Han var forelsket i en han ville satse alt på.
    Og så sagde han til mig at han elskede mig og nu var han ligeglad med hvordan han havde det med det nu skulle det ud.

Og mine følelser var jo gengældt. Det viste sig så at ingen af os turde indrømme det fordi vi var bange for hinandens følser.

Den 29 dec blev vi kærester og har aldrig haft det bedre.

Min Pointe er. Gør noget ved det. For måske har hun det ligesådan og ikke tør gør noget selv.

I sidste ende ender det som regel godt smiley

• #14   27. feb 2008 David. finder du nok ud af med tiden....

• #15   27. feb 2008
    Spillerformegetpoker S; Haha;-D

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#16   27. feb 2008 Vi skriver også skat og skriver hjerter og alt det der til hinanden. (:

Det er bla. derfor jeg er i tvivl om jeg skal eller ej smiley

• #17   27. feb 2008 Men spørg altid face to face.
    Det var så mig der spurgte Kristian efter vores første kys om natten.
    Og havde det bare været 1½ time før så havde det været den 28 og vi havde haft 3 måneders dag på min 18 års fødseldag. God Damnit smiley

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#18   27. feb 2008 Spillerformegetpoker S: ved vi ikke endnu, men tror gyser eller en romantisk én xD

• #19   27. feb 2008 Altså det gjorde kristian og jeg også, og var ikke klar over hvilke følelser der spillede ind fordi vi var "legekærester" derfor troede jeg ikke at han kunne lide mig på den måde.
    Og så troede jeg at vi var vidt forskellige. I skolen er man jo altid anderledes,men vi passer bare sammen som 2 dråber vand smiley

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#20   27. feb 2008 Skal lige siges at jeg muligvis også spørger hende, om hun ville spise middag bagefter, så ved ikke om vi får lært hinanden at kende godt nok, til at blive kærester?

Nogen der har prøvet noget ala det samme? (:

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#21   27. feb 2008 Ella B:

Har det netop på samme måde! x)

Men ved bare ikke om vi passer sammen.

Men kunne godt forestille mig det smiley

• #22   27. feb 2008 Haha, David, du er en af de heldige hva'??
    Drop det nu... Og vent nu bare til din dag kommer....

• #23   27. feb 2008 David L: Gå i seeeeeeeeeeeeeeeeeng.
    De andre prøver at tage det bare lidt seriøst, mens du som konfi, bare skal ødelægge det.

• #24   27. feb 2008 Altså jeg troede kristian var sådan en drengerøv. Og ejg er tidligere flipper - så opførelsen kan du tage derefter.
    Og jeg er utrolig åben. Siger hvad der passer mig, når det passer mig.

Kristian er en drengerøv. Men samtidig utrolig følsom og kærlig. Han har skrevet digte til mig, og hans beskeder er i forhold til så mange andre drenge, lange og detaljerede og kære.
    I privaten er jeg stadig mig selv, men også utrolig kærlig.
    Tager ikke tingene så tungt.

Når vi er sammen så er det ligesom at se mig selv. Vi er så ens.
    Og intet er pinligt. jeg har gjort mange ting hvor jeg med hvilken som helst anden ville have tænkt : Ej hvad gør jeg, ej hvor pinligt."
    Men det er det slet ikke med ham.

Altså jeg synes du skal gøre noget ved det. Ikke virke for ivrig, men interesseret.

Jeg fandt min lykke, mon ikke du gør det samme ? smiley

• #25   27. feb 2008 David, gode råd?? Det er vidst oss kun i din fantasi...

Og david, din dag, hvem snakkede om at være jomfru???

• #26   27. feb 2008 Når han skrev konfi kan han højst sandsynligt godt stave til det, eftersom at man kan høre ALLE bogstaverne hvis man udtaler det ordentlig.
    N'et er den største fejl fordi nogle siger Komfirmeret.
    Den havde han forbipasseret rigtigt.
    <b>David

• #27   27. feb 2008 Lad være med at spørge hende. Se hvordan aftenen går og hvordan hun reagere. Bare lig lidt an på hende, men ikk for kraftigt, hun ska jo vide du er interesseret 8)

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#28   27. feb 2008 Ella B:

Hun siger også hvad det passer hende, når det passer hende.

Har også overvejet at skrive digte til hende, men ved ikke om hun ville være ligeglad med det og bare grine af det?

Selvom hun virker som en tøs, der er moden nok til at tage det "seriøst" hvis du forstår smiley

syntes du at jeg skal gøre det eller..?

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#29   27. feb 2008 Micheal & Christina:

Okay, ville det være for meget i første omgang, at fortælle at man syntes at hun er en sød, skøn,lækker,dejlig pige osv.?

• Thomas k
    Thomas k Tilmeldt:
    maj 2007

#30   27. feb 2008 Spillertformegetpoker S: Too late smiley

• #31   27. feb 2008 Ikke spørge hende med det samme. Men fyr lidt op for charmen uden at det bliver kvalmende.
    Vis hende at du kan lide hende og er interesseret.
    Det er svært at sige hvad du skal gøre, for alting sker bare. Man kan ikke planlægge det. Men i såfald. Evt give hende kommentarer, osv smiley

Første gang jeg hørte et af Kristians Digte, var i engelsk.
    "Hold da op, hvor smukt" tænkte jeg. Blev sådan helt ej :$
    Og så lavede han et til mig, og min månedgave var et a4 ark med tre billeder for oven af min bedste ven, ham og min pony, og 3 for neden af min bedste veninde, mig og min hest ( dem der betyder mest for mig) , et digt i midten og et hjerte i hver side.
    Det er det <b>sødeste</b> jeg nogensinde har fået af en fyr :$

• #32   28. feb 2008 Nej det syns jeg ikk, det ska bare ikk være siges hver 5 minut, for så blir man lidt irriteret istedet.

• #33   29. feb 2008 spørg hende når i har været i biffen smiley tag evt en rose med smiley det er altid godt med roser !

• Brian W
    Brian W Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 24
    #34   1. mar 2008 tag cahncen..

• #35   1. mar 2008 Altså, det skulle da undre mig at hun gider skrive med dig i 3 måneder hvis hun ikke kan lide dig på kæreste måden smiley

Men vær også lidt realist, hvis du ligner en stiv grønlænder, og hun ligner carmen electra, så er du sgu nok bare en sød ven for hende, der gider at lytte til alle hendes problemer !

Kommentér på:
Ved ikke om jeg skal? /:

Annonce