924 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til krise i forhold {{forumTopicSubject}}
Hejsa jeg har væt sammen med min kærete i 11 år men nu er det som om gnisten er ved at forsvinde stille og roligt. Sexen giver ikke den samme følse som da man var ny forelsket. vi har stadig sex 3-4 gange om ugen men syntes snart det virker som noget man bare skal have.
nogen gode råd til og få gnisten ind i forholdet igen ??
og gider ikke dumme svar for han er stadig den jeg elsker og vil være sammen med rasten af livet
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 60
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Emner: 26 Svar: 201
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
forvænt
Ellers, så tag da på en romantisk miniferie, langt væk fra det hele. Ikke noget dyrt, bare et kro-ophold eller sådan noget, hvor i kun er Jer 2...det er ihvertfald det bedste jeg lige kan komme i tanker om, selvom jeg ikke helt kan se problemet..det er ihvertfald mere sex end de fleste efter 11 år...
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 172
gør noget som han ikk regner med. noget som du ved kan tænde ham eller gøre tingene mere spændende i hverdagen.
mar 2008
Det med stillingerne syntes jeg egentlig vi er rimlig gode til og bruge.
ved det er svært at forklare hvordan man her det.
men det virker som om at sexen bare er noget der skal overståes så man kan sove
jul 2007
hva med lidt krydderi på sex delen, evt en 3 part, som kan være med til at sætte hinanden i perspektiv igen.
for nogle virker det og andre ikk.
jul 2007
ved at det virker her. vi har flere gange spontant. sat en hel dag af til kun at rende og pirre hinanden, gennem hele dagen. indtil ingen af os kan holde os tilbage mere. og derved rive tingene frem fra skuffen.
og samtidig kun tænke på at partneren skal nyde det og ikk en selv. og når man begge har samme tanker, så er det som om at tingene og nydelsen er helt anderledes. og ikk bare noget der skal overståes.
hvis du forstår hva jeg mener
mar 2008
det med en 3 part er ikke et vi skal prøve lige nu vil jeg sige det vil kun skade.
Hej skat jeg ved du læser med hvis der er noget du vil ind med i debatten så bare skriv
jul 2007
mange tak. men synes nu selv at 11 år er helt ekstremt godt klaret,
hvis man sammenligner med dagens danmark. ikk mange der holder så længe.
og mange gange er det bare at snakke sammen og finde ud af hva ens partner godt kunne tænke sig.. og evt rykke sine grænser og udvide sine tanker, for igen at dele nydelsen med den man elsker.
( ved det fra tidligere forhold, som desværre kun holdte 5 1/2 år. )
jul 2007
tager hatten af for jer begge, ved at kunne stå frem og snakke om det.
mange holder det bare for sig selv. for ikk at virke nedladende.
siger bare kanon godt gået..
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 34
Ved vi har snakket om det i går og syntes selv det er trist det går så træet for tiden og som sagt har jeg pt ingen bud på vad vi skal gøre for at få gnisten tilbage i sengen
jul 2007
are det at du kommer frem her siger mand om hvilken mand du er.. og det er en ting du kan være stolt af. Og det samme kan hun.
viser kun at kærligheden virkelig er der.
tager jeg hatten af for. ( hvis jeg havde en på ). gid min x-mand havde gjort det samme dengang.
men han var ikk ligefrem den der turde sige hva han kunne lide og ikk kunne lide. mig der stod for det hele.
håber inderligt at i finder ud af det. især når i sammen begge ønsker at finde en løsning på det.
mar 2008
jun 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 34
mar 2008
jul 2007
håber det lykkedes for jer. igen man kan sidde her som 3 part og have mange ideér til hvorn det kan gøres. men i den sidste ende er det kun jer der kan få det til at lykkedes.
og når jeres kærlighed efter så mange år stadig er så stor skal det nok lykkedes.
men ellers kan i bare skrive, vil hellere end gerne skrive med dig/ jer om det også privat hvis det er
mar 2008
som sagt er det svrt at sætte ord på hvordn jeg / vi har det.
så håber på der evt er nogen der har prøvet eller nogen der kan komme med nogen gode råd til og få gnisten frem igen
jul 2007
og hvor mange det ikk lykkedes for,.
men igen hvor mange af dem der tør stå frem ligesom i gjorde.
mar 2008
jul 2007
og min nuværende kæreste har det heldigvis ligeså.
så håber også at vi en dag hvis det skulle komme. kan snakke om tingene.
mar 2008
jul 2007
evt en veninde ferie for dit vedkommende. en hygge tur.
mar 2008
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 27 Svar: 535
Lidt tid væk fra hinanden med uvisheden om hvornår man ses igen, kan tit få en til og huske hvad man gjorde for og få gnisten frem. Sådan har jeg selv oplevet det. Godt nok "kun" tre årig langt forhold jeg mistede, men følte selv efter hun havde endt det, at jeg rent faktisk havde glemt hvad jeg gjorde for og vise hende hvad jeg følte.
Nu hvor jeg ikke har hende mere, ved jeg præcis hvad det er jeg glemte og gøre - samt ikke gøre.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 17
Send lidt dirty sms'er, men prøv at holde nallerne fra hinanden... ku jo være det så blev hedt...
ved da at hvis jeg ik har set min fyr noget tid, så er han endnu mere tiltrækkende end ellers...
jan 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 23 Svar: 138
Derud over så er en romatisk weekend super godt!
Noget andet der er godt er netop ikke at dyrke sex så ofte - prøv at lade der gå lidt tid - lader jer begge føle lysten, manglen og savnen.
Det virker for os - Sex for os er BEDST de første 5 gange efter min mens fordi der har vi bare så meget lyst og behov for hinanden
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 32
by the way 11 år godt gået
Hjælp til krise i forhold