At savne en person i langtid!! {{forumTopicSubject}}
Yes .. ku ik lige finde ud af hvad overskriften skulle være
Men mit ... ja det er jo ik et problem nærmere en udfordring .. Jeg har en veninde, hun er ik min kæreste, vi valgte ikke at blive det eftersom hun skulle på højskole i udlandet i 3½ måned.. New Zealand og Thailand skal hun være i .. Men vi har da været sammen i 8 -9 mdr, som "kærester" .. kalder hende en veninde med fordele
Nu er det så ved at være 3 uger siden hun er taget afsted, og det er jo helvedes hårdt at mangle den person som praktisk talt betyder mest i ens liv.. Fra starten af besluttede vi at vi ikke måtte få en masse følelser for hinanden osv. men det gik sq ikke efter planen .. Fandt langsomt ud af at hun faktisk er det mest utrolige menneske jeg nogensinde har mødt og haft glæden af at være sammen med.. Vi elsker hinanden utrolig højt selvom det ikke var meningen .. men svært at sætte "mål" for sine følelser.. Grunden til jeg skriver her nu er for at høre om der er andre i lille dannmark der har prøvet noget af det samme? eller som har en kæreste eller har haft en som skulle være væk for vedkommende i så "lang" tid .. 3½ måned er jo ikke voldsomt langtid sån som tiden jo flyver.. men det er da kæmpe hårdt alligevel .. kan ik engang sove i min egen seng uden hende.. sover pt. i min sofa! hvilket ikke er det mest bekvemte.. Men som spurgt før .. andre der har prøvet noget lign. ? og har nogle gode råd til hvordan man takler det hele .. især også det med alle de forskellige tanker man desværre har! ..
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
Jeg er væk hjemmefra i 3 måneder af gangen, derefter 3 måneders ferie og sådan kører det hele tiden.
Det bedste er at snakke sammen om ganske almindelige hverdagsting...hvad man fik at spise og hvad man ellers har lavet af ganske almindelige dagligdagsting. På den måde bliver man ved at være en del af hinandens hverdag og så går det hele lidt nemmere. Det er ihvertfald det bedste råd jeg lige umiddelbart kan give
feb 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 511
Vi kan kun få det til at fungere fordi jeg stoler 110% på at min hustru holder sig "i skindet" mens jeg er væk, for hvis man først begynder at tvivle så får man aldrig et roligt øjeblik.
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 176
Det med hverdags ting osv. gør vi også ! selvom det er lidt svært med hende da det jo ik er normale hverdagsting hun just oplever
Men tusind tak for dine råd Kværulanten! altid godt at høre lidt fra andre der er i en lign. situation!
nov 2007
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 437
Min kæreste er i militæret, dog kommer han hjem i weekenderne, men alligevel det sgu hårdt
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 122 Svar: 259
nov 2007
Har aldrig prøvet at skulle savne en så meget i SÅ langtid før, så det er en meget ny oplevelse fyldt med en masse utroligt stærke følelser!
Og karla jeg er heller ikke et sekundt i tvivl om hun har mig i tankerne, og det håber jeg heller ikke hun er
Tusind tak alle sammen, meget givende at se man ikke er den "eneste" der sidder og tæller dagene ! .. faktisk lige pt. er det første gang jeg har hadet weekender, for de går satme langsomt..
At savne en person i langtid!!