{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Kæreste problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har været sammen med min kæreste i 4 måneder, efter jeg har været single i næsten 10 måneder. Da mig og min kæreste fandt sammen troede jeg virkelig på et langt og godt forhold, men i de 4 måneder vi har været sammen, har vi haft en enkel uge sammen uden vi har skændes osv. Vi har droppe kontakten i noget tid, men kunne ikke undvære hinanden.

engang imellen kan hun virkelig virke ''dum'' og ikke vil forstå noget, for jeg kan sige de samme ting op til flere gange uden hun forstår noget. har overvejet at droppe det hele. men ved at jeg er for blød om hjertet og vil tage hende tilbage.

Har i nogle idéer til hvad jeg kan og evt skal gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæreste problemer
  • Tilde N
    Tilde N Tilmeldt:
    apr 2007

Følgere: 8 Emner: 181 Svar: 1.010
    #1   12. mar 2008 Mærke efter INDERST inde på dig selv, HVA det er du ønsker og lægger vægt på! Se hvor meget godt og hvor meget skidt der er i det og tag tingene til overvejelse.. Des længere tid der går, jo sværere bliver det ..

• #2   12. mar 2008 Sæt dig ned og spørg dig selv om du vil bruge din tid på hende, om det er hende du vil elske? Hvis ja - så sig det til hende! Hvis nej - så må du hellere slutte det

• #3   12. mar 2008 Kennet L: Haha, nu skal du sgu ikke komme for godt i gang :o)

• Lappedasker -
    Lappedasker - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 30
    #4   12. mar 2008 ud af vagten

• #5   12. mar 2008 det er jo selvfølgelig let nok at sige det og det er ikke jer som står i mit sted.

Jeg kan ikke finde ud af med selv hvad jeg vil og skal, for hun bryder vores aftaler osv. føles lidt som om at hun virker ligeglad med mig, men alligevel ikke.

Men ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre.

• #6   12. mar 2008 Mal hende grøn og kast hende i havnen smiley

• #7   12. mar 2008 Det er desværre også uhyre svært at sidde her og hjælpe dig, når vi ikke har nogen forudsætninger for det - det er kun dig selv, der kan finde ud af, hvad du vil.. Der findes ingen facitliste på sådan noget

• #8   12. mar 2008 ja, for det sgu så sværet, for den ene dag er hun så venlig, sød kærlig osv, Den næste dag, hvis jeg bare tager over til en ven, eller bare får en øl i garagen når jeg roder med bilen går hun helt amok. Kan virkelig ikke finde ud af det.

Kunne jo bare skide på det hele og droppe hende, tage i byen en aften og bare have det pisse sjovt og glemme hende på den måde. Men alligevel svært når man så sidder alene om aftenen, så kommer alle de tanker om hvad man skal gøre osv osv.

• #10   12. mar 2008 Michael, jeg bare prøvet alt, tro mig. Det er også derfor jeg prøver at få lidt råd herinde fra smiley sætter stor pris på i gider at hjælpe mig, men det er sgu svært det her.

• #11   12. mar 2008 Peter, Ja okay, jeg har prøvet det der med at blive sur, sidder tit og råber af hende i telefonen, har taget fat i hende, en gang fordi hun blev ved med at brokke sig over den samme ting hele tiden.

Lige nu, kan jeg ikke se andre udveje end at slå op og komme videre, det bliver bare svært at komme over en pige, når man ikke har haft sig en kæreste i næsten et år, og er i forvejen så blød om hjertet, når det angår min kæreste. Men kan jo desværre heller ikke blive ved med at være ked af det og såre gang på gang.

• #12   12. mar 2008 så drop.. hellere være single, end at være i dårlig forhold!

• #13   12. mar 2008 Yakup D: Okay, ja, er også blevet enig med mig selv efter jeg havde oprettet det her indlæg at det bedste for mig er nok at droppe det her.

Men sgu trist for min sidste kæreste var præcis på samme måde.

• #14   12. mar 2008 Casper Bay.. du skal ik droppe hende fordi vi siger det.. lyt til dit hjerte!

men vi har sq de samme problemer.. har ogs haft 2 kærester.. mine har ogs været sådan.. mon vi var forelsket os i samme piger? hehe:P

• #15   12. mar 2008 Jannik. Ja desværre. Men det er jo stadig let for folk at sige det. Det er og bliver jo altid svært at droppe en som man virkelig holder af, og elsker.

• #16   12. mar 2008 Yakup D:
    Nej selvfølgelig. Men efter de forskellige mennesker har skrevet har jeg alligevel indset nogle ting. Utroligt, jeg har været sammen med en pige, 3 år og 2 måneder, og der var intet. synes det er surt efter sølle 4 måneder at man så skal droppe det fordi man bliver ved med at være sur og kan fortælle hende de samme ting 100 gange uden hun forstår det.

Men ja, man skulle sgu tro vi nok havde forelsket os i de samme piger smiley

• #17   12. mar 2008 hmm hvis det ikke er privat.. må jeg så spørge hva ddet var hun ik forstod`?

• #18   12. mar 2008 Kom videre i livet smiley

Jeg har prøvet a gå tilbage til en efter 3års forhold f.eks . og det gik satme bare helt galt :b

Det lærte mig , gå aldrig tilbage til en fuser smiley med meget få undertageleser smiley

• #19   12. mar 2008 altså, det er en længere historie. Men f.eks. jeg kan sige ting til hende, både ansigt til ansigt og over telefonen, men alligevel vil hun ikke forstå det.

Der var en gang hvor der var en som blev ved med at skrive til hende om, de mødes, knalde osv. Jeg ringede så til ham bad om ham om at lade min kæreste være, da hun selv synes det var træls. Men alligevel skriver hun selv til ham osv.

Det er lidt svært at forklar mig og min kærestes forhold. men håber da du forstår.

• #20   12. mar 2008 Dalle. Ja men skide svært når man virkelig holde af hende smiley
    Men jo, kender det alt for godt selv.

• #21   12. mar 2008 Casper Bay..

okai.. jaa, så er hun en pige, der aldrig vil få nok.. og dem skal man overhovedet ik bruge tid på mester.. ved godt det er svært.. for det var det meget for mig..

hvis du skal glemme hende, tænk på det negative om hende.! så bliver du sur, og så glemmer du hende;-) mit råd..

• #22   12. mar 2008 Lise. Jeg har haft mig et forhold i 3 år, så ved godt hvordan det er og være i et forhold osv. kan mærke på det her forhold efter 4 måneder at vi skændes, og hun ikke kan forstå de ting jeg siger til hende, så hjælper det jo heller ikke ret meget. Som sagt der skal jo være to til et forhold.

• #23   12. mar 2008 Casper Bay : Kan du være svært a sige farvel til nogen man holder a, men nogen gange blir man nød til det , desværre .
    Hvis jeg kom sammen med hende og hun var så tilregnelig , altså med a hun kan skifte væremåde hver dag . altså som du beskriver a den ene dag kan hun være sød/kærlig osv og så den anden være helt anderledes og så om igen . så havde jeg satme sagt fra for længe siden . Der går alt for meget god tid til spilde på a diskutere med hende så .
    Men det er op til dig selv hva du føler for.
    Det eneste vi kan gøre her på baboom er a give dig råd eller hva man skal kalde det smiley

• #24   12. mar 2008 nina. jeg har efterhånden snakket så mange gange med hende, og uden held. Det der pisser mig af, er at hun gør som det passer hende og er ligeglad med hvad jeg føler. Men når jeg så fortager mig noget, må jeg jo intet. jeg må ikke se mine veninder, venner osv. men hun smutter i byen, og drikker sig pisse stiv osv. Det gider jeg ikke sådan noget.

• #25   12. mar 2008 hvis hun forbød mig a se mine venner/veninder og så selv gjorde det og tog i byen og sådan , så var det allerede slut der smiley

• #26   12. mar 2008 dalle. Ja præcis, laver ikke andet end at diskutere og skændes med hende. og det er jeg virkelig træt af. hvis hun så bare kunne indse nogle af de ting jeg siger til hende, for jeg gør næsten stort set alt hvad hun siger til mig, og er efterhånden blevet træt af det.

• #27   12. mar 2008 casper bay..

du kunne ogs gøre hende total sur.. ved at gøre de ting hun ik vil have!! og når hun regaere, kan du skyde hende med sin egen patron (eller hvordan man nu siger det).. enten hjælper det.. eller ogs går det helt gal??

• #28   12. mar 2008 Casper Bay : Væk med hende smiley Lige præcis som du siger der , sådan var de sidste 3måneder a mit 3 års forhold, det er et helved a være i smiley
    Videre i livet mester smiley

• #29   12. mar 2008 Yakup. Har jeg prøvet, har taget i byen uden hun vidste det og blev så set af en af hendes veninder, hun blev bare gal og gjorde det samme.

Nina. har desværre også prøvet det, hun virkelig ligeglad. Altså når jeg har sagt det til hende, så siger hun at hun skal nok lave om på det jeg er utilfreds med osv. men der sker aldrig noget.

Dalle: Jeg tror sgu også jeg bliver nødtil at komme videre, ville bare være lettere hvis man så havde sig en veninde man kunne støtte sig til når man var ked af det, men det har jeg jo ikke længere pga min kæreste? :s

• #30   12. mar 2008 Casper : Husk en ting . Kærster kommer og går. Venner kommer og står smiley

Der var ingen dame der skulle i mellem mig og mine venner/veninder. Der ku jo ha været undtagelser med, men det ville være meget sjældent

• #31   12. mar 2008 Casper hun skal netop vide det!! og hvordan f... kan hun tillade sig at blive sur, når du gøre ting imod hendes ønsker, når hun selv gør det????

• #32   12. mar 2008 Karla Kampvogn S: Jeg vil prøve at gøre noget af det som du skriver, kan være det ville hjælpe lidt på det hele. Men jeg tror efterhånden forholdet det er ved være gået så meget i stykker at intet kan rette op på det. Jeg orker ihvertfald ikke at bruge min tid og kræfter på det længere, når hun alligevel ''skider'' på mig som hun gør.

Hanibal. tror sgu ikke jeg får noget ud af at købe en fisk i sidst. men ja, der var en som skrev til hende om de skulle knalde (dyrke sex, hvis nogle skulle være i tvivl) og så kunne de jo også mødes og lære hinanden noget bedre at kende.

• #33   12. mar 2008 Dalle: Præcis. det ville jeg huske smiley

Yakup: Ja, jeg ved virkelig heller ikke selv. som om hun er fra en anden planet eller sådan noget smiley

• #34   12. mar 2008 Nina. tror du misforstår det jeg skriver. eller så er det bare mig som ikke forklar det godt nok. altså det jeg mener med at hun skal ændre sig, er at hun vil ikke selv have jeg gør de ting som hun gør, og derfor synes jeg godt selv at jeg kan stille det samme krav til hende.

• #35   12. mar 2008 Casper : Godt smiley

• #36   12. mar 2008 Karla. Ja sgu lidt sørgeligt, eftersom jeg har sagt de samme ting til hende gang på gang det er sket. og magter ikke at blive ved. Synes ikke det er fair at hun stille nogle krav til mig og så ikke selv kan overholde dem.
    Hun siger selv at jeg er den bedste kæreste hun har haft osv osv. men synes ikke rigtig hun viser det på nogle måde. jeg synes jo personligt når man siger sådan noget, skal man også overholde de krav man stiller til sin partner.

• #37   12. mar 2008 Ja, det må jeg prøve. Jeg må bare tage en lang snak med hende i morgen om det.

Kommentér på:
Kæreste problemer

Annonce