{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Svigerforældre {{forumTopicSubject}}

jeg står så uheldigt for tiden jeg elsker min kæreste meget højt og vil gerne være hjemme hos hende.
MEN jeg kan ikke være mig selv for hendes forældre for vil ikke fremstå som en "skidt knægt". og jeg kan ikke holde ud at være der pga hendes forældre. da jeg ikke føler jeg er fin nok til hendes familie.

Håber i kan forstå mig

hvad skal jeg gøre håber der er nogen som kan hjælpe mig.

tag venligst emnet seriøst.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svigerforældre
  • . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #1   26. mar 2008 bare vær dig selv det er jo ik hendes forældre du skal være kæreste med hvis hun godt kan li dig må de da også respektere det..

• #2   26. mar 2008 du skal bare være dig selv.. for der er jo ikke dem du skal være sammen med men din kæreste kan acceptere dig.. så skal de også kunne gøre... altså bare være dig selv og hvis så at hun/de har lyst til at lave dig om er de/hun ikke noget for dig...

• #3   26. mar 2008 Vær høflig og venlig overfor dem, og hvis de stadigvæk synes at du ikke fortjener deres datter, er det dem som der er noget galt med... Jeg har dog aldrig oplevet af eventuelle svigerforældre ikke har kunnet lide én. Men har da sommetider prøvet at de har været lidt skeptiske, især da jeg kom i Skoda'en fordi den havde de fælge på osv... Så synes de nok jeg var lidt af en brian, eller hvad ved jeg.. Men hvis blot du er flink og rar, og taler ganske fornuftigt til dem, så plejer de somregel at synes om én...
    - eller som min tidligere svigerfar sagde: "Så længe du er sød ved min datter, er jeg sød ved dig :-)" ..selvfølgelig sagt for lidt i sjov fra hans side.

• . .
    . . Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #4   26. mar 2008 der er ik noget galt med skoda hov hov...!!! har selv kørt i en køre sgu godt...
    men det har jo ik noget med emnet og gøre sorry

• #5   26. mar 2008 et af problemerne er bare at hun kommer fra noget fint familie hvor alt skal gå lige efter bogen men jeg kommer fra et sted hvor man tager den med ro og er ligeglad med hvordan man ser ud og kalder en skovl for en skovl og en spade for en spade.

• #6   26. mar 2008 Jeg har haft svigerforældre der hadedet mig fra 1. syn, bare fordi jeg havde et pig armbånd på :S De ville ikke lærer mig at kende, og nej jeg var ikke provokerende eller noget over for dem XD Havde det på fordi jeg syntes om det..

• #7   26. mar 2008 * Kamilla * . - jeg viste dem masser af respekt, og vise mig fra min bedste side, sad og spiste somom det var ved de kongelige XD

Så de havde slet ikke en grund til at hade mig..

Jeg har dog heldigvis ikke dem som svigerforældre mere XD

• #8   26. mar 2008 min svigermor kan heller ikke li' mig fordi jeg har taget hendes søde lille pussenusse dreng fra hende. det har så resulteret i at hun har sagt en masse ikke pæne ord om mig og min kæreste har ikke snakket med hende i over 1 år nu fordi hun ikke vil sige undskyld.

• #10   26. mar 2008 * Kamilla * . ja og det er virkelig anstrengende. min kæreste er enebarn og det har selvfølgelig en del at sige men ligefrem at opføre sig på sådan en måde er uacceptabelt.

svenne T fik ikke skrevet svar til dig men vær dig selv, som de andre skriver men selvfølgelig også høflig, hjælpsom og snaksalig smiley

• #11   26. mar 2008 * Kamilla * . tro mig, det har sat en del spor i vores forhold.

• #12   26. mar 2008 Holmstrøm:

Ja, helt sikkert... Men nu er det en af de nye, så den kører ligeså godt som en Passat og har mere udstyr... Men ja, vi holder os lige til emnet. Du kan bare kommentere den i galleriet smiley

• #13   26. mar 2008 ikke for at være uhøflig men kamilla og a;h kan i ikke rykke jeres samtale til pm i stedet

• #15   26. mar 2008 ja ved det men det er den samtale med dig og a;h den måtte i godt have lavet uden for mit emne

• #16   26. mar 2008 svenne T det må du sørme meget undskylde. men helt urelevant var det jo ikke smiley

• #17   26. mar 2008 nej nej ved det og tak for svarene

• #18   26. mar 2008 har snakket med hende problemet er bare at hendes forældere betaler for at hun kan rejse over til mig hver 14s dag så hun vil ikke blive uvenner med dem og jeg vil heller ikke blive uvenner med dem. og det er jeg bange for sker hvis jeg er mig selv overfor hendes forældre.

håber du kan forstå hvad jeg skriver

• #19   26. mar 2008 Du skal bare være dig selv og så skal du nok blive gode venner med din svigerfamilie

• #20   26. mar 2008 Har prøvet noget af det samme.. Jeg var bare mig selv og hendes far kunne bestemt ikke lide mig sagde ingenting til mig fordi han mente jeg var en ballade mager.. En dag (hvor han sagde noget til mig) snakkede han ikke så pænt om min familie og det var nok så gav ham en "lille" sviner også blev min kæreste forbudt at have kontakt med mig og sådan sluttede det

• #21   26. mar 2008 svenne T må man spørge hvor længe du har været sammen med din kæreste?

• #22   26. mar 2008 6 måneder

• #23   26. mar 2008 svenne T okay smiley
    hmm jeg synes du skulle samle mod til dig og så gå ind til hendes forældre og fortælle dem, hvordan du føler. Det kan jo være at de slet ikke er så slemme, som du tror?

• #24   26. mar 2008 tja det kunne være en mulighed

• #25   26. mar 2008 måske, måske ikke. men prøve bliver man nødt til smiley
    hvis du er god til at snakke til dem, så skal de også nok blive gode til at snakke til dig.

• #26   26. mar 2008 hmm stakkels dig, vi er i samme båd.. min kæreste og jeg har været sammen 8 år og hans mor hader mig stadig , jeg har prøvet alt og intet har virket .. så nu er det bare sådan og jeg siger hva jeg mener om hun bliver fornærmet må hun sgu om...

• #27   26. mar 2008 ellers må du fedte dig lidt ind. købe en fin buket blomster eller et eller andet, som du ved de interesserer sig for smiley

• Ken N
    Ken N Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #28   26. mar 2008 det er lige meget om man er sød eller flink og forældre kan li dig... Man vil altid have sådan man ikk er god nok til ens kæreste... og sådan vil det os være ved svigerforældre... Kan vil kunne være de elsker dig men de sys ingen er gode nok til deres lille prinsesse...

• #29   26. mar 2008 læs mit svar under dit andet indlæg smiley

• Ken N
    Ken N Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #30   27. mar 2008 ja jeg har altid ret:D jeg har været udsat EN gang for at moren sys jeg var en god nok dreng til hendes datter:D men ja det var så der at faren hadet mig for 2 mennesker:D

• #31   27. mar 2008 Vær dig selv....
    Høflig og snak pænt....

Og lad være med at bruge de drenge udtryk som "Det går godt MAYYYN" Maayn kender de ikke så ord de ikke kender skal du nok ikke sige smiley

Ellers skal det nok gå...

Min svigermor og familie(har ikke mødt kærestens far endnu de er skilt hendes forældre)... Så har kun mødt hendes mors nye fyr og moren og mormoren og så nogle brødre og fætre og mostre meen de var fandme flinke imod mig smiley

• #34   27. mar 2008 Min svigerforældre er blevet for meget.. Det næsten kommet på det punkt hvor vi deler opskrifter.. Ej synes næsten det er alt for meget...

Men Svenne, vær dig selv.. Og skid på de svigerforældre.. Ved godt de kan fylde meget når man er hjemme ved dem. Men prøv at glem dem, de kan hurtig blive et problem i forholdet. Og man skal jo helst ikke slå op pga. svigerforældrene..

• Stewart S
    Stewart S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
    #35   27. mar 2008 Hvor gammel er din kæreste?

• #36   28. mar 2008 hun bliver 18

og tak for alle svarene

Kommentér på:
Svigerforældre

Annonce