{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid?
  • #1   28. mar 2008 Tag en test mener at efter 12 uger er det forsent at få abort...

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   28. mar 2008 Tag en test smiley og ja som Christian F Siger efter 12 uger er det for sent, med mindre du aftaler noget med lægen smiley men skynd dig da at få det tjekket smiley

• #4   28. mar 2008 Hvis du ikke vil være gravid hvorfor bruger du og din bedere halvdel (eller hvem der nu er hoppet på dig) så ikke beskyttelse?

• #8   28. mar 2008 Okay er jeg dum.. Man kan sku da ikk blive gravid af kondom.. Altså medmindre det springe jo..

• #9   28. mar 2008
    Pernille L - Det gør jeg hver gang mit lort er 1 dag forsinket, men jeg er så nået en alder hvor vennerne har børn, og er begyndt at syntes om børn (ja mos alle ods XD) så hvis jeg får et barn er det mere en velkommen smiley

• #10   28. mar 2008 Pernille - desuden har du så 100 på at de p-piller var rigtig for dig? man kan jo sagtens få for svage p-piller, samt nogle folk virker de slet ikke på

• #11   28. mar 2008 lala H - ømme bryster er normalt ved unge piger, da de vokser smiley

Jeg er 21 år og har stadig ømme bryster engang imellem og er ikke gravid..

En af de første symtomer er manglende mens..

• #12   28. mar 2008 lala H - Der er ingen grund til at få alle piger med ømme bryster til at farre til lægen, fordi de tror de er gravid, derfor skrev jeg som jeg gjorde smiley

• #13   28. mar 2008 lala H - Du skal undre dig hvad folk gør smiley

Og jo, hvis unge piger for st vide "du er gravid når du har ømme bryster" så er det klart de vil rende unødvendigt til lægen hver gang deres byster gør ondt (og ja man kan også have store bryst smerter bare ved de vokser, jeg har op til flere gange haft så ondt jeg ikke kunne koncenterere mig om andet UDEN at være gravid)

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 249
    #15   28. mar 2008 Hvis man er på pillen, kan man altså stadig få sin menstruation selvom man er gravid..

Det eneste er der kan gøre p-pillen 100% sikker er hvis man ikke sluger den, men skal holde den mellem knæerne:-)

Test er ikke altis 100%, så hvis jeg var i tvivl tog jeg en test og/eller tog til lægen bare for en sikkerheds skyld..

12 uger, så er det for sent.. men I må altså tænke over at hvis man er klar til at tage ansvar for at gå i seng med hinanden.. så må I altså også tage ansvar.. Ikke han jeg har lyst til at se flere uansvarlige mødre og tvangsfjernede børn.. bare at det ikkke kun er sjov.. der er et ansvar der følger med..

Fissefess..: Mange tror at når man ikke lige har beskyttelse ved hånden, så bruger man bare den "gamle metode" som er at trække sig ud inden man kommer.. men det er en gang bull.. da "forsæden" eller hva pokker man kalder det også kan gøre en pige gravid..

Men som de andre skriver så kan stress og frygten for at være gravid. udskyde din mens..

Mit råd er at tage til lægen..

• #19   28. mar 2008 Motorsavsmanden . - lægen giver ofte bare samme test som man kan købe i supermarkedet, så det er ikke mere sikkert af den grund smiley (ja jeg har været ved lægen og få taget test, og nu tester jeg hjemme når jeg er i tvivl ;))

vildmedbil(kvinde) * - nu er det ikke alle der for forklaret hjemmefra om sex osv.. Jeg gjorde ikke, jeg måtte finde ud af det ved at spørge mig frem, og så deltage på sådan et tampax-kursus-noget der kommer ud på skolerne..

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#21   28. mar 2008 T.J lægen giver altså også en undervognsundersøgelse.. for at være sikker

• #23   28. mar 2008 Killah Q

Jaja ved jeg godt..

Så hellere smutte ned på shell og købe nogle gummi bånd og nogle cult shakers til bagefter smiley

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#25   28. mar 2008 Pernille L: Du er jo heldig så.. der er mange der vil ønske de havde "let" ved det..

Kan godt være det er ret så privat, men er det ikke rart at være ung mor? For folk får altid det negative frem..

• Signe B
    Signe B Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #26   28. mar 2008 du kan købe en gravid test i fakta for det ikke skal være løgn og det koster 50 kr for 2 test så har du også til en anden god gang. og skulle det en anden gangt ske at du måske ikke dyrke beskytte sex eller komdomet springer eller hvad der nu kunne ske, så kan du tage en fortrydelse pille op til 72 timer efter samleje. Men det er ikke at anbefalde, tror ikke det er særlig sundt og man får det meget skidt af dem.
    Bare det var mig som kunne blive let gravid, vi har ikke brugt noget i 7 mdr nu og der er ikke sket en skid smiley

• Tanja J
    Tanja J Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #28   28. mar 2008 Håber da du finder ud af det smiley

Men ja man kan da sagtens blive gravid både med kondom og p-piller..
    Har selv prøvet det med p-pillerne.. og der valgte jeg så at få min dejlige datter som er snart 1år smiley dejlig at være ung mor.

• #29   28. mar 2008 Killah Q - kommer an på hvor langt man er henne (eller tror man er henne) min læge gav ingen nogle underlivsundersøgelse

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#30   28. mar 2008 TJ: oki.. troede det var rutine.. har ikke selv prøvet det, ved bare min veninde fik det, hun var 10 uger henne..

• #31   28. mar 2008 Killah Q - Det er det ikke..

Jeg var kun 1 uge over forventet mens, og der tog han bare en alm test..

• #33   28. mar 2008 Det er jo smag og behag, nogle unge fortryder tidspunket de har fået barnet på grundet uddannelse.. mens andre er glade for de har fået det nu smiley

• #37   28. mar 2008 camilla du kan os være gravid selvom du har dit lort og jeg havde ingen kvalme overhoved under min gravidtitet...

Men hvis man har det underligt i maven (husk man ka os bilde sig selv ind man er gravid og får disse symtomer) og måske kvalme og ik har fået sin mens.. Ellers gå til læge og få en test værre er den ik.-- de har tavshedspligt. Og hvis du vil have abort må du skynde dig du ku allerede havde fået en fortrydelses pille.

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#39   28. mar 2008 når man er på p-piller styre de jo ens mens, cyklus ting.. og det gør altså at kroppen stadig støder "affald minus æg fra" en gang i måneden selvom ægget er befrugtet..

• #40   28. mar 2008 camilla.

Nej så sjælent er det heller ik. der er mange som bløder under deres graviditet.. uden a sige det 100 % tror jeg det er 30% som bløder..

• #42   29. mar 2008 hehe nu blev du det kloger smiley Hihi.. Hvordan sku folk ellers ku sige jeg vidste ik jeg ik var gravid før 8 mrd fx smiley

• #44   29. mar 2008 ja men det er ik unormalt a bløde under graviditeten.. Men det er vidst ik meget man bløder hvis det er helt vildt så tror jeg ik det er syndt. Men plet bløde kalder man det smiley

• #46   29. mar 2008 Hvis ens piller virker, burde der slet ikke kunen blive produceret æg smiley

• #47   30. mar 2008 Hallo man kan sku da ikk blive gravid når man bruge gummi..

Det er jo en gummi pose man putter om pikken og der er ingen huller i..

Hvordan fan ska spermen komme gennem det ???

Pernille svar mig venligst på det ?????

• #48   30. mar 2008 Fissefiisse haløj.

Måske ka man godt?? Hvis man fortsætter med a "elske" mens man har gummi på så kan det jo enlig godt ryge ud men ved ik om man ka blive gravid på det??? Men ellers kan man ik hvis det er tæt..

• #49   30. mar 2008 Fissefissefessfess ! - Der kan sagtens være huller i gummien, blandt. under udparkningen kan de ske, især hvis man har skarpe negle.. det er kun et lille stortset usynlig hul der skal til før man bliver gravid

• #50   30. mar 2008 T.J.

Ja det er rigtigt.. Men så må man jo passe på ikk at beskadige det smiley

Nadia

Hvem gør da også det ??

Så skifter man da gummi.. Fanme da ulækkert at beholde det på smiley

• #51   30. mar 2008 Fissefissefessfess ! - ja det skal man, men derofr kan der alligevel ske uheld, samt den kan være dårlig lavet

• #52   30. mar 2008 Fisse haløj..

Det kommer da helt an på hvor ophidset man er.. smiley Og hvis den ene part lad os sige manden er kommet og kvinden mangler hvad så?? Skal man så skynde sig a skifte kondom og så er man klar igen og så er alt ødelagt fordi pisset knækker og et nyt på osv..!!

• #53   31. mar 2008 Så må pigen jo bare lege imens.. eller så må hun sætte det på mens han piller.. der er mange muligheder..

• #54   31. mar 2008 Så springer den da helt..

Og det opdager man nok.. Så køber man self en fortrydelses pille smiley

• Killah Q
    Killah Q Tilmeldt:
    mar 2007

#55   31. mar 2008 ja i din verden..

• #56   31. mar 2008 Min verden er også vikdt forskruet ??

Når der går hul på et kondom springer det da..

• #57   31. mar 2008 Det er ikke sikkert der springer hver gang..

• #58   1. apr 2008 Hvem sidder og lavet huller i kondomer med knappenåle ?? smiley

• #59   1. apr 2008 jeg var 18uger og 7dage henne, og jeg fik en abort.
    men det skal i aldrig ønske jer.
    for det var virkelig hårdt, ik det at få aborten, men bagefter /;

• #60   1. apr 2008 *18uger & 4dage

• #61   1. apr 2008 Øhh er grænsen ikk 12 uger ???

• #62   1. apr 2008 Fissefissefessfess ! - jo, medmindre barnet fejler noget eller man har en god grund.

• #63   1. apr 2008 Hva var din gode grund så.. Eller fejlede barnet så noget..

Hvorfor fik du først efter 18 uger ??

• #64   1. apr 2008 barnet fejlede ingenting.
    jeg er lige blevet optaget på teknisk skole og har en hel udd liggende foran mig, som jeg ik vil opgive nu. samt, at vi havde brugt beskyttelse, men alligevel blev jeg gravid. jeg har slet ik i de 18uger haft nogle graviditetssymtomer, så ;s

Kommentér på:
gravid?

Annonce