1.264 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

skal lige af med lidt indestengt vrede skal lige af med lidt indestengt vrede

min ex har altid været "skrøbelig" og jeg har altid været der for hende og støttet hende. for et års tid siden begyndte hun på lykkepiller og man kunne gradvist mærke at hun fik det bedre. Efter et stykke tid kom der en meget stor forandring og hun begyndte at gå i byen både fredag og lørdag og kom først hjem op ad formiddagen næste dag. Vi havde en mindre diskusion hvorefter hun forsvandt og først kom hjem næste dag. vi prøvede at snakke om hvordan vi kunne rette op på forholdet igen, dette resulterede i en liste som vi hver især skulle prøve at gøre bedre. Men det virkede som hun brugte listen til at pisse mig af i stedet, hvilket resulterede at jeg smed hende ud i julen. Vi er nu endeligt gået fra hinanden.
Jeg føler at jeg har givet for meget af mig selv og ikke rigtig fået noget igen.
Det er egentlig ikke hende jeg er gal på, nok mere mig selv for at finde mig i det.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal lige af med lidt indestengt vrede
  • #1   22. apr 2008 Det lyder PRÆCIST som den der Nik&Jay sang smiley

• #2   22. apr 2008 nogen gange skal man bare tage et skridt tilbage, og overveje hele siturationen om den er det værd. For tit blir man "blind" af at være i forhold

• #3   22. apr 2008 Hvis hun ikke var til at tale med og bare forsvandt osv syntes jeg du gjorde det helt rigtige ved at smide hende på porten så kan hun bare finde en anden og pisse på..

• #5   22. apr 2008 Jeg føler på ingen måde at det jeg har gjort er forkert, men man smider jo heller ikke 3 1/2 års forhold væk fra den ene dag til den anden.

• #6   22. apr 2008 hvordan kan jeg stole på hende når hendes karakter ændrer sig fuldstændigt inden for en måned? jeg har altid opfordret hende til at gå i byen med vennerne, men hun har aldrig haft lyst

• #8   22. apr 2008 Du kan ikke forestille hvor glad jeg er for at hun har fået det bedre. jeg føler bare at jeg har givet for meget af mig selv

• #14   22. apr 2008 I skal sku ikke komme op at slås for min skyld. jeg trængte bare til at fortælle om det fordi jeg synes at det er så frustrende.

• #15   22. apr 2008 Maja: Jeg kan desværre kun fortælle det fra min side, men prøver at være objektiv

• #16   22. apr 2008 Hey Mikkel , Jeg har prøvet stort set det samme som dig. Jeg følte ikke jeg fik det tilbage som jeg gav på nogen måde, ligemeget hvad. Det super hårdt og ved hvordan du nok har det,

• #17   22. apr 2008 Maja, Jeg kan desværre ikke give dig ret der skal en til at lave lort, der skal to til at få det til at fungere

• #18   22. apr 2008 Præcis Hippen T. Holder bar på at hvis man har noget objektivt at byde ind med aå skal man skrive det, det jo ikke for at starte en diskussion. Men for at hjælpe Mikkel.!

• #19   22. apr 2008 jeg trængte egentlig bare til at komme af med overtrykket, og fortælle det til nogen der hverken kender exén eller mig. jeg forventer ikke at få medlidenhed, det er bare rart at komme af med.

• #20   22. apr 2008 Man skal nok bar passe på med ikke at tilbringe for meget tid alene, Sådan havde jeg det. Jeg var hele tiden sammen med nogle venner og lavede sjove ting for at ligge det hele på afstand. 2 Måneder senere kunne jeg kigge tilbage på alle de gode ting og forstå det. Men der er ikke noget bedre end venner der støtter en.

• bummelum
    bummelum Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 81
    #22   24. apr 2008 har prøvet det samme..

• #23   24. apr 2008 hippen T.
    hehe det er sjovt at se når der er nogen der ikke er ældre ende de to. hentyder næsten ikke til gudinden # og maja N.

Maja N ja men der skal også 2 til at få et forhold til at funger. og ikke lade mikkel stå med det hele vel.

Men mikkel vil også sige det var det rigtige. for når man er i et forhold ligner det nu ikke noget at fise i byen hver weekende og komme så sent dagen efter. og så ikke tag det til sig som parterne har det skidt med.

Kommentér på:
skal lige af med lidt indestengt vrede

Annonce