{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Slut efter 1år og 13dage.. {{forumTopicSubject}}

Så sluttede det, hun gjorde en ende på vores forhold, og vi fik den sidste snak i dag efter jeg ik havde set hende i en uges tid siden hun gik.
Sku svært at fatte.
Svært man ik ka rulle over i den anden side af sengen, hvis man føler man har det skidt, eller gå hen i huset hvor hun sidder, hvis man trænger til at være hos hende.
Men må komme over det og komme videre, for hun gad ikke mere smiley
Måske forstod jeg ik det hun gennemgik, ville bare prøve at få hende til at ha det bedre, så vi ku ha det bedre.
Men nu er det så enden.
Og en langsom og sikkert pinefuld begyndelse på et forhåbentligt nært og tæt venskab..
Selvom jeg er ret bitter og uafklaret nu her, så er jeg samtidig ret så afklaret, og ku godt se hvor vi var på vej henad.

Hvordan har i det med de ekser i har været sammen med og gået fra?
Hvordan i tacklede det hver især?
Det gør det ik bedre at hun var den første, og eneste på mere end en måde.
Har fået så meget af hende.
Vil så gerne være hos hende, men samtidig langt væk.
Men jeg må videre...
Men det var sku et dejligt år med hende, også de sidste par måneder trods alt.

Nu skal hun bare ha lidt tid, til vi igen ka ses, og knytte bånd som venner...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slut efter 1år og 13dage..
  • #1   6. maj 2008 Vil ikke miste hende det er hun ALT for værdifuld til...

• Daniel B
    Daniel B Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18
    #2   6. maj 2008 Kender det ? selv om jeg kun er er 14 har jeg haft en kærerste ca 1 og et halvt år og det er et seriøst forhold og hun droppede mig lige i dag smiley og det er fandme svært efter det vi har været i gennem

• #3   6. maj 2008 Jeg blev droppet efter næsten 6 år.. det kan man kalde sur røv..

• #4   6. maj 2008 Alexander:
    Hun mener ikke det vil ku fungere imellem os igen.
    Prøvede mange gange at høre om det var endeligt slut, eller en stor pause, men hun mente meget bestemt det ikke var en pause, men at båndet var taget ud og sat på hylden...

• #5   6. maj 2008 Jeg blev droppet efter næsten 4 år ja sur røv men han er det ikke vær

• #6   6. maj 2008 har selv prøvet det efter 5 år, med hus og hund og hele pakken. det gør ondt, men du kommer videre tro mig.

• #7   6. maj 2008 Fuck det knep Karsten .. Så har du mere tid til at stanne 21'er,.
    Hvordan går det enlig med det "bagtøj?" der ? hehe .. Har du set jeg har smidt klippet op på BG ? :b

• #8   6. maj 2008 Alex.
    Ja men nej...
    Vidste det ik var godt mere, men troede det var noget andet.
    Det var heller ik følelserne for hinanden der svigtede, men vi voksede nok bare ik samme vej.
    Jeg ville gerne igang med min forretning med noget hun ik gad, her i Randers.
    Hun ville gerne tættere på sin familie og længere ned i landet.

Men håbede bare hun ville få det bedre, så vi ku ha det godt som førhen igen hvis hun fik lidt tid.
    Lige nu trænger hun bare til tid HELT alene..
    Og til at finde sig selv og finde ud af hvad hun vil.
    Og dte ska hun så ha lov til.
    Det blir nok bare aldrig os igen..
    Hvor ondt det end gør at måtte indse, så ville jeg gerne vi ku igen en dag, men hun tvivlede stærkt på det.
    Det var nok det værste, men samtidig også det bedste, for hvis hun havde sagt hun ville være sammen så snart hun havde fået det bedre, så havde jeg bare gået og gået ned af at vente istedet.
    Det er nok det bedste bare at komme videre, også se hvad vej livet fører fremover, om vi kan følges ad, enten syngende ned af gågaden kl lort om morgenen på vej til morgenfest, eller hånd i hånd op af kirkegulvet, eller måske bare skrive til hinanden en gang imellem.
    Ved ik hvad jeg håber, eller ik håber, ved bare at vi må komem videre begge 2, og så se om vore veje krydses igen på det rette tidspunkt i livet...

• #9   6. maj 2008 vi stoppede efter 4 år og lidt til-det var os med hus, kat og bil-det super hårdt-men man kommer videre..men det tager jo tid! Jeg snakker ikke rigtig med ham mere fordi han dummede dig big time da vi var midt i at gå fra hinanden mht hus osv

• #10   6. maj 2008 Deka/den tandløse.
    Sådan går det jo.
    Men ja stod på hovedet i e21erenm (sprunget top/pakning) da hun ringede og sagde vi sku mødes i huset og vi fik snakket lidt og hun pakkede de fleste ting og tog med.

Men ja så ved jeg at nu er huset kun det sted, jeg er om natten (:
    Resten af tiden er på arbejde, og derefter ud til den gamle og skrue i et eller andet, og få tiden til at gå med det, og få tjent lidt penge...

• #11   6. maj 2008 Heidi:
    Hvordan dummede han sig?
    Var han dig utro derfor i gik fra hinanden?

• #12   6. maj 2008 Det der venne noget kan du lige så droppe .. Det har jeg jo kun dårlige erfaringer med ;*)

• #13   6. maj 2008 Cawdy aka Karsten N

altså pt er jeg i nok mit mest seriøse forhold, har det dårligt med at tackle ekser , sys sku de nogle mærkjelige sjæle hvis du forstår.

ked af at høre hun er skredet, men der er andre fisk derude Karsten!

• #14   6. maj 2008 Først tager du en kold tyrker.. Væk med alt hun har givet dig osv.. Ikke nødvendigvis smide det væk, men det skal et eller andet mørkt sted hen. Kan anbefale en 3 ugers backpack tur til australien af egen personlig erfaring, hjalp sq rigtig meget, væk fra det hele. (Giver også rig mulighed for at opleve: "The rebound effekt" hvis man er til sådan noget) smiley
    Ellers hjælper det også at flytte knap 300km væk til den anden ende af landet, har jeg også prøvet smiley

Og så stop med at bebrejde dig selv, intet mere nedbrydende - Der skal 2 til tango, færdig!
    Og GLEM ide'en med at være venner igen hvis du har det som du skriver der. It ain't gonna happen, og specielt ikke med dit umiddelbare input til det hele med: "Og en langsom og sikkert pinefuld begyndelse på et forhåbentligt nært og tæt venskab.." - Lad vær med at drukne dig i naivitet..
    Evt få din oplevelse ned på sort og hvidt, forhold dig til det.. And that's it, erfaringerne kan du altid bruge og blive klogere med, det er en af de bedste ting i livet - Man har lov at blive klogere, og minderne har du til evig tid.. Du bestemmer så selv om du vil pine dig med dem..

Og stop med at lege "moder theresa", det er ikke dit ansvar.. Forstå mig ret, men man kan også påtage sig for meget!

• #15   6. maj 2008 Christian - Nååår ja, "bare" lige 3uger til underlandet ... Go figure smiley Det kan ikk passe det ska koste en opsparing og komme over sin x ? :s

Karsten - Det os sån jeg gør det .. Begraver mig i arb, hudfilm og sort humor/tidsfordriv for at glemme jagten på at FINDE en dame hehe .. Når man ikke er heldig så går man sku hen og mister modet i mit tilfælde såå .. Og det hjælper satme og skrue skrue skrue !!!

• #16   6. maj 2008 Christian G:
    Takker mange gange for dit indlæg. smiley
    Thats it..
    Må gøre som jeg før har gjort, glemme det dårlige i fortiden, som det jo er nu, og istedet være glad for vi stadig ka tale sammen, og ka være sammen smiley
    Ved der er andre fisk derude, og de må da også gerne bide på og jeg vil da også gerne selv smide snøren ud, men ved bare ik om jeg kan være det bekendt overfor både hende, "fisken" eller mig selv.
    Nu er det med fiskeri heller ik min stærke side, så det blir nok ik lige det første der sker jeg falder og en anden der falder for mig...
    Men ja jeg vil sku ud og "nyde" min nye titel som ene, og få det bedste ud af det, og møde nogle nye mennesker, og de gamle osv smiley

• #17   6. maj 2008 Karsten - tror du ikke hun selv "fisker" efter noget andet ???

sys sku ikke der nogen grund til at holde dig tilbage, det var hende der droppede dig og ikke omvendt smiley

• #18   6. maj 2008 Hej

Jeg var sammen med min x i over 2 r, og det sluttede vi af her i Januar.
    Er langt fra stadigt kommet ovet hende, ved heller ikke helt selv hvad der skal til.
    Men det jeg gør er:
    - Være så meget sammen med vennerne
    - når du følger for det snak med nogle piger, behøver jo ikke være noget flirt for at snakke.
    - Finde en hobby som du i længe godt kunne tænke dig at bruge meget tid på.
    - lad vær med at skriv med hende, det gør det hele værre.

• #19   6. maj 2008 Deka/Tandløs:
    Gjorde jeg også inden jeg fik en kæreste=hende smiley
    Befandt mig 70 procent af tiden med sorte fingre i vækstedet eller ved PCen, 10% i byen hver weekend, og så ellers 20% i sengen smiley

Gæt:
    Både ja og nej.
    Hun har ik lysten til NOGET lige pt.
    Derfor det gik ned af bakke, og også derfor vi ik er sammen mere.
    Men ved hun kender mange, og har hun også gjort mens vi var sammen, og kommer hun videre er det også fint nok med mig, selvom jeg nok vil ha det svært at se hende glad sammen med en anden.

Navnebror smiley
    Har fulgt de 4 punkter en del den sidste uges tid fra hun slog op og lidt inden mht at være sammen med venner og begrave mig i arbejde smiley
    Bla har jeg lagt en M50 motor i min BMW som har trængt til ny motor siden vi startede med at komme sammen sammen med en god vben og hans kæreste så hun fik tid alene og jeg også fik tid alene så vi ik gik hinanden på nerverne.
    Og er også begyndt at skrive med gode veninder om det hele hvordan jeg har det, selvom det ellers kun har været hende der har haft kontakt med veninderne, da min mobil oftest er oppe af lommen fopr at tjekke tid eller dato smiley

• #20   6. maj 2008 han dummede sig fordi han troede han kunne smide mig ud da vi slog op-men nej vi ejer jo begge huset så nej-så kom han og et par af hans venner og truede med at flytte mine ejedele over tilo min mor eller far-men efter lov må du ikke tage andres ejendele fra bopælen hvis der ikke er givet tilladelse-men der var så meget pis med ham og hans "venner" -de spillede så smarte og truede mig med advokater-men det kunne være de skulle lære loven at kende før de begynder på noget-og ja så ville han have jeg skulle betale nogen ting også-men nope! syge stodder-og ja hans "venner" har han ikke mere hehe

• #22   6. maj 2008 Født tandløs med hul i røven .
    Der er også noget der hedder opsparet feriepenge? smiley Koster ikke det vilde sådan en tur, det dyreste er flybilletten og så drinks smiley
    Og det kan passe at der skal hva som helst til for at komme over en eks, alt andet er total formålsløst, man lever kun en gang og livet skal da hvert fald ikke spildes på en kvinde der ikke ved hvad hun vil! Sevstændige kvinder med et godt selvværd er vejen frem, bare min mening.

Cawdy aka Karsten N
    Du behøver nødvendigvis ikke falde for en anden jo? Intet galt i at snakke godt sammen og hun så måske overnatter, slet ikke en dårlig ide specielt fordi du har brug for et andet indtryk i dit liv, og vi er jo trods alt mænd ikke, lets face facts! Hvad folk så egentlig synes om det kan du være skide ligeglad med for det er ikke deres ansvar at fortælle dig hvordan du skal leve dit liv, bare det gøres inden for en hensynsmæssig måde selvfølgelig.. Dvs, nej man får intet ud af at såre den bedste og nærmeste pige for at få det godt med sig selv, lad vær.. Ikke at jeg nu tror du ligner en der kunne finde på det..

Du behøver ikke glemme fortiden, men si det.. Gem de gode minder, og tag alle de dårlige og lær noget af dem.. Lyder dumt men ja analyser det hele, hvad kunne du have gjort anderledes i den situation måske osv, men det skal ikke ende i bebrejdelse fra din side kun, det er uacceptabelt for ethvert individ at påtage sig det..

Men ja, "nyd" tiden du har nu, jeg ved udemærket der ingen nydelse er at finde overhovedet, men brug i det mindste tiden konstruktivt og find ud af hvem du selv er.. Det hjælper en enormt meget hvis man først finder sig selv før man går videre fra sådan noget, for sådan en oplevelse eller en hovedløs forelskelse kan lave ret kraftigt om på en, både på negative men også positive måder..

• #23   6. maj 2008 Heidi.
    Ahh så vidt vil det sku ik komme her...
    Holder sku stadig enormt af tøsen.
    Men har indset det bare ik er os mere...
    Sådan må det være indtil andet bevises smiley
    Men hun har stadig en stor plads i mit hjerte og der vil hun altid være hvad end der sker smiley

• #24   6. maj 2008 sys os det vigtig man holder af hinanden og kan tale sammen-ville ønske jeg kunne det med min x-men nu er der gået så mange år efterhånden så er sku ligeglad-men man kigger da lige når man ser ens barndoms veninde flytte ind i huset hvor vi boede griner

• #25   6. maj 2008 Christian:
    Du har så meget ret.
    Og ja det blir noget i den stil du snakker om.
    Men vil ik såre hende eller fornærme hende og gøre det værre, men vil godt lige ud og mærke jeg lever nu..

Tro bare jeg vil gå tilbage til min "Gamle" tilværelse og stå på hovedet i nogle spændene ting og bruge det tid jeg lyster på det og få succes oplevelser ud af dte, også besøge og få besøg af folk og fæ (:
    Snakket om alt og ingenting...
    Lidt som nu her smiley
    Det her har hjulpet en del, og det er jo stadig en dejlig dag smiley
    Tror jeg vil fylde penge på min mobil, køre ud og hive topstykket af min bil og finde ud af om jeg ska bruge penge på den, eller MANGE penge på den og til hvad, og så ellers bare nyde det går fremad og ik står stille og så vente på der går løn ind på Torsdag så kontoen ka blive lidt mindre i nul da det er første gang den er i nul nogensinde ::)
    Såå
    Og jeg er min egen chef på værkstedet da min mester/chef er på ferie i skagen hele ugen, så der ka jeg ta tingene som det kommer, og lige rende over efter en sodavand eller en gang chokolade is eller hvad det ska være når jeg har brug for lige at aflede tankerne eller få nogle nye tanker osv.

Livet er sku egentligt skønt at leve og jeg må ku betegnes som en korkprop,for jeg ka dykke ned under vandet og være helt nede ved bunden og ude af syne, men komme ALTID op i solens lys igen og blir liggende der til de rkommer røre på vandet igen smiley

• #26   6. maj 2008 Flyttede også fra min kæreste efter næsten 3 år .. Det er hårdt, men i sidste ende er der jo en grund til at det går som det går, og man må bide i det sure æble og bare tage tingene som de kommer .. Tænke på det gode som nu var ..

Snakker ikke med min eks mere.. Han opfører sig for underligt overfor mig nu .. Er generelt ikke god til kontakt med eks'er ..

En eller anden dag ser du sku lyset for enden, og det hele bliver godt igen .. Måske bedre?

God fornøjelse med det hele ..

• #27   6. maj 2008 Phink:
    Nu var problemet som sådan ikke at hun ik ku li mig mere.
    Det var mere det at hun ik ku overkomem sig selv og var gået psykisk ned og ku knap være glad for sig selv.
    Så derfor var det svært at være glad for en anden person når man ik ka være glad for sig selv også.
    Men jeg kommer videre, bortset fra jeg har en ekstrem underlig følelse i maven, ingen appetit til trods for sult, og har en ekstrem dårlig smag i munden, og plejerik normalt at være svedene, men nu lugter jeg af sved så jeg knap selv ka holde lugten ud bare efter arbejde selvom det ik er det vilde jeg har lavet smiley
    Ka det ha noget med det her at gøre måske?

• nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #29   7. maj 2008 kender. det.. min dame slog op med mig på vores års dag.. jeg havde lavet lækkert med, købt gave og masser roser.. og det eneste man får som tak er at hun brænder mig af og kommer skide fuld hjem og slår op smiley

• #32   7. maj 2008 Med at få det gjort så hurtigt som muligt da, så er dagen egentlig ligemeget. Hvis nu det var den dag man har fundet ud af det må man gøre det, skylder man en selv.. Synd at lade folk leve i illussionen og spilde deres tid, det gør det hele meget værre..

Tilgengæld ikke fair at skulle drikke sig mod til, det mindste man kan gøre er da at tage snakken face to face og være ædru/upåvirket..

• #35   7. maj 2008 Håber i finder det bedste ud af det Cawdy .. Lyder mega surt .. smiley

• #36   11. maj 2008 bowiie .. må jeg stille dig et spørgsmål.. det er ikke ondt eller noget ;D XD

• #38   12. maj 2008 Hun vil stadig gerne at hun ka få lidt tid og få styr på sig selv på, men hun er samtidig igang med at søge job og har nu fået svar på at hun ka få en lejlighed i midtbyen nu hvis hun vil og ka betale depositum mm. til August.
    Jeg ved bare at afstanden imellem os mht det forhold der ku ske at komme igen, blir MEGET lille når hun får sit eget.
    Så når hun skriver under på lejekontrakten og flytter ind til August, så er jeg overbevist om at vores forhold ebber ud i et rigtig nært og tæt venskab.

Vil i ik også ha samme overbevisning som mig at hvis i stod i samme situation og hun fik sit eget, at så var løbet kørt helt?

Jeg vil stadig elske hende, da hun var den første i mere end en forstand og vi havde en rigtig god tid sammen, til hun begyndte at gå ned, og derfor vil jeg også holde døren åben for at hun ka komme tilbage igen hvis hun VIRKELIG lyster, men tager hun den lejlighed, så vil jeg altså ud og måske finde en anden dør og lukke op istedet...

Kommentér på:
Slut efter 1år og 13dage..

Annonce