{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

anders k
anders k
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 3

Hjælp:/ {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en dreng på 17 år, jeg har fået en kæreste. vi har ikke været i seng sammen endnu og det er mig som har stoppet det hver gang. Min diller er 15cm lang og rimelig tyk. Er bange for at hun synes den er lille. min eks drillede mig med og fortalte til alle sine veninder at jeg havde en lille en:(. skal jeg bare gå i gang og så håbe på hun synes om den? og ikke siger den lille til alle sammen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp:/
  • #1   24. maj 2008 det er ikke størrelsen men gørelsen smiley

• #2   24. maj 2008 årh hold op man. op på hesten mester.

Lad dig ikke slå ud af kvinder...

Kvinder er som græs, de skal slås og holdes nede. ej kun en talemåde...

Så siger det jo bare lidt om hvor gammel eller knap så gammel din eks var oven i bøtten.

• #3   24. maj 2008 jeg har en schæferhund.. Mon min kæreste vil sys om den smiley ?

SUK!!!!!!!!!!!!!! børn

• #5   24. maj 2008 det skal ikke holde dig tilbage, hun er ca 12cm dyb så du kan sikkert nå i bund alligevel. men hvis hun har prøvet det før, så lad hende vise vejen. lad være med et tænke på størrelsen, men vær opmærksom på hvad hun godt kan lide i stedet og lær at bruge fingre og tunge, det vil hun elske. hellere en lille der gør godt end en stor der gør ondt....
    15cm er ca gennemsnittet

• #7   24. maj 2008 15 cm og tyk er MEGET bedre end en 20 cm blyant smiley så kom igang mester . og hvad sker der får at man driller sin kæreste med sådan noget smiley du vil vel heller ikke leve i sølibat resten a livet smiley personligt ville jeg være mere eller mindre ligeglad med hans størrelse, for hvis man holder af sin kæreste er det vel ikke relevant?

noget helt andet, er det ikke 14 cm der er snittet?

• #8   24. maj 2008 det har ikke noget med størrelse at gøre min kæreste fortalte til mig fordi jeg syntes min er for lille i slap og stiv tilstand men mest i slap der er den kun 6cm men i stiv er den 16,5 og hun sgade at hendes ex var 22 cm. men at selvom om min var mindre fik hun flere ogsamer med mig for med hendes ex fik hun kun en på 2 år og ved mig får hun hvergang så størrelse har intet med sagen at gøre gælder kun om at kunne finde ud af at bruge den...

• #9   24. maj 2008 johnny J: loool

Kommentér på:
Hjælp:/

Annonce