medicin der kan få en til at slappe af {{forumTopicSubject}}
mig og min kærete var sammen i 2 et halvt år og så sluttede hun det her for en måned siden vi har den samme venne kreds, hun var jomfru da jeg mødte hende men mit problem er bare at jeg savner hende for vildt og kan virkelig ikke se i øjnene at hun skal ud og være sammen med andre fyre nu, det virkelig svært fordi jeg er en meget jaloux person og har et meget slemt temprament og når jeg tænker på det for jeg virkelig tvangstanker til og gøre noget dumt og det er virkelig ikke rart, inde i min krop er det som om der bare skal noget vrede ud, men ja så mit spørgmål er bare om der måske var noget beroligene midicin der kunne gøre så man ligesom kunne styre sig selv når man får den vrede, håber i kan forstå noget af teksten
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 21 Svar: 1.143
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 8 Svar: 61
feb 2008
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 207
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 18 Svar: 91
jeg har været til min læge og søgt hjælp, og han har anbefalet mig en psykolog, da jeg går fuldstændig amok engang imellem, og får nogle syge tanke! og gør også noget mod mig selv.. så tag til lægen. det er umiddelbart det eneste.
jeg ved ik om det hjælper, men det må næsten være løsningen..
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 695
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 74 Svar: 589
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 81
Håber du kommer helskindet igennem, bare husk at det ikke er enden, men en start på en ny episode i dit liv.
jun 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
det må jeg prøve så ! skal man ha recept på det?
jun 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 322
For en god ordens skyld vil jeg da lige informere dig om at du IKKE får nogen antidepressiva udskrevet på recept af din læge pga ovenstående. Du er ikke derpessiv i ordets egentlige betydning og det kan din læge også fortælle dig!
Hvis du skulle have noget som helst medicin så ville det nærmere blive noget hen i retning af en beroligende tablet ( stesolid eller lignende), men tro mig... Dér er du heller ikke!
Du skal i det hele taget ikke have medicin for det dér - da det er et ganske almindeligt fænomen for én som pludseligt har mistet en kæreste som man holder meget af.
Gør som der bliver sagt længere oppe - dyrk noget motion og få brugt noget energi dér. Hop i byen med gutterne -få i det hele taget tankerne hen på noget andet, det er sgu det eneste der hjælper..
og herre gud du er jo kun 16, så der skal nok komme en endnu dejligere pige forbi en dag, bare vent og se
Iøvrigt er det en Psykiater og ikke en psykolog der tager sig af tvangstanker! Tvangstanker er en medicinsk lidelse og deri hører også at vedkommende der har tankerne høre "virkelige" stemmer som messende fortæller hvad man skal gøre/ikke gøre. Tvangstamker er en psykisk sygdom i langt de fleste tilfælde ofte en del af skitzofreni
jul 2007
du har sq nok ret men føler virkelig os jeg er ved og blive skizo fordi sidder og snakker med mig selv, altså jeg føler virkelig jeg er ved at blive skør, og prøver hele tiden og fjerne mine tanker men de er der uanset hvad, ved ikke hvordan jeg kommer til at tænke på andre ting, altså jeg kan dårligt nok arbejde fordi jeg falder ind i en tåge hvor jeg bare står og tænker og har nederen på! orker intet for tiden er helt ude og skide
jul 2007
jul 2007
ja okay skal op til min læge i morgen så må jeg lige prøve og snakke med ham ! men altså ja ved ikke hvordan jeg skal vende mig af med alt det her
jan 2007
Nu er det jo som sagt ikke for at banalisere din sindstemning, men det du beskriver er nu meget normalt i forbindelse med et brud med en kæreste.... man er ikke rigit sig selv og bevæger sig meget i en tåget verden... Men trøst dig i det mindste med at det går over stille og roligt, men det kan sagtens tage noget tid
Det er uhyre vigtigt at du ikke begynder at mediciner dig med piller som du får forærende af velmenende bystanders - for det kommer der ikke noget godt ud af. for det første ved du ikke hvad det er og for det andet er det som sagt ikke vejen du skal gå da det som sagt er normale følesler du gennemgår! Der er kun én vej for dem og det er at de bearbejdes stille og roligt omend det kan være "smertefuldt".
Ta forbi din læge hvis du har det rigtig skidt og få en snak med ham / hende om det og hvis det der vurderes at du har behovet så skal du såmænd nok få henvist en psykolog at tale med (men mellem os sagt så vi det være spild af dine penge i den her situation.... psykologer er dygtige mnage gange, men kærestesorger kan man ghodt komme sig over uden en psykolog)(
jul 2007
Camilla . jamen altså jeg træner os og prøver at være så meget sammen med venner som muligt men hun er der stadig i mit hoved, kan ikke finde udvejen og så måske finde en ny pige det ville føles forkert
thomas K
men ja altså det meste er nok kæreste sårer men den vrede jeg har kan ikke beskrives føler bare jeg skal ud med noget som jeg ikke ved hva er, kan ikke styre det for tiden det kan nemt gå ud over alle mennekser men det ønsker jeg heller ikke, altså og det med vreden og temparamenten jeg har er ikke kun nu det har jeg altid haft, nogle gange kan jeg godt bare gå i fuldstændigt i selvsving
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 325
gå til lægen og snak, det er det eneste jeg kan sige .
mange fra min familie har fået noget beroligende da der har været mange dødsfald desværre .
så kan du nok godt
jul 2007
jul 2007
jan 2007
Som sgat synes jeg du kan tage forbi din læge, hvis du mener den er så gal med humøret og så få en rolig snak med ham ( det kan jo også være rart at snakke med én som ikke er involveret og som er helt neutral).
Men det er desværre som også Camilla påpeger noget tiden skal gøre bedre og selvom det ser ud som en umulighed lige nu så vil du kunne grine af det her om et par måneder og om nogle år vil det være en sjov historie...
- vi har været der de fleste af os ;o)
jan 2007
Det er præcis den slags råd som Gæt kommer med der er pisse farlige at følge!
Du skal under ingen omstændigheder følge op på den slags idioti. Dolol er en smertestillende (en kunstig opioid) og kan ikke gøre en disse for dig andet fjerne din hovedpine og i værste tilfælde give dig arytmier og åndedrætsproblemer som kan være meget farlige. desuden er hallucinationer og angst også bivirkninger i sjældne tilfælde, men hvem ved om du er sjælden...?
Selvmedicinering skal du holde dig LANGT fra og JA, det kræver recept
jan 2007
Truxal er et antipsykotikum med sløvende/beroligende effekt... Derfor måske tilnavnet hashpiller (fordi man falder helt hen og bliver inaktiv)
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
jul 2007
men hva er rubber?
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 52 Svar: 1.060
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 62 Svar: 286
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 38
- jeg drak mig så stiv at jeg slog hoved ned i et toilet? det var LIGE hvad der skulle til , seriøst
jul 2007
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 38
medicin der kan få en til at slappe af