1.015 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Det ensomme forhold Det ensomme forhold

Hej der ude

det her kommer nok til at lyde mega pyller røvs agtig men here goes:

Jeg er i et forhold som har varet snart to år, siden vi begyndte sammen har vi været igennem meget ikke kun positivt såsom retsager med sindsyge ekskærester (min), det er der jo meget lort omkring, i den tid hvor vi har været sammen har jeg mistet kontakten til alle mine venner, da min kæreste er af den jaloux'e slags og de fleste af mine venner var nu også piger men så dum som jeg er har jeg mistet en masse venner og det fortryder jeg så idag for i længere tid har det kørt mildt sagt skidt mellem mig og min kæreste.

Min situation er for tiden at jeg har søgt nyt job i århus og skal starte der oppe her til den næste første, overvejer kraftigt at skal smutte for kæresten, men hvis jeg skal det bliver jeg nød til at flytte da jeg ikke kan sidde i min lejlighed alene, skulle man så flytte til århus?
har ikke nogle venner efter at kæresten har overtaget alt min tid i sin tid.

lad nu være med at bare sige tag dig sammen eller lignende, har lidt brug for at få lidt hjælp med at hvad jeg muligvis kunne gøre eller folk der skrive "kom ind i byen her eller der og få en øl med gutterne, så må vi jo se om vi gider dig" smiley et eller andet HJÆLP, det er fandme mærkeligt at føle sig ensom når man har kæreste på og bor sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det ensomme forhold
  • #1   9. jun 2008 Hold da op det blev en længere roman, skriv bare over PB hvis i ikke vil skrive her inde over indlægget.

• #2   9. jun 2008 arh, den kan sgu blive lidt svær. Har du overhovedet ingen drenge venner? Eller gik det hele i vask efter du kom sammen med hende?

• #3   9. jun 2008 DJ: ja det gjorde det faktisk, hvor var dum nok til at gå efter at hun ikke lige syntes om mine venner, mega dumt at jeg ikke har blevet ved med at snakke med dem, det er jo lidt som om at man bliver nød til at starte forfra.

• #4   9. jun 2008 BB: ved ikke hvor meget det hjælper men kan da hører at jeg ikke er den eneste så, men gik det ud over jeres venskaber hver især?

• #6   9. jun 2008 Camilla: hun har ikke lige frem styret mit liv og ja som det ser ud nu så tror jeg sku jeg flytter til århus og starter på en frisk, bare lidt svært når man ikke kender en eneste som man kan bruge en søndag på hvor man bare kan lave ingenting foran skærmen.

B:B er bange for at vores forhold ikke holder til så meget mere da jeg føler jeg er den eneste der kan indse at vi har et problem, gider sku ikke bruge resten af mine dage med at være sure omkring hinanden hele tiden.

Matilde k: har så altid delt det fint med hvem jeg var venner med og hvem jeg gik i seng med så det er jo ikke det 8 ud af 10 pigevenner har også altid haft kæreste på og har altid haft det godt med deres kærester.

• #8   9. jun 2008 Matilde: det er desværre sådan at jeg kunne sagtens leve med at møde nye mennesker hver weekend, men min kæreste er på ingen måder interesseret i at få nye bekendteskaber da hun hele tiden nævner så møder du bare en som du kan lide mere end mig IIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHH, har helt lyst til at skrige JA OG HVAD HVIS JEG GØR, uden at mene det.

• #9   9. jun 2008 Camila: nej desværre har ikke en eneste kontakt mere, smiley det er sku næsten til at tude over, hvis bare det var fordi at jeg var en stor idiot og ikke kunne med folk, så vidste jeg da i det mindste hvad jeg kunne gøre anderledes, folk har altid været vilde med mit selskab, har altid fået at vide at jeg er den som kan holde festen igang som folk kan spørge til råds om alting ham som folk kan regne med. det eneste der er gået galt er at jeg blev forelsket i den forkerte pige.

• #10   9. jun 2008 Rasmus: Hun lyder FULDSTÆNDIG som min ekskæreste... Jeg slog op efter 2½ år.. Har lige fundet en ny, og hun er bare perfekt.. Hvis jeg vil i byen sammen med vennerne hygger hun sig bare med sine veninder. Og hvis jeg skal se fodbold med vennerne, så gør jeg det.. Ingen jalousi eller sure miner der..

• #12   9. jun 2008 Ja det er træls, men jeg må tage hjem og tage en lang tur på cyklen og få tankerne væk fra det for har virkelig ikke brug for at tænke på det hele tiden men det er svær.

Camilla: hvis jeg cykler forbi dig kan jeg så ikke låne en skulder? ej, ville bare lige putte et lille smil ind i det her indlæg, men det faldt hvist lidt til jorden.

• #14   9. jun 2008 Det var heller ikke direkte at hun ikke ville have at jeg brugte tid på dem men hun gad dem bare ikke og så har jeg været dum nok til ikke at bruge tid både på dem og hende??

• Esben E
    Esben E Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Svar: 47
    #17   9. jun 2008 Drop lortet

• #18   9. jun 2008 tak for de støttende ord, det er sku dejligt at der er nogen som gider at bruge lidt tid på at hjælpe, hvis jeg kunne sende en flaske kold rose og en rosé til jer to havde jeg gjort det, er glad for det.

• #19   9. jun 2008 rasmus H: det er sq en ret træls situation at stå i .. men seriøst? hvis det har været rigtig gode venner som du har kendt mange år osv. så er der jo ik andet for end at tage kontakt til dem igen?! og sige, hey fellas! lyt her, jeg har gjort latterlige ting og ik tænkt på jer i forløbet.. været alt for ensrettet osv osv.. undskyld osv!
    Altså, jeg har det sån, jeg skal ik miste mine venner på nogen måde pga en kæreste, heldigvis ved jeg at jeg aldrig kommer i den situation smiley (lidt ros til kæresten) hehe ..
    Og hvis du har det så hårdt med hende nu, og du seriøst går og tænker på at gå fra hende.. så syns jeg du skal gøre det! det er synd at holde hinanden for nar.. når du allerede har tankerne så er fremtiden med hende vel ret usikker? altså så må du enten hive hende i ballerne og få sagt en masse ting til hende og se om hun kan indfinde sig med det? ellers er der jo ik meget andet at gøre end at smutte?!

Håber det var lidt hjælp ..

• #20   9. jun 2008 der skal sku nok komme noget engang igen, jeg har jo ikke 100% besluttet mig for at smutte fra hende, og nej venter ikke på at finde en anden, det tror de fleste garanteret, har ikke været single i snart 8 år og det er nok lidt sundt for mig at leve lidt for mig selv. men som sagt har ikke besluttet mig endnu, havde tænkt mig at snakke med hende om det, det kunne jo være hun ville lave noget om på det. hvis jeg er heldig.

• s_k .
    s_k . Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
    #21   9. jun 2008 Bare det du overvejer at flytte fra kæreste og sådan som du skriver, har du så ikke allerede truffet beslutningen? Et forhold skal give glæde - i det mindste i det store og hele, og der skal være plads til begge parter. Hun har ikke givet dig plads, og selvfølgelig føler du dig ensom. Tror du skal finde en, som er lidt mere selvsikker, så hun stoler på dig når du er ude med vennerne. Men tag chancen, flyt, og find dig selv igen!

Kommentér på:
Det ensomme forhold

Annonce