Det ensomme forhold Det ensomme forhold
Hej der ude
det her kommer nok til at lyde mega pyller røvs agtig men here goes:
Jeg er i et forhold som har varet snart to år, siden vi begyndte sammen har vi været igennem meget ikke kun positivt såsom retsager med sindsyge ekskærester (min), det er der jo meget lort omkring, i den tid hvor vi har været sammen har jeg mistet kontakten til alle mine venner, da min kæreste er af den jaloux'e slags og de fleste af mine venner var nu også piger men så dum som jeg er har jeg mistet en masse venner og det fortryder jeg så idag for i længere tid har det kørt mildt sagt skidt mellem mig og min kæreste.
Min situation er for tiden at jeg har søgt nyt job i århus og skal starte der oppe her til den næste første, overvejer kraftigt at skal smutte for kæresten, men hvis jeg skal det bliver jeg nød til at flytte da jeg ikke kan sidde i min lejlighed alene, skulle man så flytte til århus?
har ikke nogle venner efter at kæresten har overtaget alt min tid i sin tid.
lad nu være med at bare sige tag dig sammen eller lignende, har lidt brug for at få lidt hjælp med at hvad jeg muligvis kunne gøre eller folk der skrive "kom ind i byen her eller der og få en øl med gutterne, så må vi jo se om vi gider dig" et eller andet HJÆLP, det er fandme mærkeligt at føle sig ensom når man har kæreste på og bor sammen.
jul 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 158
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 13 Emner: 21 Svar: 424
jul 2007
jul 2007
jul 2007
B:B er bange for at vores forhold ikke holder til så meget mere da jeg føler jeg er den eneste der kan indse at vi har et problem, gider sku ikke bruge resten af mine dage med at være sure omkring hinanden hele tiden.
Matilde k: har så altid delt det fint med hvem jeg var venner med og hvem jeg gik i seng med så det er jo ikke det 8 ud af 10 pigevenner har også altid haft kæreste på og har altid haft det godt med deres kærester.
jul 2007
jul 2007
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 169
jul 2007
Camilla: hvis jeg cykler forbi dig kan jeg så ikke låne en skulder? ej, ville bare lige putte et lille smil ind i det her indlæg, men det faldt hvist lidt til jorden.
jul 2007
mar 2008
Følger: 1 Svar: 47
jul 2007
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 9 Svar: 176
Altså, jeg har det sån, jeg skal ik miste mine venner på nogen måde pga en kæreste, heldigvis ved jeg at jeg aldrig kommer i den situation
Og hvis du har det så hårdt med hende nu, og du seriøst går og tænker på at gå fra hende.. så syns jeg du skal gøre det! det er synd at holde hinanden for nar.. når du allerede har tankerne så er fremtiden med hende vel ret usikker? altså så må du enten hive hende i ballerne og få sagt en masse ting til hende og se om hun kan indfinde sig med det? ellers er der jo ik meget andet at gøre end at smutte?!
Håber det var lidt hjælp ..
jul 2007
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
Det ensomme forhold