821 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Forelskelse. Forelskelse.

Jeg læste lige i en profil herinde. At der var en der skrev han/hun var tit forelsket. Det var tit i forskellige, på samme tid.

Er der andre der har prøvet det?

Jeg vil nu tro man meget sjældent er forelsket i to på samme tid? :s

- Hænger self. ikke personen ud. Så der er intet navn eller lign.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forelskelse.
  • #2   14. jun 2008 Nej og så er der rigtig følelser i det.

• #3   14. jun 2008 Ducati, du er en horebuk! I LIKE!

• #4   14. jun 2008 Sys det lyder meget mærkeligt, hvordan man ka være forelsket i fler på én gang........

Ku det tænkes, at de mennesker som oplever dette, blot TROR de er forelsket....... Og så er det egentlig bare fordi, de godt ka li flere af gangen........ Forelsket er jo ik bare noget man bliver sådan upti-vupti

Men måske dette fænomen rammer, unge mennesker i 14 - 15 års alderen?

• #5   14. jun 2008 Hvordan kan det lade sig gøre sådan flere gange?

Så er der da ikke ret meget forelskelse i det Nanna?

• #7   14. jun 2008 Jamen forelsket, det bliver man ski da ikke, bare fordi man har kysset en enkelt gang, eller haft sex nogen gange.......

Man ka da først blive forelsket når man lærer hinanden at kende.....! Ellers ved man da ik, hva faen man er forelsket i!

• #9   14. jun 2008 Okay..... jamen min konklusion af, at man så ka være forelsket i flere på samme tid, må være..... At man simpelthen oz ligger i med flere af gangen......

Det er okay med mig, hvis det er det man lyster......

• #10   14. jun 2008 sgu da ikk flere af gangen xD

• #12   14. jun 2008 Jamen hmm...... ER de utroskab.....Det er vel først utroskab i det øjeblik, hvor man har fast kæreste.....

Ligger man i med flere af gangen, uden at komme kærester med nogen af dem, ville jeg nok nærmere betegne folk som:

Kvinder: Vandrepokaler og
    Mænd: Liderlige svin...... eller hva nu man ka hitte på af navne.

• #14   14. jun 2008 Hvis nogen tjekker flere ud på en gang så lad dem. Så længe de ikk er kæreste med nogen og gør det same, har man ikk noget at være sur over.

• #15   14. jun 2008 Nanna er du så sikker på du vil kalde det og være forelsket i flere på samme tid.

Er det så ikke bare at være lidt vild med flere?

• #16   14. jun 2008 Nej men bare tjekke flere ud på samme tid er da helt iorden, vil da indrømme jeg selv har gjort det.

• #17   14. jun 2008 Selvfølgelig er det iorden, at have flere bekendtskaber af gangen....... Det er, som jeg skrev ikke utroskab, før man har en kæreste.......

Men forelsket i flere på samme tid? Hehe, det lyder nu stadig noget latterligt i mine ører....... For der ska jo en del til, inden man har lært hinanden at kende. Og er man så meget sammen med flere af gangen, at man lærer dem så godt at kende, så ved jeg snart ikke lige........

• #19   14. jun 2008 Enig med Camilla smiley

Kommentér på:
Forelskelse.

Annonce