{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.124 visninger | Oprettet:

Frederik .
Frederik .
Følger: 1 Emner: 84 Svar: 164

Ligge op til {{forumTopicSubject}}

Hvad er den bedste måde at lægge op til kys på?

Der kommer nemlig en veninde hjem til mig i aften. Vi har ikke kysset før. Men er næsten sikker på at vi begge gerne vil.

Så hvad er den bedste måde at lægge op til det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligge op til
  • #1   18. jun 2008 Kommer vel an på situationen. Hvis i sidder ved siden af hinanden, kan du jo starte med at lægge armen bag hende. Og så få øjenkontakt med hende, og så bare gøre det. Hvis hun altså vil ^^

• #2   18. jun 2008 gør ligesom mig som jeg gjorde ved min første kæreste:P hehe, kom til at knække mine fingre lige hurtig, så gik hun helt i selvsving fordi hun simpelthen ikk ku ta det, så blev jeg jo bare ved med at knække fingre helt oppe i hovedet på hende, da hun prøvede på at fjerne mine hænder holdte jeg bare fast i hendes hænder, så kigger hun automatisk op på dig og så kysser du hende bar, det er det fedeste:P for så kommer det uventet, mega sjov reaktion hehe

• #3   18. jun 2008 Du ved det ligeså snart i ligger/sidder tæt nok. Man ved at der ik er noget at komme efter hvis det er sådan det er og du ved du skal gøre det hvis det skal være smiley bare rolig smiley

• #4   18. jun 2008 Har du aldrig set hitch??? Men ja, sørg for lidt kontakt og atmosfære først sys jeg, vær' selvskabelig for at sige det pænt... Det er ikke fedt hvis i bare sidder i hver jeres hjørne af sofaen og ser film... Så hellere sidde ved siden af hinanden, gerne tæt, og lave noget...
    Måske bare endda noget så plat som at spille kort, noget til at løsne op hvis du forstår... Ved ikke hvor godt i kender hinanden jo...

Men tilbage til hitch, da er det noget med at du skal tage 75% procent af afstanden hen til hende, og så skal hun selv tage de sidste 25... Det er at lægge op til;-)

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#5   18. jun 2008 Er bare så fucking nervøs XD

Hvad nu hvis hun afviser mig?

• #6   18. jun 2008 Ja så må du pænt vente, eller se dig om efter noget andet... Det er dumt at presse på i hvert fald... Hvor godt kender i hinanden da???

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#7   18. jun 2008 Vi har snakket sammen i lang tid efterhånden. Men hun har hele tiden haft kæreste. Men hun siger hele tiden til mig at hun er træt af ham, og hun ikke har følelser for ham osv.

Men hun er vild med mig osv. Er bare bange for at hun afviser mig pga. hendes kæreste. Så overvejer lidt at vente med at kysse hende, til hun har slået op.

Men fatter så bare ikke hvorfor hun så vil være sammen med mig idag, når hun har kæreste, men ikke vil kysse?
    Der må da ligge noget mere i det, end at hun bare skal komme hjem til mig?

• #8   18. jun 2008 Åh ha, piger, de er ikke helt nemme at blive kloge på, ville vente til hun havde slået... Ellers lige pludselig får man lagt for meget i det, og så vil hun hellere være sammen med sin kæreste og så står man der selv og er den dumme...
    Det er i hvert fald noget man kan brænde nallerne på det der...

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#9   18. jun 2008 BanDitte ™

Nej. Fatter hende bare ikke.

Første gang vi mødtes, var det hende der lagde op til mig. Hun sagde så samme aften at hun har kæreste på.
    Og hun skriver HELE tiden til mig. Der må sku ligge mere i det end venskab?

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#10   18. jun 2008 Men ja. Piger er sku ikke til at blive kloge på smiley

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#11   18. jun 2008 Altså skrive det til hende efter at hun er gået hjem idag?

• #12   18. jun 2008 Håber både dig og hende har respekt nok for hendes kæreste til at vente med at udfolde jer i dyriske aktiviteter til hun har gjort det forbi med ham, ikke noget nogen ville ønske på en anderledes måde jo..

Desuden siger det lidt om hendes moral også det hun har gang i.. Det er sikkert en vidunderlig sød pige, men hun er en smule på afveje. Men du kunne jo fører hende på det rette spor igen, men det skal bare gøres ordentligt..

• #13   18. jun 2008 Snak om det efter i har knaldet smiley

• #14   18. jun 2008 Christian
    - Hvis hun har sagt hun er vild med dig
    så ka du sige du gerne vil noget med hende
    men du vil ik være med til at hun er utro smiley

så hvis hun slår op bagefter så ka' i begynde at have noget
    det andet er en meget meget dum ting at gøre mens hun har en kæreste (:

• #15   18. jun 2008 BanDitte ™
    Jeg har været tøet op i et par uger efterhånden smiley Men bare rolig, din "gud" er tilbage.. Eller hva der nu stod i den besked hehe smiley

Har jo haft eksamener også.. Så har terpet som en gal! Nu kan jeg dog nyde sommeren helt indtil september til det går løs igen smiley

• #16   18. jun 2008 Hun skal da bare have det glatte lag ala John wayne måden smiley Næppe mange tøser der oplever nu om dage hæhæ

Meeen få hende nu lige til at gøre det forbi med den anden.. Gentleman æra'en er sådan set forbi historisk set, men ville være rart at se den ikke er uddød moralsk set!

• #17   18. jun 2008 Christian .

jeg har prøvet det med at blive afvist. Men har da kysset hende mange gange alligevel smiley heh

• #18   18. jun 2008 Ricko N
    BanDitte ™ flirter med dig kan jeg se smiley (Men det gør hun med så mange hehe;) )

BanDitte ™
    Uha så må jeg jo krydse fingre kan jeg hører! Held og lykke så..
    Pas nu godt på huen i al den druk der smiley Mødommen er det jo nok for sent at passe på alligevel ;P *Skål*

• #19   18. jun 2008 Du skal bare tage det stille gummistøvle smiley
    Vis du er interesseret i hende, se om du får noget igen smiley

• Frederik .
    Frederik . Tilmeldt:
    feb 2007

#21   18. jun 2008 Venter til at ligge op til hende når hun har slået op så.

Men er det ikk en dum ide at være sammen med hende idag så? Synes bare godt det kan gå hen og blive lidt akavet så?

• #22   18. jun 2008 BanDitte ™
    Ååårh hold nu op med at være så pige sur.. Drillede bare smiley Og nej det er da frygteligt at dømme udfra første hånds indtryk... ^^

• #23   18. jun 2008 BanDitte ™
    Nej tak, Søren slår igennem så hvis han fik mulighed for det smiley
    Men kunne godt tage en middagslur over dine ^^

• #24   18. jun 2008 BanDitte ™
    Haha.. Ja men han får da styret hans magt liderlighed så smiley Hellere på dig end på mig! (Opfører mig pænt, medmindre jeg skal diskutere med ham klaphatten igen vedr frysningen. Han er så dum at jeg ville kunne fører en intelligent samtale med en gnu mit på afrikas savanne! Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves!)

Kommentér på:
Ligge op til

Annonce