så er det slut, måske? {{forumTopicSubject}}
Mig og min eks har været sammen i 8 måneder, da han pludselig en morgen skriver at han har tænkt hele natten, og han gerne vil sige noget, jeg ringer til ham flere gange, men han bliver ved med at lægge på, så skriver han at han ikke kan sige det over telefon, så skriver jeg til ham at det er fair nok, og at jeg tager hjem til ham, så skriver han nej! jeg syntes ikke vi skal komme sammen mere, jeg begynder at ryste over det hele, jeg troede virkelig ikke det ville ske, jeg elsker ham jo så højt! også måden at gøre det på. men mine forældre kører mig hjem til ham, jeg var fuldstændig græde færdig, han går hen og tager mig i hånden, giver mig et knus, vi sidder og snakker/græder meget længe, han siger han har fortrudt, men han vil tænke over det imens han er på ferie. jeg føler ærlig talt ikke jeg kan leve uden ham, det er 3 dage siden han "slog op" og jeg har intet spist eller drukket, jeg tror vi finder sammen igen, men er bange for det ikke er det rigtige? /: . Jeg vil virkelig gerne have ham tilbage, men hvis han gør det af medlidenhed er det jo hurtigt slut igen /: . jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg savner ham virkelig /: .
jul 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 77
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 91 Svar: 567
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 251
hvad nu hvis han nu bliver utro..
hvad nu hvis han slår op osv osv du vil ikke selv kunne holde det ud forstår dig godt lige nu her men hvis jeg var dig ville jeg ikke tage ham tilbage for er næsten sikker på at du kommer til at tænke sådan
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 35 Svar: 673
Men det lyder til at han gerne ville være fri, her i ferien...
og så kan han jo komme tilbage bagefter...?
bare det at han slog op over sms siger jo alt..
du er en køn pige, og kun 16 år.. du har livet foran dig, og der skal nok komme noget nyt og bedre... tro mig, selv om det virker kliche agtig...
men det virker som om hele ens verden styrter sammen, især hvis det er første "Rigtige" forhold...
det skal sgu nok gå...
jul 2007
det virker vel som om vi er sammen igen? men han har jo ikke spurgt mig /;
jul 2007
han har hans mobil på fly mode, så han for ikke beskederne /; .
engang sagde han til mig, at han ønskede det skulle være os to for evigt, jeg håbede på det ville være sådan, meget naivt, men det gjorde jeg! det sagde jeg så til ham, også sagde han, at det bliver det også! bare over to omgange . han forvirre mig ret meget
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 218
jul 2007
tror du har det som mig .
vil du også altid kunne tage hende tilbage? /:
jul 2007
han skrev at han havde fortrudt, men at jeg umuligt kunne tilgive ham, desværre betyder han bare så meget, at jeg kan tilgive ham for alt /: .
og det ved han, han siger han vil skrive en lang besked til mig hver aften, og det holdte i går :I . så mon ikke jeg også får en i dag, men årh . jeg savner ham virkelig .
jul 2007
giver dig ret /: .
men jeg er bange for jeg slet ikke føler det samme for ham hvis vi finder sammen igen? efter den geniale måde han slog op med mig på /':
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 723
har selv engang haft sådan et on/off forhold hvor vi så fandt sammen igen . derefter var vi sammen en måned og så fik jeg en sms en dag om at han havde fundet en anden der havde han taget den forkerte beslutning og vi skulle have stoppet da vi gik fra hinanden første gang . så havde vi måske stadig snakket sammen idag
jul 2007
Det har jeg også tænkt mig, og hvis han gør det for medlidenhed, så kan han godt nok godt skride! for så slår han op når jeg er glad igen /: .
mar 2007
Følger: 1 Emner: 120 Svar: 245
jul 2007
han gjorde mig i tvivl ved at sige han skulle tænke over det til fredag /: .
jeg var ikke i tvivl et sekund ! men at han var det , det gjorde også mig det /:
jul 2007
jul 2007
Baboom's Toilet !
hans morfar er næsten lige død /: .
så han har været helt nede!
feb 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 86 Svar: 723
camilla: ja det har du ret i må skal bare videre og finde en anden gælder også dig:D
jul 2007
han sagde også at han ikke kunne klare at se mig sådan /:
jul 2007
tak og ilm :I
dec 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 15 Svar: 325
undskyld mig , men hvad er han for en svans ikke at komme til dig og sige det osv ????
hvis man skal slå op så er det enten eller ..
der burde ikke være "en mellemting" mellem at slå op og så IKKE slå op.
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 104
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 365
jul 2007
nicolaj H: så lad være med at skrive
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 10 Svar: 104
jul 2007
Man har altis lov til at leve i en latterlig langt ude drømme verden /':
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 61 Svar: 472
jul 2007
men det er svært, jeg troede ikke det ville ske, og slet ikke sådan!
jul 2007
Det lyder sygt /:
apr 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 61 Svar: 472
jul 2007
så er det slut, måske?