Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anal sex
  • #1   2. maj 2007 okay nedern.. det kan sku også gå galt

• #2   2. maj 2007 Been there! Dyrker det ofte med kæresten, men hun skal dælme varmes godt op inden!

• #3   2. maj 2007 lyder godt fank

• #4   2. maj 2007 Jeg har aldrig i sinde at prøve det!

• #5   2. maj 2007 hvorfor ikke ? det lækkert

• #6   2. maj 2007 Måske hvis man er bøsse!

• #7   2. maj 2007 haha der er sygt mange som kigger?
    Men ingen som skriver..

Men har aldrig prøvet det hehe..

• #8   2. maj 2007 Fed

• #9   2. maj 2007 Det kan godt være, men så må jeg jo være sart smiley Hehe!
    Og det forholder jeg mig også til at være! *G*

• #10   2. maj 2007 *LooooL*

Det er sørme da et spændende emne i her hygger med.

• #11   2. maj 2007 ronnie R

Det ved jeg godt, men alligevel.. Det er bare ikke lige mig!
    Kan ikke gøre for det, men sådan er jeg *G*

• #12   2. maj 2007 Ha,........! Sikke ulækkert i denne sammenhæng her.

• #13   2. maj 2007 Snooz: Slik mig hvid er så FED!!!

• #14   2. maj 2007 jeg vil lige pointere at det er HENDE der får den i 2´eren og ikke MIG! min røv er sku ensrettet! 100% MVH Frank

• #15   2. maj 2007 gider da ikke skriv sådan noget på nettet hehe

• #16   2. maj 2007 har ikke prøvet det og skal såment heller ikke smiley

• #17   2. maj 2007 Man ved verdenen er et skidt sted når 15 årige snakker om anal sex

• #18   2. maj 2007 Og er der andre end mig der synes det er lidt skummelt at en fuld moden mand spørger om sådan et emne hvor de fleste brugere er meget unge? Taget i betragtning af at det er ham selv på billedet.

• #19   2. maj 2007 synnes det er ulækkert... og hvis mend vil det og tænder på det så må de jo være bifil eller bøsse...

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #20   2. maj 2007 Min røv er kun til at skide med... smiley

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #21   2. maj 2007 Ely S - Hvad sidder du så på? smiley

• #22   2. maj 2007 Jeg for den tit selv i røven og det er rigtig rart.

Nogle gange bruger jeg min kat og stopper dens hale op bag i . det giver noget helt særligt´.

Hilsen Martin F's kæreste .

• #23   2. maj 2007 og jeg har lige købt en hamster den skal bare blive brun idag for op i enden skal den

• Anitsirk
    Anitsirk Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #24   2. maj 2007 Hmm noget siger mig, at der er nogen der har en meget livlig fantasi!

• #25   2. maj 2007 Hvis drenge er til anal, kunne de jo fandme ligeså godt være bøsser...
    Fy for...!
    NEJ den skal fandme ikke op i chokoladekanalen!

• #26   2. maj 2007 Jeg tror nu
    Cartman™ [Street Concepts] -
    har ret i det han siger- For jeg tror også det er de færreste der vil indrømme den sex aktivitet.

• Moster  E
    Moster E Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 180
    #27   2. maj 2007 Dennis T - Jeg sidder på ballerne.. smiley Hi hi

• Dennis T
    Dennis T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #28   2. maj 2007 Ely S - Nogle ville måske mene at det var en del af røven... men hvad ved jeg om det smiley

• #29   2. maj 2007 Nu har jeg kun læst nogle af indlæggene, men de indikerer meget tydeligt alderen på jer brugere herinde, og ikke mindst, mangel på erfarring vedrørende emnet.

Hvis I ikke aner noget somhelst om det, hvorfor så ikke bare lade være med at skrive, for der er ingen grund til, at komme med jeres meninger, når det kun er baseret på en hypotese, så hold jer væk istedet.

Min erfarring med analsex, er ganske så fornuftig, sagt på den måde, at kvinden er kørt godt op inden, og er derfor en hel del mere afslappet "der", og det gør derfor glæden/fornøjelsen forøges en hel del, nogen vil antage det, som om det er en stram skede, det er en anden måde at beskrive det på.

Jeg havde selv min konservative mening omkring analsex, lige indtil det blev prøvet/udforsket.

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #30   2. maj 2007 hvis man lige starter med at gå i bad og varme pigen varmt op, kan jeg ikke se det ulækre i at give hende den i røven? der imod kan jeg godt forstå hvis piger siger nej og respekter jeg også. Vi drenge ved jo ikke hvor ondt det gør smiley medmindre man self. er bøsse.

• #31   2. maj 2007 synes anal er lækkert...... :o)

• #32   2. maj 2007 auch ..

• #33   2. maj 2007 man skal bare tage det stille og roligt i starten så er det lækkert GG

• #34   2. maj 2007 kan sku ikk forestille mig det kunne være en fornøjelse..

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#35   2. maj 2007 xander L
    giver dig fuldstændig ret...

Hvis man dyrker anal, er det fordi man gerne ville udforske sit sex liv lidt, istedet for at køre igen og igen med de samme stillinger.... Jeg hader piger der kun er til få stillinger som de ved de kan lig og ikke gider prøve noget nyt... man skal ligesom kommer videre.

• #36   2. maj 2007 Og hvad så hvis Man eller der er nogle der er bøsse eller bi osv.......?

• #37   2. maj 2007 Kristian H... enige...... det bliver sku da kedeligt til sidst...der skal ske noget nyt :o)

• #38   2. maj 2007 Måske de piger i kender helst vil de samme stillinger fordi de så er Orgasme sikret?
    For ikke alle piger kan få Orgasme i alle stillinger....

• #39   2. maj 2007 xander L - Enig enig ..

Synes også det er noget lort at lukke ud .. Dermed ikke sagt jeg er til analsex . Siger bare det er en lam påstand ..

• #40   2. maj 2007 Jeg kan godt lide nuogat sjov

• #41   2. maj 2007 Det er sku da meget normalt at dyrke analt sex den dag idag og det er også normalt at tænde på det.. Vi lever altså ikke i en tabu verden længere..

• #42   2. maj 2007 har prøvet en enkelt gang og skal aldrig prøve det igen, det er klamt og ubehageligt ! Føj. fatter ikke nogen tænder på sådan noget!

• #43   2. maj 2007 Det er tydeligt at hører at der er flere herinde der slet ikke ved hvad de snakker om.
    Nogen har fat i det rigtigt, mens andre nærmest slet ikke aner hvad de snakker om.

• #44   2. maj 2007 Så oplys os / dem c";)

• #45   2. maj 2007 Anal sex gør ondt når man ikke slapper af deromme!!! Det er jo klart eftersom det er en stor muskel.. At der kommer alt muligt med ud er altså ikke nødvenligvis heller ikk lig med sandheden.. Og at en fyr påstår at han har fået en kerne, majs, ært eller amdet ind under forhuden er vist bare en røver smiley

Fakta er at både piger og drenge har en del punkter deroppe som gør godt under sex.. Det er eftersigende nemmere at finde G- punktet hos både mænd og kvinder den vej.. OG JA G-punktet findes...

Selvfølgelig har jeg da prøvet analsex.. JEg kan godt lide det.. Men jeg gør det kun med min faste partner og aldrig ved et engangsknald - hvis jeg da skulle opleve et af dem..Det handler om at være tryg ved sin partner...
    Faktisk kender jeg et par der primært dyrker analsex da hun synes at det er klart det bedste og at der er orgasme garanti!!

• #46   2. maj 2007 Christine, i skal jo huske at det vigtigste er opvarmning og masser af glidecreme.. Og her nytter alle olier eller sådan noget ikke heller ikke spyt.. Der skal bruges rigtigt glidecreme.. Og en god ting vil evt. være at prøve med en buttplug inden. Lad din fyr glide den stille og roligtr ind. Du skal tage nogle dybe indåndinger og slappe af som om der ikke var andet.. Når den er inde kan i dyrke sex normalt lidt og når du føler dig tilpas med den bagi, kan i tage den stille ud og han kan trænge roligt ind.. Faktisk bedst hvis du styre tempoet og ikke din fyr...
    Husk at det skal være godt for begge parter....

• #47   2. maj 2007 hehe. tro mig. gør det ondt på dig, ja så gør det os ondt på fyren... been there done that.. Og det er ikke sjovt når det gør ondt.. Derfor altid creme og slappe af, for rammer han først dit punkt vil du ikke stoppe igen smiley

• #48   2. maj 2007 Ronnie R- Ved det, men er jeg sgu alt for sart til.. Ikke liiiige min stil..

• #49   2. maj 2007 smiley

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#50   3. maj 2007 Christine G
    det behøver ikke nødvendigvis at være anal, men hvis pigen ikke har prøvt det før, kan hun jo heller ikke se det gøre ondt og ubehagligt. man skal prøve det før man kan sige man ikke gider smiley

Pigerne skal faktisk bare stille op med de huller drengene ber dem om, sådan er reglererne hehe

• #51   3. maj 2007 Chistine - et lille privat fif (i Babooms hotteste tråd pt!!!)

Når fyren skal ind skal du "trykke" ud!!! altså ikke så meget som når du skal på wc . Men i og med at presser lidt ud ad er der nemmere passage ind..
    Men øvelse gør mester og med tiden blir du så hård til det at det ikke kræver alverdens forberedelser at dyrke det...

Og så er det dig og kun dig der styrer tempoet..Sæt dig gerne overskrævs på ham og styr showet!!!

Husk nu at har først været deromme må den ikke komme om foran igen uden at have været blevet rengjort først...

• #53   3. maj 2007 Og sikken en c";)

• #54   3. maj 2007 ja og hvad så hvis der er mange der kigger?

må sige at jeg har overvejet at prøve det( altså udføre det på MIT MODSATTE KØN!!), men noget holder mig dog tilbage smiley

• #55   3. maj 2007 Er der mere i vil vide om mit sex liv..*G*

Ej det var noget jeg engang har læst mig til - synes da i skulle have det med..
    Men man spænder faktisk ikke på den måde - det er jo lidt som når man slipper en vind..Der spænder du jo heller ikk

• #56   3. maj 2007 hmm.. på en eller anden måde er det altså nemmere at få noget derind når man presser lid ud ad.. Man skal jo heller ikk presse sig blå i hovedet *G*... Du skal bare forestille dig en lille siver af en prut og ikke en ordentlig brandskid der kommer helt oppe fra det midterse af maven*S*

hæhæ.. sikke en snak...

• #57   3. maj 2007 så kan det måske oså være du får flyttet fokus fra "området" så længe.. hehe...

men du kunne godt se forskellen på de to "vinde"?? *G*

• #58   3. maj 2007 Når man presser ud ad udvides diverse ting i røven, inkl. røvhullet... Men chancen for der hopper en lille brun smølf ud er der jo også? xD

Hvorfor egentligt tage det andet hul?
    Fordi det er strammere? (xD)

Jeg forstår det ikke, og finder det modbydeligt.

• #59   13. maj 2007 har prøvet det med min tidliger kæreste. fuck hun blev våd i fissen

Kommentér på:
Anal sex

Annonce