Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du været utro eller ?
  • Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
    #2   10. aug 2008 Man lære jo af sine fej Frk.E
    Nis N man kan godt holde af en og stadig være utro , sgu ikke fordi jeg forsvare utroskab

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#3   10. aug 2008 det kan jo ikke være "ikke med vilje" men siger selv ja

• #5   10. aug 2008 Aldrig og har da været sammen med hende i 9 år.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#7   10. aug 2008 fuldstændig enig Frk. Escobar ™

> det du vil < sådan kan man jo også gøre det smiley

• #8   10. aug 2008 Nej og Nej.

jeg kunne aldrig finde på det.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#9   10. aug 2008 det er ligesom alt andet men vælger selv hvad man siger ja til og så må man sgu tage konskvenserne deraf

• #10   10. aug 2008 Frk. Escobar ™>>Jeg kunne da aldrig finde på det.

• #11   10. aug 2008 min x var utro 3 gange og så en masse gange hvor hun slog op var samme med andre og kom kravlende tilbage...

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #12   10. aug 2008 ja mod kim.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#13   10. aug 2008 Påstår nu her at jeg aldrig vil kunne finde på det , men ingen er perfekte og ved helt sikkert at jeg ville aldrig benægte eller bruge dumme undskyldninger hvis jeg var

• #14   10. aug 2008 Jay E >> Jaa det var bedre.

Men jeg flirter da på fuld knald når jeg er i byen, det er simpelhen for sjovt når man ikke selv vil en skid.

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#15   10. aug 2008 Martin har du ret i ret sjovt..
    Nis N du skrev holder af ikke elsker smiley
    > det du vil < kan godt se det fra din synsvinkel og skal sgu ikke dømme om du gjorde det rigtige selvom hun sikkert fortjente det men stadigvæk er det jo dobbeltmoralsk:)

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#16   10. aug 2008 Netop det jeg ville pointere Nis N holde af er for venner osv smiley

• #17   10. aug 2008 Jay E >> Hov den var nu til Frk. Escobar ™ den der....hehe

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#18   10. aug 2008 svarede på det nederste martin:)

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#19   10. aug 2008 > det du vil < har du helt ret i smiley
    Kat lyder ikke sjovt

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#20   10. aug 2008 Hehe arrrg det er min mening og så den forkerte så kommer an på om du har samme mening som mig:D

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#21   10. aug 2008 det er jeg sgu da ked for dine vejne kar:(
    Kenn hed hun malene

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#22   10. aug 2008 Cecilie M sådan er det rigtig mange som føler bagefter og sku klart man vil være lidt mere mistroisk overfor de næste partner man får..
    Ret ærgeligt men sådan er det jo desværre bare smiley

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

#23   10. aug 2008 Cecilie M har en kammerat som har været ude for det samme og vi snakker meget sammen og kan se hvordan det er at være plaget med det selvom man elsker personen og det er sgu noget af en ekstra belastning man render rundt med fordi en dum person skal ødelægge det for en :x

• #24   10. aug 2008 Har aldrig været utro.

• Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 95
    #25   10. aug 2008 Jeg har ikke selv været utro. Men har haft 2 kærester som har været mig utro. Ikke særlig fedt.

• Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    nov 2007

#26   10. aug 2008 Simon - Det tror jeg ikke på smiley Din lille frækkert. Haha

• #27   10. aug 2008 What smiley

Det har jeg da ikke.

• Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    nov 2007

#28   10. aug 2008 Simon - Jeg har helt ærligt ingen ide om du har været det eller ej smiley Keder mig bare. Er på arbejde.

• #29   10. aug 2008 Ja, jeg kyssede med nogen tøser på nogle stive aftner, fortalte hende det selv. Og det var fandme dumt. Fandt først ud af da vi ikke var sammen mere, hvor meget jeg elskede hende. Men man kan sige jeg har lært af det smiley

• 2pac -
    2pac - Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Svar: 1
    #30   10. aug 2008 har aldrig været utro!
    men min x var mig utro..
    hold kæft hvor jeg stadig er sur på hende..

• #31   10. aug 2008 hver 3 mand er sin kærste/kone utro og hver 5 kvinde ligeledes.
    sådan siger de kloge hovder .

• #32   10. aug 2008 en gang utro - altid utro !!

• #33   10. aug 2008 Jeg må sige at jeg synes det afhænger af lidt a hvert.

Hvis jeg er pisse fuld i byen så vil jeg ikke nærmere tænke over at jeg havde en kæreste..

Og kom der en noget så lækker pige på tale og hun var frisk på det hele ? ehm.. helt ærligt, så tror jeg ikke jeg vil kunne sige nej,

En anden ting er så at jeg synes at "gucci" pigerne lægger op til at man skal være dem utro.
    De går så meget op i deres materielle ting istedet for forholdet.
    Ej smiley Det er svært at beskrive.

Men der er bare et eller andet ved den adfærd der får en til at kigge andre steder hen når man er i byen.

• #34   10. aug 2008 Cheating is the mother of fuck ups.
    Tror godt alle kender det. Men heldigvis fik jeg hurtigt overstået den sidste forhold og startede et nyt.

• #35   10. aug 2008 Frk. Escobar.

Det er der ikke med min bedste mening at jeg har det synspunkt.

Men har bare endnu ikke set noget der beviser det modsatte.

Desuden kan jeg godt lide at folk ikke føler sig højere end andre.

Der findes ikke noget værre end en dreng eller pige som konstant signalerer "SE MIG, SE MIG".

Får at sætte prikken over iét så er jeg også en af dem som anmelder annoncer hvor folk søger fake gucci, D&G, LV osv osv.
    De kan da også bare ødelægge det for andre som går meget op i mærkevare!.

• #37   10. aug 2008 Sonja smiley Hvordan går det forresten med hector... har han lært at hyle rigtigt.. smiley

• Dennis W
    Dennis W Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 96
    #38   10. aug 2008 Jeg har aldrig været utro, og tror heller ikke jeg nogensinde bliver det.
    Jeg er nemlig ikke i stand til at lyve.
    Min ansigt viser 100% hvordan jeg har det, og har jeg dårlig samvittighed, ses det omgående.
    Min kæreste har ALTID kunnet se på mig, om jeg har sagt sandheden eller ej.
    Det gør det et helvede at snakke om julegaver "Har du købt bla bla bla til mig??"
    Meeen... Det er vel også godt nok at være ærlig.

• #39   10. aug 2008 det med en gang utro altid utro, kan pisse mig af.
    jeg sagde engang jeg vil ALDRIG være utro. det endte jeg så med at være (med min nuværende forlovede ) og aldrig nogensinde gør jeg det igen. og det er helt 100 !
    jeg har nu prøvet hvor ondt det gør for alle parter og fik trusler med på vejen, så det nr tør jeg ikke gøre igen, og vil heller ikke. jeg elsker manden jeg har nu smiley

jeg vil så give ret i at er man utro så elsker man ikke persnon nok. jeg havde været sammen med den samme i 4 år, og var vokset fra ham, det er ingen undskyldning, bare konstatering af at man ik elsker personen nok, for så vil man aldrig kunne gøre det imod ham/hende.

bare lige min mening

• #40   12. aug 2008 hmm har kysset med en mens jeg havde kæreste men kun 1 gang... ellers har jeg ikk..!

Kommentér på:
Har du været utro eller ?

Annonce