Hjælp, skal på "date"! {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen!
Jeg står i den situationn at jeg skal på en date med en rigtig sød pige her i nærmeste fremtid, hun bor et stykke væk fra mig så vi har aftalt at jeg skal sove hos hende.
Dte skal siges at jeg ikke har mødt hende før, andet end pr sms, en masse lange breve, og snakket en masse i tlf med hende. Selvfølgelig set billeder
Meen, nogle gode ideer eller fifs til mig, det er virkelig lang tid siden jeg har haft med en pige at gøre så føler mig lidt lost og uopdateret
Skal jeg være en rigtig gentleman og møde op med blomster en gave eller andet, ville det være "for meget"?
Ellers gode råd og andre erfaringer, HJÆÆLP
Martin
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 10 Svar: 217
hvis du ikk kender hende mere
men fuck da det
jul 2007
Følger: 1 Emner: 132 Svar: 684
men kan godt huske at jeg havde det på samme måde den gang, jeg skulle på date med en jeg ik havde set før. hehe
held og lykke med det, og håber det går godt.
men ellers bare tag det roligt og tag tingene som de kommer. ss
jan 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 31 Svar: 1.087
- Og ellers, så bare vær dig selv, så godt som du kan i så fremmed en situation. Hvis du udgiver dig for andet, ender du jo muligvis med at skulle gøre det resten af livet.
Derudover vil jeg sige, at du nok ikke skal være alt for påholdende eller hvad man kalder det. Tag det stille og roligt, så i ikke tvinger et forhold i gang. Lad det ske hvis det sker.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 313
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 268
Syntes nu heller ikke det er "dåseagtigt" på nogen måde fordi jeg skal overnatte der, regner sku heller ikke med at det ender med sex.
Men tak for de svar jeg har fået indtil videre, både brugbare og knapt så brugbare svar
Tror jeg vil prøve med en lille blomst som du siger Julie, så må vi håbe at det bliver et hit .D
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 506
jan 2007
jan 2007
jan 2007
jul 2007
Jeg vil gå og tænke lidt over hvad jeg skal gøre, syntes det er meget svært nu
jul 2007
jul 2007
Jamen det er virkelig MIG der har lyst til at give hende en blomst eller noget i den stil, men er hamrende nervøs, det er helt vild :S
Hjælp, skal på "date"!