{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  singel
  • #1   26. aug 2008 er sammen med vennerne evt. laver noget i mit tilfælde knallert med vennerne, sku underholdning, men nu ere jeg nok ikke mere singel smiley

• #2   26. aug 2008 spil pik

• #3   26. aug 2008 Get over it. Jeg tog i byen bare sådan en tilfældig aften, okey blev godt nok inviteret af mine venner, men jeg var dødtræt og ikke så meget oplagt til noget sjovt, jeg tog ind til byen og mødtes med dem alligevel, og haps haps, der mødte jeg den dejligste pige i verden. som er gået hen og blive min kæreste i 2½ år nu, vi er nu forlovede og skal giftes til December. Wooooot...

Op med humøret, det skal nok gå. Tag ind i byen med dine venner, det kan ikke gå helt galt, min ven. Du skal ikke være alene, for det er trist, stedet for, gå ud og hygge dig, det glemmer du hurtigt. smiley

• #4   26. aug 2008 Find da en rebounder. Det er det eneste der virker. Sorgene skal kneppes væk med andre tøser

• #6   26. aug 2008 wau tillykke max det er da super fedt for dig.

og til alle jer andre tak for svarende.
    må bare ud med gutterne.
    det hele er bare lidt gråt lige nu. men sådan er det jo.

• #7   26. aug 2008 Ouch, Helle.. Den var sørme tykt at sluge.. Trist at det lige netop er din bedste ven.. Øv....

Derude, bare gå til den !.. Op med hagen, kammerat !

• #9   26. aug 2008 Helle, det er syndt, da man hurtigt mister 2 personer i ens liv. Godt at høre du er kommer videre...

Hvis ud nogensinde har brug for en "skulder", er du velkommen til at bruge min. Jeg er en god lytter. smiley

• #10   26. aug 2008 Helle - Så er han vel forhåbeligt heller ikke din bedste ven længere.

• #11   26. aug 2008 Nå det havde du også skrevet, man kan fandme blive sur over sådan noget, tror sgu jeg ville smadre min bedste ven hvis han tog eks kæresten lige efter

• #12   26. aug 2008 Arrogant, du er virkelig arrogant. smiley

Ja, den er meget svær at kapere, det slår ligefrem en kniv lige gennem hjerte, hvis det er din bedste ven som nuppede eks-kæresten.
    Men tror squ ikke at jeg ville få det bedre at smadre ham.
    Han kan jo melde dig til politiet for vold, også bliver du også lige hentet af en politibil, ind og sidde et par uger oveni i de iforvejen ulykkelig situation.. Ja, det lyder ikke så fedt, gør det ? smiley

• #13   26. aug 2008 Tror ikke man tænker over det, i den situation, for nu har jeg f.eks kendt min bedste kammerat siden vi var omkring 5 år, og så har alt det han har stået for, været en løgn..

• #14   26. aug 2008 <b>@Arrogant</b>, ja, igen den er svær.. sådan en person som man har kendt næsten hele livet.
    Når man er så tæt på den person, så tror man jo ikke at den person vil stikke en kniv i ryggen på dig ved at komme sammen med din eks kæreste...

Det er der ikke så meget at gøre ved, men hvis det er en rigtig ven, ville han nærme dig som sådan, at spørge dig om det er iorden at komme sammen med ens eks kæreste...

Hvis jeg var sådan en god ven, vil jeg nok også lige give min ven at komme over situation, altså give den tid det tager for ham at komme over kæresten.. Det er per definition af en rigtig god ven. Og dog...?

Den bedste måde er selfølgelig om han ikke kan finde en anden person lige nu ? Men hvis de 2 personer virkelig ELSKER hinanden, så ryger du nemt og hurtigt i glemmebogen, hvis ikke du gør ven opmærksom over situation, hvordan du har det med det... Kan du følge mig ?

• #15   27. aug 2008 Byen og nye mennesker, er ellers det eneste der virker smiley

Kommentér på:
singel

Annonce