925 visninger
|
Oprettet:
singel {{forumTopicSubject}}
hvad gjore i da jeres forhold gik i stykker.
jeg er lige blevet ulykkelig single efter 3 år.
hvad gør i for at nyde jeres single liv.
bare sådan til info så er jeg 25, så det med at gå i byen hver weekend er ikke lige så sjovt mere.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 54 Svar: 256
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 218
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 53 Svar: 748
Op med humøret, det skal nok gå. Tag ind i byen med dine venner, det kan ikke gå helt galt, min ven. Du skal ikke være alene, for det er trist, stedet for, gå ud og hygge dig, det glemmer du hurtigt.
jan 2007
Følger: 12 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 25 Svar: 505
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 112
og til alle jer andre tak for svarende.
må bare ud med gutterne.
det hele er bare lidt gråt lige nu. men sådan er det jo.
jul 2008
Derude, bare gå til den !.. Op med hagen, kammerat !
jul 2008
Hvis ud nogensinde har brug for en "skulder", er du velkommen til at bruge min. Jeg er en god lytter.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 16 Svar: 312
jan 2008
jul 2008
Ja, den er meget svær at kapere, det slår ligefrem en kniv lige gennem hjerte, hvis det er din bedste ven som nuppede eks-kæresten.
Men tror squ ikke at jeg ville få det bedre at smadre ham.
Han kan jo melde dig til politiet for vold, også bliver du også lige hentet af en politibil, ind og sidde et par uger oveni i de iforvejen ulykkelig situation.. Ja, det lyder ikke så fedt, gør det ?
jan 2008
jul 2008
Når man er så tæt på den person, så tror man jo ikke at den person vil stikke en kniv i ryggen på dig ved at komme sammen med din eks kæreste...
Det er der ikke så meget at gøre ved, men hvis det er en rigtig ven, ville han nærme dig som sådan, at spørge dig om det er iorden at komme sammen med ens eks kæreste...
Hvis jeg var sådan en god ven, vil jeg nok også lige give min ven at komme over situation, altså give den tid det tager for ham at komme over kæresten.. Det er per definition af en rigtig god ven. Og dog...?
Den bedste måde er selfølgelig om han ikke kan finde en anden person lige nu ? Men hvis de 2 personer virkelig ELSKER hinanden, så ryger du nemt og hurtigt i glemmebogen, hvis ikke du gør ven opmærksom over situation, hvordan du har det med det... Kan du følge mig ?
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 274
singel