{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Kæresten:'( {{forumTopicSubject}}

Mig og kæresten har været samme i 10 måneder her på tirsdag, men det går bare knap så godt:( Hun mener at jeg er dum og er en idiot pga. jeg spørger meget osv, hvilket jeg bare slet ikk gør, vi snakker fuldstænding ligesom normal. . Når vi er sammen sammen så køre alt bare på skinder, der er stadig sommerfulge i maven osv, men når vi ikke er sammen og samtalerne bliver over sms og messenger så går det bare slet ikke:( Hun siger at hvis jeg bliver ved med at være dum så går hun fra mig pga presset:( men hvad skal jeg gøre? jeg er jo bare som jeg plejer og når jeg spørger lidt indtil hvad det jeg gør/ har gjort så siger hun bare "uha du er så træls!" men køre jeg så ud til hende lige i det hun skriver det så bliver hun "normal" igen osv:S

Problemet er at jeg vil gøre alt for hende, og for at vi er sammen. hun betyder simpelthen alt og hun for min dag til at hænge sammen smiley Hvad skal jeg gøre for at alt bliver normalt igen, også over sms?

Er rimelig nede så kun seriøse svar tak:(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæresten:'(
  • #1   12. okt 2008 lyder lidt som om hun har en anden :s eller bare ikke vil have det skal *køre*

• #2   12. okt 2008 hun har ingen anden for det holder jeg skam øje med og kender hele hendes omgangs kreds og de ved godt hvad der sker hvis de gør hende noget eller hun gør noget. hun vil jo gerne når jeg er der, bare ikk når den kun kan holdes i gang på sms eller messenger:(

• #4   12. okt 2008 flyt sammen med hende ? ;D

• #5   12. okt 2008 vi ser hinanden så meget som muligt ( jeg er i lære som mekaniker og hun går på skole ) så vi har begge fri kl 16 hver dag og ses så efter om tingene lige passer sammen . .

Skriver og svare altid på en sød måde, altså en måde som er pige vendelig, ikke noget med udråbs tegn eller afslutning der bare slutter " . . . . ." hvis du forstår?

Problemet med at flytte sammen er at vi kun er 15 og 16 og har ikke pengene til ungdomslejlighed smiley

• #7   12. okt 2008 nej vi skriver på en måde som om at vi er sammen altså med en del smiley'er, hjerter osv:)

• #8   12. okt 2008 prøv at snakke med hende om det, kan du jow godt være hun følger i ikke er nok sammen lav en rigtigt hyggelig aften til hende smiley måske give hende en lille ting som viser at du virkelig elsker hende smiley

• #9   12. okt 2008 - du

• #10   12. okt 2008 Overvejet at droppe sms'erne lidt, og måske give et opkald i stedet for? Jeg mener bare at der går så uendelig meget "tabt" i en sms-besked.. Og for den sags skyld også msn.. Det er alt for nemt at misforstå, man får ikke det smil og blik sendt med man gerne ville.. Nu ved jeg godt man ikke kan sende "blikke" i telefonen, men man kan altid hører om folk smiler i telefonen.. sjovt nok:)

• #11   12. okt 2008 Der er andre fisk i sø´en..

• #12   12. okt 2008
    250186 ?

hvis han gør så er du for ¨klam!hun er 15 og du er 22!!

• #13   12. okt 2008 haha hvor du sjov d;

ej seriøst hader bare de der piger på 15 der kommer sammen med en på 20 s:

• #14   12. okt 2008 Nem løsning.

Lad være at skriv så meget sammen smiley
    Vent til i er sammen. Samme med min kæreste. Hun bliver irriterende og hissig når hun er hjemme ved hendes forældre.

Så vi sender kun et par sms'er om dagen. Så er der ingen problemer smiley

Så hvis det er fordi i skriver for meget sammen kan det være det.

• #15   12. okt 2008 man skal IKKE smse i forhold. har jeg aldrig brugt altså jo da jeg var yngre ... men i mine to seriøse forhold, det jeg har nu og det jeg havde før der er det bare "hej hvornår er du hjemme" eller "hej har du tid til jeg ringer" SÅ nemt så nemt. for det er ALTID mest over sms man skændes. ogå fordi der kommer de grimme ord frem som altså ikke er der i virkligheden..
    lad være med at skrive sammen. man kan da godt lige skrive godmorgen og godnat men det skal nok bare blive ved det hvis man vil være sikker på at der ikke sker noget. det er nemlig ufatteligt trælst smiley

• M E
    M E Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Svar: 7
    #16   13. okt 2008 Snak med hende om problemet! Men hun lyder lidt umulig og umoden men den opførsel.

Måske du skulle stille nogle krav til hende. Det lyder til hun udnytter situationen nu du vil gøre alt for hende.

Hun lyder som en pige jeg kender - Hun er os uden for pædagogisk rækkevidde og opfører sig latterligt.

Kommentér på:
Kæresten:'(

Annonce