{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.550 visninger | Oprettet:

J P
J P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Swingerklubber {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Vi er nye her på sitet, og faldt over en gammel tråd, som jeg stadig tror har relevans, da der blomstrer flere klubber op rundt omkring i DK. Faktisk har jeg været inde på en hjemmeside for en Swingerklub for yngre mennesker mellem 18 0g 30, hvilket må indikere at interessen for dette er voksende i alle aldre.

Jeg tror at der er en del fordomme omkring swingerklubber, og også en del tabu, da det ofte er noget, man hører om, at folk rynker på næsen af. Dette kan synes lidt underligt, da vore nabolande mod syd åbenbart gør en del i disse klubber, og der er det blevet en accepteret del af hverdagen for en del mennesker at have denne interesse. Men siden pronoens frigivelse i sidste årtusinde, ser det ud til, at frisindet i Danmark er ved at blive overhalet af andre lande, og at puritanismen er ved at snige sig ind i landet. Vi kan nok ikke længere bryste os af at være så tolerante og liberale, som vi forsøger at gøre os til, i forhold til andre europæere.

Lad os først få styr på begrebet "Swingerklub" for at få det på plads og debattere ud fra de samme præmisser:

En sådan klub er - som jeg har læst mig til - for frisindede mennesker af forskellig sexuel orientering. Det kan være biseksuelle, partnerbyttere, flere partnere, gangbangs, exhibitionister, voyeur m.m. Man kan faktisk også komme der som helt almindelige par, og kun komme i en stemning, og endda gå i privat rum, og kun elske med hinanden.

Så man kan ikke sige, at det kun drejer sig om promiskuitet eller gruppesex og utroskab.

Vi er et par, som trænger til at komme lidt hjemmefra grundet en travl hverdag, hvor vore store børn fylder meget. Dertil kommer vor store appetit på det erotiske, som gør at vi er nysgerrige, og nu vil til at leve lidt af denne nysgerrighed ud. Dette vil vi blandt andet gøre ved at finde ud af, om swingerklubber er noget for os.

For os gælder det, at vi gerne vil være i et forum, hvor det er ok at være sin sexualitet bekendt, og at det er erotik der vægtes. Desuden finder vi, at det måske kunne være spændende, at vi elskede i et aflåst rum, og at der var nogle der kunne se os, uden vi kunne se dem... Vi ved det ikke, men forsøger gennem snak at blive klare over det, og måske udleve denne fantasi smiley

Derfor ville jeg da også gerne, hvis der komme flere debattører på banen, og helst nogle, der har erfaring med emnet.

Lad os prøve at holde denne tråd i en sober tone og belyse emnet. Hvis man kun har "FY-kommentarer" til overs for emnet, så lad være med at komentere det. Har du en relevant kommentar, så kom med den, hvad enten du er for eller imod smiley Husk tolerancen og frisindet, som vi er så stolte af i DK smiley

Jyderne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Swingerklubber
  • anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 415
    #3   15. okt 2008 hahaha

• #4   15. okt 2008 fuck du dum chris? har du ingen respekt over for folk der går i swingerklub?

aj hvor er du bare dum..... folk skal ha' ret til det de vil, og det har du ik' respekt for? så har jeg ikke noget respekt for dig... længere er den ikke...

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#5   15. okt 2008 Er der nogen form for statistik over brugerne her? Jeg har kigget omkring, og har fundet en del tråde, hvor det er et modent publikum der deltager.

• #7   15. okt 2008 *Racermus*
    OG hvor fuck står det det er et voksen galleri?

J P
    Undskyld side springet

• #8   15. okt 2008 chris du spastisk? hvis folk går i svingerklub gør det det for lystens skyld, intet galt i det..
    kan ikke se dit problem, hold din meninger for dig selv..

• #9   15. okt 2008 Folk må sku gøre hvad de vil, kan ikk se det klamme i swingerklubber, langt fra

• #11   15. okt 2008
    Hvis det er det folk har lyst til,
    så lad dem da (:

forskellige mennesker, har forskellige lyster.
    og i den sidste ende, er der jo ikke noget man selv bestemmer.

så sys da det er okay.
    der ska jo være noget for alle ..

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#12   15. okt 2008 Chris,

Viser dit sidste indlæg ikke blot, at du ikke har læst starten på tråden? Det handler ikke kun om partnerbytte smiley

• #13   15. okt 2008 Er du nu jer igen I satans unger - gå så i seng

• #14   15. okt 2008 Og så er det kun fede overvægtige personer i joggingtøj der ingen venner har som kommer i swing(dong) klubber

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.406
    #15   15. okt 2008 Chris: Personligt har jeg ikke meget til overs for snæversynet personer. Og længere er den ikke.

Har været i 5 af de storkøbenhavnske klubber.

"Loungen", "swingland" (den i ishøj) og "adam og eva" kan klart anbefales. Pæne rene lokaler, ordentligt klientel og personale der opfører sig ordentligt og passer på deres gæster.
    No 1 kan også anbefales, men den er mere slidt end de andre, hvilket gør det mindre rart at være der.
    CitySwingers kan jeg kun anbefale man holder sig fra. Rammerne er sådan set gode nok, men klientellet består hovedsagligt af desperate unge fyre, og renligheden er ikke prioriteret højt.

Vi betegner os selv som et alm. par. Vi har det godt samme og i sengen (og andre steder). Hvis man er et fast par der går i klub, er det strengt nødvendigt at man har et stærkt forhold. Man kan IKKE redde et forhold ved at eksperimentere seksuelt sådanne steder. Tværtimod.
    Hvis der ikke er stærk kærlighed, troskab og tillid til stede går det galt.

Men det som man så kan opleve i sit forhold, er at det bliver stærkere. Man viser sin partner stor tillid ved at gøre det. Man stoler jo på personens følelser overfor en, og det er fedt at blive bekræftiget.

Men det er vigtigt man inden man prøver, får talt om det og om hvad man vil. Sådan at den ene ikke bare kaster sig ud i det hele, hvor den anden mere havde lyst til bare at se det an.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#17   15. okt 2008 Chris: Det har da alt med dig at gøre. Du dømmer folk for noget de gør. Og det de gør og som du er imod, er ikke noget du ved noget som helst om. Netop fordi du er snæversynet.
    At man ikke har samme holdning som en anden er langt fra det samme som at det de gør er respektløst.
    Kan ikke se det respektløse i swingerklubber. Men kan godt se, at der for mange snæversynet og gammel-moralske, kan være noget moralsk forkert ved det...

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#20   15. okt 2008 Det er da snæversynet at dømme folk for noget man ikke kender til bare fordi man har er koplex med det.

Defekte: Har du været sådanne steder?? Nej bestemt ikke, for det er lige modsat af hvad din teori er.
    Og der er nemlig forskel på klubberne. Nogle lever op til fordommene, men mangeandre bringer kun fordommene til skamme.

Jeg bræger heller ikke ud med, at jeg ikke har respekt for jyder, fordi jeg har en anden holding til hvad danmark er. Men Chris. Du rammer nu hovedet på sømmet med hvad det vil sige at være dansker. Snæversynet og fordumsfuld.

Vi danskere har det bedst når vi kan færdes i vores egen korrekte verden med næsen i sky. Til at brække sig over.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#21   15. okt 2008 Defekte: Det er så ikke min erfaring. Vi er selv et ganske attraktivt par, og vi har mødt mange lækre mennesker i div klubber. Har også mødt nogle vi ikke ville have noget at gøre med, men det er sådan ca. delt 50/50.

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#22   15. okt 2008 Nogle ved åbenbart hvad de taler om, og andre er blot fulde af fordomme smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#23   15. okt 2008 Præcis JP

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#24   16. okt 2008 Til spørgsmålet om min anonymitet: Så er det netop på grund af hoveder som dig, der ikke kan acceptere andres holdninger, men absolut skal have sat en negativ etikette på folk med andre holdninger. Det var noget af det jeg beskrev i startindlægget: Danskerne er ved at blive til en forsamling af navlebeskuende og selvfede fjolser, som kun kan vise en snævertsynet intolerance overfor det ukendte!

Sas H: Det kan du have ret i - Men vi er ikke interesserede i at have sex med andre - Blot at være et sted, hvor det er ok at have sex, og hvor man ikke forstyrrer nogen med det. At det så kan give det et ekstra pift med en chance for at blive kigget på, uden vi selv kan se tilskuerne - Det må vi se, om det er noget der er spændende.

Den dag man stopper med at eksperimentere, opleve, udforske og andre ting, som er styrret af nysgerrigheden... Det er den dag, hvor man kan sætte sig hen i et hjørne og dø - For så har man sq ikke værdi for hverken omverdenen eller sig selv smiley

JP

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#25   16. okt 2008 Defekte: Så kan man så spørge dig, hvorfor vælger du at læse om hvad andre laver? Du kan jo bare undlade at læse tråde som denne.

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#26   16. okt 2008 Defekt,

Det er så muligt, at du føler, at folk praler med deres "mørkere" eller anderledes sider. Men se sådan på det:

Denne tråd er ikke for at prale med noget som helst overfor nogen som helst, men mere en tråd, for at få emnet belyst ved en seriøs debat, og ikke kun et afløb for flere til at komme med deres FY-råb.

Du har gjort opmærksom på, at det er imod din holdning, og at du mener, at det er klamme, grimme, dumme og stærkt afvigende personer, der går i Swingerklubber.

Nu vil jeg gerne vide, om der er personer med erfaring for dette, da det er et emne, hvorom min kæreste og jeg er nysgerrige. Det kan så godt være, at jeg har valgt det forkerte forum for dette, og sletter nok også snart tråden med en mental huskeseddel til mig selv:

Baboom forum kan ligeså godt slette flere af deres fora, fordi man ikke kan komme med et emne og regne med en sober behandling af det. Det skal pisses på og nedgøres, fordi publikum her ikke er i stand til at føre sig frem med en hvis form for netikette.

Samtidig kan jeg love, at jeg ikke skal besøge dette forum igen, og at det må være Admins holdning, at der ikke er plads til seriøs debat, siden der ikke bliver holdt mere opsigt/orden med hvordan folk opfører sig.

Jeg skal ikke længere frekventere dette teen forum, hvis man ikke kan regne med, at man kan debattere i et "voksent forum" som dette, der omhandler folks sexualitet, uden man skal nedgøres og svines til af teenagere, og andre, som blot skal af med afløb for intolerance, og dermed dominere et forsøg på en sober debat.

Det er fint at man ikke bryder sig om emnet. Det kan man forholde sig til på flere måder - Blandt andet ved at lade være med at kommentere det, eller kommentere det, og derefter forlade emnet. At missionere på den måde, som flere har gjort her, er direkte latterligt og imod al god tone på nettet.

JP, som er skuffet over kvaliteten her

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#27   16. okt 2008 Ps: Defekte - Jeg praler ikke med mine holdninger eller lyster - Det ER der ganske rigtigt folk der gør. Det må de om, og jeg undgår som regel den slags udgydelser, og springer videre til noget, der passer mig bedre, og lader dem være.

JP

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#28   16. okt 2008 JP: Læs bare mine indlæg, de er såmænd gode nok og ellers er der mere godt her:
    www.swingerguiden.dk/

• J P
    J P Tilmeldt:
    okt 2008

#29   17. okt 2008 Sas og Tosse2;

Man kan vel sige at I er undtagelserne til tåberne i denne tråd smiley

Jeg beklager jeg ramte jer, men jeg bliver så forbandet på de snævertsynede intolerante type, der er så selvfede, at alt hvad andre gør, det skal fordømmes, hvis det ikke lige passer ind i deres verdensbillede smiley Undskyldning herfra smiley

JP

• Lise P
    Lise P Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 8 Følgere: 1 Svar: 1
    #30   24. apr 2018 Synes desværre det er en noget ignorant holdning du lægger for dagen Kris.

Mvh
    Lise P
    Https://lovebuddy.dk

Kommentér på:
Swingerklubber

Annonce