{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.579 visninger | Oprettet:

Bedste gave til kæresten ? {{forumTopicSubject}}

Hawdi,

Min kæreste har sku snart 18 års fødselsdag og selfølgelig skal hun have en gave smiley

Vi har været sammen i knap 2 år , og har før givet perfume, magurit ørering, smykketræ og herstall lamper mv.

Vi har aftalt et beløb på omkring 500kr, men det er fisme svært at finde noget ordentligt for det beløb.

Jeg har været omkring Anders matthesen biletter (kommet fra pga. dato), et sæt undertøj, et ur (men de er svært at finde pga prisen), noget masage / manicure halløj.

Så vil lige HØRE om i har nogle ideer til en gave som hun vil blive glad for ? Noget som er specielt hot indenfor pigeverdenen. Ligesom magurit øreringene var engang.

::
Til jer pesimistiske mennesker, som simpelthen ikke kan klare at folk spørger om det , så lad vær med at SKRIV ! ! fandt ikke noget af interesse i alle det andre enmer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste gave til kæresten ?
  • Pilgrim
    Pilgrim Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 101
    #1   17. okt 2008 hvad med noget welness behandling af en art. massage eller lignende

• Faruk T
    Faruk T Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #2   17. okt 2008 jeg vil bare sige en ting, synes godt nok mange danske drenge piger er nærige... 500kr er jo intet min ven. køb noget ordentlig til 2000-3000 kr.

• #3   17. okt 2008 jeg ville blive utrolig glad hvis jeg fik noget personligt (; -måske en tur ud og spise eller hvad ved jeg?

• #4   17. okt 2008 Faruk T - I Know.. Det havde jeg også i tankerne, men kæresten har intet arbejde eller SU lige i øjeblikket. Jeg har snart fødselsdag og hun går meget op i at skulle give for det samme beløb.. Vil ikke ruinere hende, så derfor forslog jeg hende et ca. beløb.. Det havde hun åbenbart også spekuleret meget på.

• #5   17. okt 2008 Faruk T >> Nu er vi jo alle så forskellige, jeg syntes også at du er nærrig hvis du kun køber for 2.000 - 3.000 kr til din kæreste.

Men giv hende en oplevelse i stedet for en gave.

• #6   17. okt 2008 Klapstol : Ja, det har du helt ret i, men er sku lidt på bar bund. Jeg er ikke særlig kreativ.. Er også lidt bange for at kopiere en af hendes gaver sidste år. En Bog med billeder og de mærkeligste/sjoveste episoder vi har haft sammen,

• #7   17. okt 2008 Penge er ikk alt. Jeg fik et billede, en personlig tegning og et brev af min kæreste. Den bedste gave jeg fik.

• #8   17. okt 2008 ja det kan jeg godt se, det var lidt det jeg tænkte på med billeder osv. men ellers kan du bare lave en romantisk middag eller noget i den stil? d;

• #9   17. okt 2008 Arrgh shit. En tegning.. Det kan næppe gå godt.. Hun er også seriøst syg til at tegne.. Men tak for ideen..

http://tegnebordet.dk/index.php?vis=brugergalleri.php&stil=tegning&tegning=188502&visning=user

• #10   17. okt 2008 Jeg har intet i mod at ofre mere. Jeg havde endda regnet med det.. Men synes det er synd nu når vi har aftalt et ca beløb.. Meeen man kan jo altid sige at man har fundet den på udsalg smiley

• #11   17. okt 2008 Psychedelic ' Baby >>> HAR MANGE ANNONCER . L&L smiley * >> Nice gaver, jeg har lige givet min en MacBook AIR og i julegave friede jeg til hende med en ring til små 30.000 kr...hehe

Hun gav forresten mig en guldhalskæde til en værdi af 38.000 kr i fødselsdagsgave. (hun er guldsmed)

• Pilgrim
    Pilgrim Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 101
    #12   17. okt 2008 Faruk og Psychedelic - I er sgu da alt for snobbede, det er da ikke værdien af gaven der afgør om den er god.

alt er jo relativt og de fleste menesker har altså ikke budget til gaver på 3-4-5-10.000 kr.

En god gave er personlig valgt og passer til den der skal gives til, men hvis i bare er pengegriske snobber er en blanko check vel den bedste gave til jer.

Hr. Esmann ? Du kender hende aller bedst så du skal nok vælge en gave der siger noget om dig og hende. måske noget der kan bruge i forbindelse med en interesse eller hobby. eller en ting i kan have sammen som romantisk oplevelse.

• #13   17. okt 2008 Giv en oplevelse, ud og flyve i luftballon eller sådan noget, så kan du jo bare sige til hende at det har kostet 500 kr.

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23
    #14   17. okt 2008 Køb ind til en ordenlig middag som du laver for din kæreste og forkæl hende med diverse ting hun kan lide

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    mar 2007

#16   17. okt 2008 Hvis du vil give hende en ring så få indgraveret noget i den

• #17   17. okt 2008 Psychedelic ' Baby >>> HAR MANGE ANNONCER . L&L smiley * >> MAn kan da godt få skrevet noget i den uden at skulle være forlovet.

Min kone kan lave en ring til din kæreste, hun er spuer dygtig.

• Morten !
    Morten ! Tilmeldt:
    mar 2007

#18   17. okt 2008 Psychedelic ' Baby >>> HAR MANGE ANNONCER . L&L smiley *
    Hvis der ikke står noget i den er den jo bare en ring, men hvis der står Deres navne i er det jo pludselig noget helt andet

• #19   17. okt 2008 Psychedelic ' Baby >>> HAR MANGE ANNONCER . L&L smiley * >> Ja eller få graveret med egen håndskrift inden i, det behøver jo ikke være navne der står i ringen. Men ja det er fedt med noget som ingen andre har.

Min vielses ring har f.eks brillanter på begge ydersider af ringe.

• Miriam D
    Miriam D Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 32
    #21   23. okt 2008 Mænd tror det kommer an på størrelsen af pengene der bliver brugt.. Piger tænker og TÆNDER meget mere på personlighed.

Kender du ikk en der har et sommerhus eller ligende, hvor I kan være alene.. køb nogle blomster og sig at hun får resten om aftenen.. Tænd lys, lav mad ( eller køb!) giv hende opmærksomhed..

Kommentér på:
Bedste gave til kæresten ?

Annonce