1.355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Hvor tit gør i det?? Hvor tit gør i det??

Ja mig og min kæreste kom til at tale om, om det egentlig er for meget vi knalder... I gennemsnit knalder vi 2 gange om dagen, og menstruationsdage er talt fra..
Vi har været sammen et halvt år og synes det er halvlænge at blive ved på den måde. Men hvad med jer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor tit gør i det??
  • #1   2. jan 2009 jeg sys det meget:D ?
    har ingen kæreste pt ' sååh smiley

• #2   2. jan 2009 Never smiley

• #3   2. jan 2009 well når man har lyst?

• #4   2. jan 2009 Og jeg har så heller ingen kæreste lige nu.

• #5   2. jan 2009 haha

• #6   2. jan 2009 Hvis det passer jer og i har det godt med det, så bliv da ved... Fordi andre gør det mindre skal i da ikke lave noget om... Det kommer nok helt af sig at andre ting kommer til at fylde i jeres liv osv at i slet ikke har lyst eller muligheden til 2 gange om dagen... Så keep on doing it;-)

Og på spørgsmålet om hvor tit, så ofte som muligt havde jeg næsten svaret, men det er for det meste når hun sover hos mig hvor vi har det for os selv, og så kommer det helt an på situationen og humøret...

• #7   2. jan 2009 Toilet - Nej, men jeg vil gerne være den venstre? :L

• #8   2. jan 2009 Med min venstre hånd? smiley

• #9   2. jan 2009 Okay miiiiiiiin <3333

• #10   2. jan 2009 Jeg elsker dig allerede <3333333333

• #11   2. jan 2009 addddddd smiley cybersex xD .

• #12   2. jan 2009 Troels - Det kunne da være du lå nederst så smiley

Okay jamen vi bruger masser af tid på andre ting også

• #13   2. jan 2009 FPP : Jeg er villig hvis det er smiley

• #14   2. jan 2009 Prettyface : Joooo 3-4 gange om dagen med dig skulle nok kunne klare det smiley

• #15   2. jan 2009 Pretty : Ja kan du ikke holde til det da ? smiley

• #16   2. jan 2009 Pretty : Ja smiley Det er sjovere smiley det er bare en uskyldig lille flirt smiley

• #17   2. jan 2009 altså sidst jeg fik er 1 år siden.
    smiley

det var den 27 okt. min fars fødselsdag..

såå.. tjoo du er heltig.

• #18   2. jan 2009 Pretty : Det vi har gang i her smiley Kom nu med den dato på den date du har lovet mig smiley

• #19   2. jan 2009 Pretty : Nu skrev jeg til dig på MSN.. vil du stadig ses med mig ? :I

• #20   2. jan 2009 Damn hvorfor ender ALLE Baboom indlæg med at 2-3 skal sidde og flirte indebyrdes hver evigt eneste indlæg?

Nå men tilbage til indlægget (:
    ´
    Da jeg fandt sammen med min første kæreste da jeg var 19 startede vi ud morgen/middag og aften stortset da vi kun var sammen i weekenderner.
    Senere da vi flyttede sammen efter et halvt års tid var det bare når lejligheden bød sig eller inden man sku sove, men så gik der så helt kuk i det og hun lukkede for den varme hane inden hun skred nogle måneder efter, men det er så hvad det er smiley

Pt ser jeg en løst, og første gang vi var sammen gjorde vi det nok 8 gange den aften/morgen vi sov sammen.
    Dog havde jeg lidt svært ved at holde gejsten oppe da jeg har nogle fucked up døgnrytmer og kostvaner pt så min krop ik rigtig bryder sig om mig mere og ringer med alarmklokkerne, men til trods for den første gang jeg kom efter en 1½time så var det ellers bare en hel masse efterspil sådan hver gang hun vågnede og sku på toilet og så overfaldt mig igen når hun kom tilbage indtil vi lå prustende og stønnende og ikke ku mere og sov til hun igen sku på toilet eller et eller andet (;

Så har vi så været sammen de sidste 3-4 weekender tror jeg det er og der har det også været sådan noget med at gøre det en 4-5 gange eller sådan af længere omgange af eks 1-1½ time og i den dur.

For siden eksen lukkede for det varme ka man godt mærke hvor meget et dagligt 1-1½times knald egentligt gør ved ens fysik plus det er skønt også psykisk når det med en man holder af og ka li at være sammen med smiley

Så klø på så længe i ka/har lysten til det, det er det der bærer 50% af et forhold og så sparer i også turen i fitness centeret (:

• #21   2. jan 2009 Carsten : Måske fordi det var et lorte indlæg og lave og jeg er sikker på kun 1/100 herinde er ærlig omkring deres forhold til sex.. så hvorfor fanden skal man så sidde og plabre ud om hvor tit man knepper ? hvad kan manden bruge det til ?

Du kan læse på hans indlæg han bare venter på der er en lille unge der skriver "Nøøøj hvor er du heldig at du får så meget tissekone"

Bvaaah.. For at finde ud af om det var meget eller lidt ville han nok spørge på en anden måde.. det her er ren pis.. ergo var tråden død da vi gik igang.. så dit tuderi skulle du måske vente en lille smule med..

• #22   2. jan 2009 I got the dick - Neej jeg er sgu ligeglad med hvad andre tænker om mit sexliv, har haft 2 forhold a 2 år og der var det kørt død efter 1-1½ måned så kunne ikke forstå om det var os der var mentalt udsatte eller hvad siden det er 3doblet efterhånden smiley

• #23   4. jan 2009 Dick Thick:
    Jeg synes bare det er for meget og for kvalmende at det sker i HVER evigt eneste indlæg når der kommer 2 der har lidt kendskab ti lhinanden, eller bare en eller anden tøs, så skal der partout begynde at snakkes indenbyrdes og/eller flirtes dem imellem.
    Det synes jeg er endnu mere ubrugeligt og at dem der sidder og flirter bare venter på en eller anden unge skriver "øj hvor er du god til at score"...
    Hvad skal DET bruges til? smiley

Men er man ikke interesseret i indlægget/debatten, ka man jo bare holde sig ude fra den og hoppe på msn og forsøge at score der istedet for at forsøge at lande en sild fuldt offentligt (;

Og mht forholdet til sex, ja så er den ene af de 100 her...
    Ka man udføre det i livet, ka man også tale om det og stå ved det, er min indstilling til den slags...

• #24   4. jan 2009 Ehm, min kæreste og jeg har kun sex i weekenderne, fordi vi bor forholdsvist langt fra hinanden, desværre. [: Men det bliver nok til omkring .. 2-3 gange om dagen, vil jeg tro?

• #25   5. jan 2009 Må gi' Karsten delvis ret, det er faktisk træls... Særligt når man abonnerer på emnet og man så regner med at der er kommet nye svar, men det bare er 2 der hele tiden skriver frem og tilbage...

Kommentér på:
Hvor tit gør i det??

Annonce