3.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 39 Svar

Er hun mig "utro" Er hun mig "utro"

her i weekenden var mig og min kæreste sammen. Jeg ville lige se lidt billeder på hinnes mobil(det komme jo være der var nogle frække =P) men så kom der en sms (det skal lige liges hun lage lige ved siden af mig) hun rev mobilen ud af hånden på mig men jeg så alligevel hva der stod.... der stod noget i den stil her "hey smukke har du haft en god jul......... ps SAVNER DIG" og afsenderen var en dreng?

så nu er mit spørsmål drenge (og lidt piger) ville i finde jer i det?

PS. jeg kan godt lide parenteser =P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er hun mig "utro"
  • #1   2. jan 2009 Snak med hende om det. Hvor skulle vi vide det fra.
    Men noget kunne jo tyde på at hun sniger lidt rundt...?

• #2   2. jan 2009 jeg havde bedt om en forklaring . ville hun ikk det og fik hun lov til at pakke sine ting og gå:)

• #3   2. jan 2009 well, kan det ikke bare være en ven?
    ved da godt der nok er en mistanke, men eftersom der ikke er andet at gå ud fra ville jeg tro det bare var en ven

• #4   2. jan 2009 Snak med hende om det, ret svært for os at vurdere smiley

Og fair nok du kan lide paranteser (elsker dem også selv), det er LÆKKERT at se en dreng, som kan finde ud af at bruge dem (der er ikke mange der forstår at bruge dem rigtig..).

• Jay E
    Jay E Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 266
    #5   2. jan 2009 Ja hun er utro

• #6   2. jan 2009 Snak med hende, det er det eneste rigtige.. smiley

Ellers så send en SMS med ordet "UTRO" til 1277 og du finder ud af det smiley

• sam j
    sam j Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 137
    #7   2. jan 2009 bare tge mobilen mens hun sover? hvis i boer sammen

• #8   2. jan 2009 havde ikke fundet mig i det selv om det var en af hendes gode venner.
    Der er jeg for jaloux, men nogen er ligeglade andre er ikke men hvis det var en af hendes X var jeg da gået amok smiley

Det ligesom og ligge lidt op til hende med at sige smukke og savner dig smiley

• #9   2. jan 2009 der skal sku en go forklaring til.
    en gang tilidsbrud og det sker igen 9 ud af 10 gange snakker af afaring

• #11   2. jan 2009 hmm vi har bare været sammen i 6 måneder nu... har spurgt hende, hun siger bare at det er en god ven. men den måde hun siger det på kan jeg ikke rigtig tro det.... hun vil hender ikke kysse mere sådan rigtigt og hun begrunder det med at hindes læber sprakker(staves) og her sidste nat vi sov sammen ville hun ikke ligge sammen med mig fordi hun havde det varmt?

og kan godt forstå dem der siger at det er svært for jer at vurdere, men jeg spørger jo også kun om hvis det nu var din kæreste der havde det sådan?!

• #12   2. jan 2009 Martin K

vi er ikke så pivede med mobilerne

• #13   2. jan 2009 martin.. ?
    Hvorfor ikke. skjuler du noget?
    Jeg er ligeglad om der er nogle der tjekker min mobil..

• #14   2. jan 2009 Der er sgu noget der tyder på at hun har fundet sig noget andet, efter dit seneste indlæg.

• #15   2. jan 2009 okay det du lige sagde dér lyder sgu for underligt, lyder sgu som om hun har gang i noget andet som tager hendes interesse :s ?
    Og enhver tøs ved sgu da man bare kan bruge fucking læbepomade hvis der er noget med ens læber, dårlig undskyldning d:

• #16   2. jan 2009 Martin K
    "Det da i grunden utroligt du har nået at læse så meget hvis hun rev den ud a hånden på dig?"

kiggede over skulderen =)

• #17   2. jan 2009 Ja, og det lyder jo som om at han har god grund til netop at have den mistillid til hende, ikk' Martin?

• #18   2. jan 2009 ja syntes også det er lidt underligt

endnu en begrundelse som hun kommer med er at det er fordi hindes mor og far ikke er sammen her op til jul (selvom det er 10 år siden de er blevet skilt)

• #19   2. jan 2009 Min x gjorde det samme som din gør lige nu "the julekalænder", hun fik det os varmt, og hostede altid lige inden der blev kysset osv. også undrede jeg mig over hvorfor hun ALTID var logget af msn på samme tid med en kammerat. og sådan var det ALTID ! en dag hun var her hjemme ved mig, gik hun på toilet, så kiggede jeg lige den første besked på hendes mobil og der stod kort sagt "tak for i gør smukke, ses igen " da hun kom op igen bad jeg hende om at tage hendes ting også kunne hun ellers holdes sig væk, hun spøger så hvorfor? "jamen det kan jeg da hurtigt fortælle dig, dig og XXX må have det godt, fordi jeg gider ikk blive holdt for nar på den måde mere, det gider jeg ikk spilde min tid på, så tag dine ting og gå.

da han så var smuttet fra hende ville hun så tilbage, men døren var lukket, 1 gang utro, ALTID utro !

• #20   2. jan 2009 hun har bare ikk været sammen med andre end mig (udover de der 2 ugers kærester)

• #21   2. jan 2009 Martin K - det behøves ikke nødvendigvis noget man har behov for at gøre, for at blive bekræftet, men nu kan det jo være sjovt nok en gang i mellem at kigge andres private ting igennem, og det var jo så (ifølge "The Julekalænder") også først et problem da hun fik en besked fra ham drengen...

• #22   2. jan 2009 Snask !
    det er bare at jeg føler seriøst noget for hende og ville ikk kunne sige at hun skal gå?!

• #23   2. jan 2009 Jeg var nok blevet lidt hids, hvis min kæreste havde reageret sådan som hun gjorde da hun fik den sms.
    Men prøv at spørg hende igen, og sig det virkelig nager dig. Hvis du får samme svar som sidst, så spørg hvorfor hun så reagerede som hun gjorde, hvis de bare er venner.. for hvis hun var bange for du sku se hvem og hvad der skrev, og der ikk er noget mellem de to, må der jo næsten være en hun var bange for skrev til hende.
    Ved ikk om det er utroskab, ka ogs bare være hun har kammerater som skriver til hende på en måde, som hun ved du ikk bryder dig om.. men hvis det er det, er det et sted også mangel på respekt..
    Det eneste du kan gøre er at tage en snak med hende, i burde jo kunne være ærlige overfor hinanden efter så lang tid smiley

• #24   2. jan 2009 the julekalænder . mig og min x var skam også seriøse, hun boede næsten hjemme ved mig og vi var sammen i 1 år, men sådan noget der gider jeg personligt IKKE spilde min tid på, så hellere finde en anden med rent mel i posen:)

• #25   3. jan 2009 Camilla L

ville jeg også syntes men efter som man har kent hinanden så lang tid (og vi kun er 16) kan det jo også være hun bare er blevet kold og ikke elsker mig mere.....

her den samme nat som hun ikk ville sove sammen med mig spurgte jeg hende og hun virkelig elsker mig? og svare er : det ved jeg ikk du har forandret dig rigtig meget siden vi var "nyforælskede"

• #26   3. jan 2009 Snask !
    ja det kan du have ret i.... men jeg er sådan en der har svært ved at finde en kæreste og er lige ved at pisse i bukserne hvis jeg bare skal spørge en pige om hindes mobil nr?!!!!!

• #27   3. jan 2009 damer er der nok af, og de skal nok komme til dig hvis de vil have dig:) jeg har heller ikk været god til at finde kærester, men når man så har dem, så sørg for at det er en ordenlig pige som holder sig til dig smiley

• #28   3. jan 2009 hmm jeg må jo bare vente og se =(

• #29   3. jan 2009 the julekalænder .
    hvis hun ikke elsker dig mere, burde hun ogs vise dig den respekt at fortælle dig det, i stedet for det pjat. Hun har trods alt elsket dig.
    Self ændrer man sig, men i et forhold bør man kunne gro sammen, ellers er det ihvertfald ikke et særlig seriøst og modent forhold man er i. Men som 16årig, kan det self ogs være svært at finde rundt i den kærlighed der, især hvis der dukker nye ting op i ens liv. Men lige meget hvad, burde hun fortælle dig af sig selv, hvis noget har forandret sig mellem jer..

• #30   3. jan 2009 kommer der en sms mere med samme indhold så tag og smid hende ud, for ellers bliver du bare kørt helt ned i kuld kælderen

• #31   3. jan 2009 _Syro_Str0m _
    det var sku noget jeg kunne bruge det der

vil jeg prøve, men tror bare det bliver svært =/. Jeg brute nok at slå op´, men syntes lige jeg vil give det en chance mere

• #32   3. jan 2009 Missy Nygaard <
    ja det kan måske godt være rigtigt men elsker hende seriøst meget! så det er skide svært at slå op så har det lidt svært som i nok kan høre

• #33   3. jan 2009 Jeg tror hun er gravid. Du skal være far,for et barn der ikke er dit smiley

• #35   3. jan 2009 Jeg ville ikke finde mig i det. Men det er nok bare mig.
    Men ta en snak med hende om det smiley

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #36   3. jan 2009 the julekælender ? er du fra fyn af, li et liggyldigt spørgsmål? hehe

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #37   3. jan 2009 Hun skal Ut AF DIN BUTIK !! det er NO GO når ens partner river telefonen ud af hånden på en, så er der netop noget at skjule...
    Videre over isen og find en ordentlig pige.

• #38   3. jan 2009 ¤ Trentemøller ¤
    nej hvorfor?

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #39   17. jan 2009 Jeg har stort set kun drenge-venner, så jeg tvivler på, det ville genere
    mine kærester, da jeg fra start af advarer og gør opmærksom på, at jeg
    altså ikke er som alle andre piger. smiley
    Nu ved jeg ikke hvordan det er med din kæreste, men umiddelbart lyder
    det som om hun skjuler noget.
    Tag en lang snak med hende, og forlang at se hendes mobil...? smiley

Held og lykke. smiley

• #40   17. jan 2009 nu er det jo sådan det jo er for sent?!!!!

• hejdu
    hejdu Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 282
    #41   17. jan 2009 <b> the julekalænder . </b>

Åh, undskyld. smiley

Kommentér på:
Er hun mig "utro"

Annonce