{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En dejlig overraskelse!
  • #1   15. jan 2009 en mulighed kunne være en weekend på hotel smiley

• #2   15. jan 2009 vi kender ham ikke bedre end du gør? så burde vel være dig der fandt på det selv :)?

• #3   15. jan 2009 Line: mener du her noget du ku gøre for ham for at være sød, eller for at overraske ham med noget frækt ?

• #4   15. jan 2009 Sluk vækkeuret og væk ham med en morgenguffer.
    Der findes intet bedre!
    Du skal selvfølgelig kunne finde ud af det smiley

• #5   15. jan 2009 Musik junkien: LIGE præcis smiley

• #6   15. jan 2009 omg folk siger forkæl ham med et dejligt knald? skal de andre gange de knalder så ikke være dejligt eller hvad siden det kun må være dejligt på deres års dag? hahaha...

Skuda om at finde på noget overraskende? kan manden lide fodbold jamen invitere ham ud og se en kamp og bær over emd du måske ikke selv kan lide det, det tager jo kun 90 min...? tag ud og prøv at skøjte tag på wellness center sammen eller noget sexen kommer jo alligevel på et tidspunkt? haha

• #7   15. jan 2009
    Jeg har skam selv tænkt mig at finde på MARTIN K
    - men det skal ikke at søge inspiration,
    og spørger også hvad det bedste JERES kæreste kunne gøre for jer var..

• #8   15. jan 2009 Så skal jeg vidst lige have strammet lidt op inden smiley haha smiley
    -Tak for de gode svar ^^

• #9   15. jan 2009 Du kan gi ham fisse mindst en gang om dagen resten af året.. dage hvor du har dit lort er fratrukket, men ellers en gang om dagen.. og det er ligemeget om du er sur, ked, stresset, muggen, eller træt.. så bliver han glad smiley det var en gave enhver mand ville ønske sig smiley en kvinde der lagde sig til når man havde lyst, Mhm smiley

• #10   15. jan 2009 giv ham noget til bilen smiley

• #11   15. jan 2009 Line G
    Ring ud på hans arbejde og bed om fri for ham smiley
    Start så dagen ud med at slukke vækuret, og væk ham me en morgenguffer, men ingen sex smiley
    Tag derefter ud i byen og lav noget sjovt sammen - shoppe sammen, stå på skøjter eller noget smiley tag hjem og tag fint tøj på, tag ud og spise et romantisk sted, efterfulgt af en hyggelig gåtur eller lignende. Sidst men ikke mindst, hjem og overrask ham med et frækt kostume eller nyt sæt undertøj, og spil rollen som den dominerende kæreste i sengen smiley
    Det ville jeg nok kalde noget nær den perfekte dag for en fyr, som pigen også vil nyde godt af smiley Det bliver nok en dyr omgang, men helt klart også noget der er værd at huske!

• #12   15. jan 2009 LilLarsen ! : Se DET kan vi li smiley

• #13   15. jan 2009 Lllarsen:

ikke engang fordi jeg tror det ville blive særlig dyrt igen, men ja hvis min kæreste gjorde sådan der, så ville jeg fandme blive glad:)

• #14   15. jan 2009 Og husk nu.. Morgensutter er ikke noget man tager på smiley

• #15   15. jan 2009 Llarsen_
    Mange mange tak smiley

• #16   15. jan 2009 I got the dick, i make you thick !
    Ja det ved jeg sku godt smiley

Line G
    Det var så lidt smiley - håber du kunne bruge det.

• #17   15. jan 2009 Per .
    Tror du ikk det ville blive dyrt med skøjtetur, spisning og shoppingtur? smiley

• #18   15. jan 2009 Overrask ham ved aqt bestiile en stripper, så har han lidt godt at se på, bagefter har han sikkert osse mere lyst til sex end normalt

• #19   15. jan 2009 skøjtetur er ca 50 kr for en, så 100 kr, spisning kommer jo an på hvor man tager hen, jeg ville sagtens ku nøjes med jensens bøfhus eller sådan noget:P der kan man også godt få mad til 2 personer for 500 kr hvis ikke man skal proppe sig stop mæt, så vi oppe på 600, men en shoppingtur med en pige kan jo hurtigt løbe op, så hvis man kvittede shopping tur, og tog ind og så en film i stedet så er det 150 kr mere, så 750 kr og din fyr har fået en dag han aldrig glemmer:) alt hvad i laver hjemme er jo ikke dyrt for pengepungen.

• #20   15. jan 2009 Per .
    Der er jeg uenig med dig smiley for det første, Jensens er ikk særlig romantisk q; men man ka nok sagtens finde et andet sted til omtrent samme pris, måske et par hundrede mere. Og hvor jeg kommer fra, koster alene billetterne til biffen 180 kr for to, og så 70 kr til popcorn og cola + costumet koster omkring de 500 kr smiley
    Så for mig ville det nok koste omkring de 1300 smiley
    men hvis man har pengene til det, ville det da helt klart ogs være det værd! smiley

• #21   15. jan 2009 om det er 750 eller 1300 er vel også fuldstændigt rivenes ligegyldigt..

• #22   15. jan 2009 lillarsen: ja nu var jensen også bare et forslag til at det ikke behøver være det fineste sted i hele byen, syntes heller ikke rigtig det er romantisk men for mig er det da tanken om hun vil ud at spise der betyder mest..
    billetter til bio koster 140 for 2 i odense meneer jeg, eller 150.
    cola og popcorn til begge koster vel en 150 kr max
    kostumet behøver man jo ikke, det kommer vel an på hvordan det skal være, de fleste piger har vel et sæt frækt undertøj liggende? eller også er det da bar at være kreativ, nogle rottehaler, en skjorte bundet op under brystet med et slips til, en nederdel og lange hvide strømper.

selvfølgelig kan det komme til og koste meget hvis alt skal være det dyreste, men er man lidt kreativ og kan leve med en restaurant som jensens eller lign. så behøver det ikk koste særlig meget..

og jo som krash siger så betyder det jo ikke noget om det er meget eller lidt det koster hvis man bar vil gøre sin partner glad, men må bare gøre hvad man har penge til .

• #23   15. jan 2009 Det var nu heller ikk for at rakke ned på dig smiley jeg påpegede det bare.. smiley

• #24   15. jan 2009 det ved jeg skam godt, smiley

• rasmus a
    rasmus a Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #25   15. jan 2009 LilLarsen ! har sgu fat i noget der. mht. romantisk middag går man aldrig galt i byen med en tur i mcdrive;-). hader romantiske spisesteder med deres sleske tjenere og lortelys på bordet. føler mig som en big-time idiot når jeg sidder der og prøver at se ud som om jeg nyder det. så hellere selv tage noget med og så køre ud på et hemmeligt eller farligt sted hvor et knald også er muligt. men der er årstiden jo ikke med os lige pt.

• #26   15. jan 2009 Rasmus A, nej det er jo lige det smiley men ellers ku de jo ogs bare køre ud på det forbudte sted du snakker om, når de har spist romantisk middag, og knalde i bilen smiley Så er det ligesom et lille mix smiley

• rasmus a
    rasmus a Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #27   16. jan 2009 LilLarsen ! jo jo men der er jo ikke meget spas over at sidde og æde en sanwich hvis man får rimfrost i røven af det. he he

• #28   18. jan 2009 Siger ogs de ska æde først, og køre derud bagefter? smiley altså, der er jo varme i en bil smiley

Kommentér på:
En dejlig overraskelse!

Annonce