2.197 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

kristian 6
kristian 6
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224

Onaner offentligt Onaner offentligt

(link fjernet)

Jeg syntes det er sundsygt at kvinden melder ham og at politiet nu ville finde ham.
Han har jo ikke gjort det på en ond måde, men blot onanerede fordi han havde lysten og ikke regnede med folk kom forbi.
Kan ikke se hvorfor der skal gøres så meget ud af det, udover at fortælle ham, han ikke skal gøre det igen. Det tror jeg dog han forstod siden han begyndte at græde.
Hvad er jeres holdning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Onaner offentligt
  • #1   8. jun 2007 jeg synes sgu det er helt fint den har 17 årie dreng gør det her. alle har vel lyster og han fik dem bare her.
    vi andre gør det sgu da også alle mulige mærkelige steder så hvorfor ikke.

efter min mening er hun sgu for latterlig hende kvinden.

• brian j
    brian j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
    #3   8. jun 2007 lad dog drengen... det skal prøves smiley hehehehe ihvertilfælde dyrke sex i naturen

• Poul Erik T
    Poul Erik T Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40
    #4   8. jun 2007 fil løs knægt, Det er vel ikk e være end at kneppe offentlig. det gør vi andre da smiley

• #7   8. jun 2007 Synes sku det er sindsygt..
    Hun er da skud i lovet hende kvinden..
    Hvade det været mig der var kommet forbi havde jeg da bare ladet som ingen ting.. Alle har sku da lyster..
    Helkde for ikke at blive opdaget af den kvinde når man lige har lidt sex i det fri... Der er da vildt mange som har sex i det fri lige for tiden.. Og folk bliver da også opfordret til det.. Så hvad fanden er der galt i at klare sig selv ?

• brian j
    brian j Tilmeldt:
    maj 2007

#8   8. jun 2007 tror kvinden ( hun får aldrig noget det er nok derfor )

• #9   8. jun 2007 han skal vel bare have noget fisse så går det over

• #10   8. jun 2007 Syntes også det er så urimeligt det hun gør, hvis han har et problem så lad ham dog arbejde på det istedet for at gøre det værre for ham ..
    Syntes ikke det var fair af hende ..

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#11   8. jun 2007 Som sagt når det ikke er ment ondt og ikke er foran nogle, betyder det da ikke en skid. At hun tilfældigt kommer forbi er jo et uheld og hun kan da bare cykle videre, eller gøre som hun gjorde, bare uden at melde ham....

Hvad giver det egentlig af straf hvis man knepper offentligt udenfor, men dog bag nogle buske eller noget?

• brian j
    brian j Tilmeldt:
    maj 2007

#12   8. jun 2007 bøde vil jeg tro på 1000 kr eller noget

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#13   8. jun 2007 Mr. Black
    1. Han gjorde det bevidst foran en pige
    2. Du meldte ham heller ikke.

Det er noget andet med din version og jeg har ikke noget imod det du gjorde, men du kan da ikke have noget imod ham ibus skuret på sammen måde heh

• #14   8. jun 2007 altså god pointe med hvis der kommer en børnehave forbi, man bør nok forsøge at holde det bare lidt skjult selvom sex i det fri er fedt.
    Meeeen det burde også have grænser.

• #15   8. jun 2007 hvis man skal gøre det 'i der fri' kunne det godt være man skulle gå et lidt mere afsides sted hen end et bus skur, så man ikke bliver opdaget...

• #16   8. jun 2007 helt ærligt,så synes jeg ik det er i orden,tænk hvis det var børn der havde opdaget ham,kan fortælle at det er en meget grim oplevelse,har selv prøvet det da jeg var på vej i skole,sad i toget mod fredericia,var omkring 17,og jeg gav ham den største skideballe.. fandme om jeg gider sidde og glo på der sidder og filer mens man sidder og diskutere lektier med veninden og spiser sin morgenmad... og hvis han har været til psykolog med sit "problem" er det åbenbart noget han tænder på at gøre offentligt,er det så også i orden at han får lysten når han feks blir 30 og han tilfældigvis gør det en dag ens eget barn kommer forbi... hell no...

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#17   8. jun 2007 * Agent 1 *
    nu er han ikke 30 og det var ikke hans barn.... Du kan altid sige "hvis nu......"
    Men lige i denne historie er det da for latterligt at anmelde ham!

• #18   8. jun 2007 kristian 6

jeg vil nu mene at jeg godt kan følge * Agent 1 *
    Hvis han ligefrem har gået til professionelle med hans problem ku det jo lyde som om der virkelig er behov for at der bliver gjort noget drastisk så det ikke bliver ved til han er en gammel knag.
    Det ville jeg heller ikk bryde mig om hvis mit barn kom hjem og fortalte mig hun havde set, det da helt sikkert.

• #19   8. jun 2007 nej men har vel lov til at have min mening lige som alle andre? min mening er at det gør man ikke,havde jeg set ham var jeg bare gået forbi ham og grint lidt,men var det min søn som havde set ham var jeg satme flippet...
    og som jeg siger,hvis det er et problem han har,er det nok også et problem han har når han blir ældre...
    og fatter ikk hvorfor han ik skulle meldes,han har gjort noget som er imod loven?

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#20   8. jun 2007 * Agent 1 *
    Ja self. må du have din mening, var ikke sådan ment smiley
    Men loven er heller ikke altid retfærdig eller rimelig. Jeg havde grint hvis jeg fik en straf for at trække min pik frem og tilbage og så der uheldigvis kom en dame cykelende forbi smiley

Havde der kommet et barn forbi og så det, som gik videre med det til forrældrene, syntes jeg det var helt fair at forældrene meldte det.
    Det med at han har et problem er rent piv. Han er nok bare desparet, eller en af de typer der spiller pik 7 gange om dagen. Det kan alt sammen styres af sig selv, man bliver ikke så afhænig af at rive den af på sig selv, at man gøre det i en bus skur. Han har bare haft løsten og brugt som undskyldning at det er en sygdom.
    At han har snakket med en psykolog er jo normalt idag smiley

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#21   8. jun 2007 Syro S
    De fleste piger er meget friske, hvis du har en god udstråling og ikke er genert. Self. skal pigerne også have den rette alder.
    Tag på diskotek og du finder dem over alt, det kræver bare lidt mod hehe

• #22   8. jun 2007 han synes han har den alder hvor han godt er klar over at hvis han spiller pik offentligt og så blir opdaget stiller folk sig sgu ik op begynder at klappe i hænderne smiley
    så på den måde har jeg ikke ondt af ham smiley og som sagt havde været fløjtende ligeglad havde jeg selv set ham,men der er sgu grænser,synes godt man kan tænke sig om,og havde det nu været et barn der havde set ham havde han nok været i betydeligt større problemer.. så drenge hvis i vil hive i bananen,så vent lige til i kommer hjem smiley og skån os andre

• #23   8. jun 2007 han=jeg smiley

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#24   8. jun 2007 Jeg har faktisk ikke spillet pik i 3 måneder efter jeg har haft kæreste... Jeg var ellers overbevist om at jeg stadig ville gøre det, selvom jeg var i et forhold, men det mangler man sku ikke smiley

• #25   8. jun 2007 Så står der i teksten - Efterfølgende gik han fra gerningsstedet.. smiley
    Funny - gerningsstedet = forbrydelses stedet og syns da ikke det er en forbrydelse!
    journalister, er godt nok go til at finde de vilde ord! smiley

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#26   8. jun 2007 Sine .
    Sådan er medierne

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

#27   8. jun 2007 Jannik K
    haha ja, alt for vammelt!

• #28   8. jun 2007 Jannik K : føj ! stakkels dem, der har smagt dressingen smiley

• #29   8. jun 2007 Jeg sad engang udenfor et pizzaria med to pigebørn jeg passede - tror de var 4 og 10 år dengang, hvor vi sad og delte en pizza. Så kommer en mand hen til os, og siger at vi nu skal se noget vi nok aldrig har set før, hiver sin tissemand ud, og begynder at spille den af mens vi sidder og spiser, ved højlys dag.
    Jeg meldte ham til politiet sammen med børnene, og lang tid efter blev jeg indkaldt som vidne, og han vandt en uges ophold i Hotel Gitterly.

Johanna.

• #30   8. jun 2007 Johanna : Ej, klam stodder !!!
    Hah hotel gitterly smiley

• #31   8. jun 2007 stakels dreng og klamt det med dressinge fyren

* Johanna A. K. M. I. L. S. S. Brüel *
    kan godt forstå i melde ham det var sku da os nået gris at gøre og iser når der er små børn til stede og man må da få en dårlig apatit af at se på det AD

• Jan J
    Jan J Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Svar: 10
    #32   9. jun 2007 hehe - der er sgu forskel på hvordan det er sket!!!!

Drengen sidder alene og jeg tror ikke han har ønsket at antaste nogen - tror bare at "pjorten" kløede.

Havde han gået hen, som johanne skriver, og rykket i hans ven foran andre, er det en anden sag.

Kommentér på:
Onaner offentligt

Annonce