2.197 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
29 Svar
Onaner offentligt Onaner offentligt
(link fjernet)
Jeg syntes det er sundsygt at kvinden melder ham og at politiet nu ville finde ham.
Han har jo ikke gjort det på en ond måde, men blot onanerede fordi han havde lysten og ikke regnede med folk kom forbi.
Kan ikke se hvorfor der skal gøres så meget ud af det, udover at fortælle ham, han ikke skal gøre det igen. Det tror jeg dog han forstod siden han begyndte at græde.
Hvad er jeres holdning?
0 synes godt om
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 11 Svar: 90
vi andre gør det sgu da også alle mulige mærkelige steder så hvorfor ikke.
efter min mening er hun sgu for latterlig hende kvinden.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 3
apr 2007
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 40
jan 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 28 Svar: 215
Hun er da skud i lovet hende kvinden..
Hvade det været mig der var kommet forbi havde jeg da bare ladet som ingen ting.. Alle har sku da lyster..
Helkde for ikke at blive opdaget af den kvinde når man lige har lidt sex i det fri... Der er da vildt mange som har sex i det fri lige for tiden.. Og folk bliver da også opfordret til det.. Så hvad fanden er der galt i at klare sig selv ?
maj 2007
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 394 Svar: 2.148
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 1.062
Syntes ikke det var fair af hende ..
feb 2007
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
Hvad giver det egentlig af straf hvis man knepper offentligt udenfor, men dog bag nogle buske eller noget?
maj 2007
feb 2007
1. Han gjorde det bevidst foran en pige
2. Du meldte ham heller ikke.
Det er noget andet med din version og jeg har ikke noget imod det du gjorde, men du kan da ikke have noget imod ham ibus skuret på sammen måde heh
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 98
Meeeen det burde også have grænser.
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 107
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 10 Emner: 4 Svar: 965
feb 2007
nu er han ikke 30 og det var ikke hans barn.... Du kan altid sige "hvis nu......"
Men lige i denne historie er det da for latterligt at anmelde ham!
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 98
jeg vil nu mene at jeg godt kan følge * Agent 1 *
Hvis han ligefrem har gået til professionelle med hans problem ku det jo lyde som om der virkelig er behov for at der bliver gjort noget drastisk så det ikke bliver ved til han er en gammel knag.
Det ville jeg heller ikk bryde mig om hvis mit barn kom hjem og fortalte mig hun havde set, det da helt sikkert.
jan 2007
og som jeg siger,hvis det er et problem han har,er det nok også et problem han har når han blir ældre...
og fatter ikk hvorfor han ik skulle meldes,han har gjort noget som er imod loven?
feb 2007
Ja self. må du have din mening, var ikke sådan ment
Men loven er heller ikke altid retfærdig eller rimelig. Jeg havde grint hvis jeg fik en straf for at trække min pik frem og tilbage og så der uheldigvis kom en dame cykelende forbi
Havde der kommet et barn forbi og så det, som gik videre med det til forrældrene, syntes jeg det var helt fair at forældrene meldte det.
Det med at han har et problem er rent piv. Han er nok bare desparet, eller en af de typer der spiller pik 7 gange om dagen. Det kan alt sammen styres af sig selv, man bliver ikke så afhænig af at rive den af på sig selv, at man gøre det i en bus skur. Han har bare haft løsten og brugt som undskyldning at det er en sygdom.
At han har snakket med en psykolog er jo normalt idag
feb 2007
De fleste piger er meget friske, hvis du har en god udstråling og ikke er genert. Self. skal pigerne også have den rette alder.
Tag på diskotek og du finder dem over alt, det kræver bare lidt mod hehe
jan 2007
så på den måde har jeg ikke ondt af ham
jan 2007
feb 2007
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 61
Funny - gerningsstedet = forbrydelses stedet og syns da ikke det er en forbrydelse!
journalister, er godt nok go til at finde de vilde ord!
feb 2007
Sådan er medierne
feb 2007
haha ja, alt for vammelt!
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 161
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 50 Svar: 267
Jeg meldte ham til politiet sammen med børnene, og lang tid efter blev jeg indkaldt som vidne, og han vandt en uges ophold i Hotel Gitterly.
Johanna.
jun 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 10 Svar: 161
Hah hotel gitterly
jun 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 75 Svar: 587
* Johanna A. K. M. I. L. S. S. Brüel *
kan godt forstå i melde ham det var sku da os nået gris at gøre og iser når der er små børn til stede og man må da få en dårlig apatit af at se på det AD
maj 2007
Følger: 1 Svar: 10
Drengen sidder alene og jeg tror ikke han har ønsket at antaste nogen - tror bare at "pjorten" kløede.
Havde han gået hen, som johanne skriver, og rykket i hans ven foran andre, er det en anden sag.
Onaner offentligt