570 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Seriøs Hjælp søges. Øjne/Hjerne/ Andet Seriøs Hjælp søges. Øjne/Hjerne/ Andet

Hej BB

I lidt over en måneds tid har jeg haft det MEGA underligt, som om at hele ens hverdag er en drøm, som om alt det jeg oplever er små klip i en drøm, og min hukommelse er også svækket en smule.

Jeg har været til læge, og øjelæge og ingen af dem vidste hvad det var ?

Den sidste månedstid og måneden før det, har jeg set meget på skærme ( inkl. Tv, Computer. osv.)

ca. 3-9 timer om dagen smiley

Min læge mente ikke det var det der gjorde det, men kunne ikke vide det ?

Jeg skal til en øje ( operation agtigt) på mandag.

Nogle som ved hvad der kan skyldes eller har oplevet det samme før ?

Det er virkelig en ubehagelig følelse at rende rundt med smiley

På Forhånd Tak for Hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seriøs Hjælp søges. Øjne/Hjerne/ Andet
  • #1   31. jan 2009 Glemte lige at skrive, at jeg også er en del svimmel, og har svært ved at fokusere . !!

• #2   31. jan 2009 det som du beskriver har jeg oplevet, men det har været i forbindelse med min depression, men min hukommelse er så meget værre end du beskriver, men det med at du oplever hverdagen har jeg også prøvet dengang hvor jeg fik konstateret jeg havde en depression, da jeg ikke kunne finde ud af om det var virkelighed eller om det var drømme jeg havde, jeg kunne til sidst ikke skelne imellem de to, men der var jeg også langt ude, men nu kender jeg ikke din situation, men søg alternativ hjælp for lægen ved ofte ingenting om dette.

• #3   31. jan 2009 Janni F

tak for dit svar, hvordan kan man få hjælp til det ?
    for har jo som sagt søgt hjælp hos både en læge og en øjelæge ?
    kan det være den depression og går det væk af sig selv igen ?

• #5   31. jan 2009 Det kaldes LSD.

JEG VILLE sætte forbruget lidt ned hvis det var mig.
    Fortsat god tripper

• #6   31. jan 2009 J/L .

Hermed er en udstemme sendt, da jeg skrev Seriøse svar !!!

og det er ikke off topic så det er ikke for sjov det her . !

• #7   1. feb 2009 hvis du er under 25 så kan du få en henvisning af egen læge, da der kom en ny regel d 1 april sidste år der har gjort at alle unge har ret til det, ellers så skal du henvises til psykiater, men det er noget lægen skal vudere, men mulighederne er der, du skal bare gøre krav på at du får tingene undersøgt og det kan de og ikke lægen

• #8   2. feb 2009 Janni F

Hvad ?

hvad har jeg ret til ?

• #9   2. feb 2009 til at blive undersøgt ved en psykiater, men du kan også få en henvisning til psykolog, der skal du selv betale en del af hans løn, men du har ret til at få en henvisning så du ikke skal betale det hele selv

Kommentér på:
Seriøs Hjælp søges. Øjne/Hjerne/ Andet

Annonce