1.944 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

dyremishandling... dyremishandling...

nu har der været meget snak om det der marsvin, som nogen satte ild til, prøv at se det her som der var én der linkede til i et andet forum tidligere idag. det er folk der fisker med killinger, de er syge i roen, synes jeg... der er andre film på den side hvor folk osse mishandler dyr, og der er åbenbart nogen der gerne vil se på det siden hjemmesiden stadig eksisterer...
folk er syge...

(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyremishandling...
  • anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 415
    #1   2. feb 2009 meld det det svineri og så syndes jeg ikke man skal linke til det lort

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #2   2. feb 2009 Giver Anders ret....

Kan simpelthen blir vanvittig over sådan noget.... folk er sgu syge...

• #3   2. feb 2009 Ja, men som der siges på BG..

Pigebander der klæder andre af og bliver pisset på og tæsket osv er der helt ro over, men over de marsvin går folk helt amok..
    Sys alligevel folk ser forkert på tingene..

Jeg kan kopiere denne tekst mange gange smiley

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

#4   2. feb 2009 ja fatter ikke hvorfor det skal frem

• anders c
    anders c Tilmeldt:
    sep 2008

#5   2. feb 2009 det bliver der jo også gjord noget ved

• #6   2. feb 2009 Jeg bliver simpelthen dårlig af at se på det... De skulle bare ha hovedet revet af.. sådan nogle svin!

• #7   2. feb 2009 selve videoen er fra en organisation som vil have folk til at hjælpe med at stoppe mishandlingen af de stakkels katte... jeg støtter det sgu ikke, og jeg synes ikke at jeg er syg fordi jeg linker til videoen... hvorfor skulle jeg være det, Kammien?

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#8   2. feb 2009 fatter slet ikk folk kan se på sådan noget...

• #9   2. feb 2009 Ej Kentex, det her er da for klamt... Prøv lige at tage dig sammen, og lad være med at udbred det på nettet!!!

• #11   2. feb 2009 http://www.saveourcatsfromfishermen.com/

• #12   2. feb 2009 Det er sygt, og det ligner min kat!!!! Det gør det ikke bedre....

• #13   2. feb 2009 Alexander A
    du fatter da vist ikke så meget gør du? jeg synes jo ikke det er fedt, det i videoen, vel...

• #15   2. feb 2009 (link fjernet) dem her nyder det :S

• #16   2. feb 2009 Kristian!

Som du skriver med pigebanderne, så kan du på ingen måde sammenligne mishandling af dyr og mennesker, da mennesker er í stand til at forsvare sig selv på en eller anden måde eller i sidste ende komme i retten med det eller yde selvtægt hvis man kender de rigtige...! Såå syntes det er en latterlig kommentar at komme med... Selvfølgelig er det synd for dem det går ud over, men dyr kan INGENTING i forhold til mennesker... De er 100% forsvarsløse som børn og kan ikk gøre noget overhovedet... Derfor er det så tragisk og nogelt helt andet...! Det kan ikk sammenlignes...!

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#17   2. feb 2009 Mette: Præcis...

• #18   2. feb 2009 Ja skæg. Vidste ikke der fantes sådan en hjemmeside, og da overhovedet ikke en dansk en... Det burde meldes!!!!!!!!!!!

• #19   2. feb 2009 slet siden!!!!!!!

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 25
    #20   2. feb 2009 Jeg nægter at åbne linket! Det ville resultere i gråd fra min side af hehe. Folk der mishandler dyr, eller mennesker for den sags skyld er syge i hovedet:( Der må virkelig være noget rivende galt hvis man synes det er sjovt at mishandle og torturere forsvarløse væsener. FY FOR SATAN!

Var der nogen der så tv avisen igår? De viste et indlæg med gæs der blev plukket levende:( Puha, nogen gange er jeg virkelig flov over at dele planet med så syge, forskruede mennesker!

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#21   2. feb 2009 Defekte: Selvom videoen er fake gør det da den ikke mindre syg!

• #22   2. feb 2009 Stakkels lille missekat.

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#25   2. feb 2009 Alexander: Ejj, jeg håber sgu du kan se en forskel på at slå en irreterende myg ihjel og slå en kat, klippe ørene af sin hund og jeg ved ikke hvad folk ellers kan finde på! Det ene er "mord" (ved godt det er overdrevet, men pointen er, at de ikke mærker noget fordi de dør med det samme), det andet er tortur! Mennesker menes at være den mest intelligente og priviligerede "race", men når jeg ser sådan noget her, tja så blir jeg godt nok i tvivl!

• louise n
    louise n Tilmeldt:
    aug 2008

#26   2. feb 2009 Defekte: Hvad så hvis det var ægte? Ville du så stadig væk forsvare den video? Underlig form for for humor må jeg sige.. Selv "alle børnene" - vitser er sjovere!!

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#27   2. feb 2009 jeg vil skide på om det er en joke.... bare tanken er syg i sig selv!!
    Kan nu heller ikk se joken i det...
    Og at sammenligne med fluer og stankelben er da langt ude.

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

#31   2. feb 2009 Alexander
    Ja hvem fanden gør også sådan noget?? De er sgu da lige så syge !!!

• #33   4. feb 2009 Dina U
    godt sagt...

Kommentér på:
dyremishandling...

Annonce