{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Telia Xpress 1.0 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

Jeg har haft Telia Xpress 1.0 i mange år nu og betaler det mindste om måneden man kan, men det er først nu jeg har fået øjnene op for de gode mobil tilbud de har inde på deres hjemmeside.

Der står det ikke koster noget at forlænge sit abonnement når man har været kunde så længe, men mit spørgsmål til jer er så: Skal jeg så betale fuld pris hver måned igen (120 kr) istedet for det jeg betaler nu (60 kr)? Eller skal jeg fortsat betale det lave beløb jeg gør nu?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Telia Xpress 1.0
  • Martin .
    Martin . Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 129 Svar: 1.057
    #1   9. feb 2009 Fuld beløb desværre.. Du hæfter dig igen i 6mdr til fuld pris.

Det er jo derfor de er så billige, de skal tjene pengene på en eller anden måde smiley

• #2   9. feb 2009 engang kunne man beholde prisen, men det er umuligt at blive klog på telia efterhånden, da der ikke er 2 forhandlere af telia mobiler der giver samme svar..

min lillesøster betaler 20kr om måneden grundet 2x vennerabat da man kunne f det, ringer du og nævner det til telia tror de ikke på det :S

• #3   9. feb 2009 køber altid telefonerne uden abb efterhånden, da mange af dem alligevel bliver mega dyre med express 1.0

• #5   9. feb 2009 fuld pris

• #6   9. feb 2009 D A N I E L !

enig, der er jo ingen mening med at forlænge sit abb, hvis mans tiger i pris, kun ved at beholde nummeret, men det kan efterhånden også flyttes med over til andre selskaber hvis man vil

• Admir b
    Admir b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #7   9. feb 2009 Det var det jeg også tænkte på,da jeg overvejer og skifte telefon..jeg har været hos dem over 4 år,så vil jeg da håbe at jeg ik skal tilbage på 120kr..sidste gang for et år siden,købt jeg ny tel og der fortsæt jeg med de 60 kr..så det er nok bedst og snakke med telia..

• #8   10. feb 2009 Har snakket med dem og de siger at det stadig koster 60 kr om måneden men jeg skal mindst snakke for 60 kr om måneden oveni købet så det bliver 120 kr.

Mindste prisen er altså 120 kr om måneden, men så længe man kan snakke de penge væk betyder det jo intet ;D

• aaa m
    aaa m Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 19
    #9   11. feb 2009 det var ikke hvad jeg fik at vide
    jeg skulle betale 120 kr. de første 6 måneder og så efter de 6 måneder ville den gå direkte tilbage til 60 ikke først 100, og 80

• Admir b
    Admir b Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #10   11. feb 2009 Jeg fik også og vide,at mindste forbrug er 120kr,og at de 60 kr har man og snakke for...fik bestilt ny tel igår aftes,så er spændt på hvad det ender med.

Kommentér på:
Telia Xpress 1.0

Annonce