{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil køb
  • nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
    #1   16. maj 2009 Det er ikke mange penge. Men hvis den ellers er velholdt og holdt vedlige som der står, så er det et fint køb.

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 72 Svar: 231
    #2   16. maj 2009 ok tak, se mine annoncer kunne jeg få link?

• #3   16. maj 2009 det er ihvertfald en ok bil. min ekssvigerfar har en.

• Daniel P
    Daniel P Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 11
    #4   16. maj 2009 Det er jo en tysker, så er det jo kram:)

• michael .
    michael . Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 49
    #5   16. maj 2009 det er en meget fin pris for den...

• #7   16. maj 2009 Jeg syntes du skulle finde en 2,0 i stedet for.
    Jeg havde selv en 1,8 vectra B for nogle år siden. Og jeg havde ikke andet end problemer med den.. Jeg fik af vide af min mekaniker at det var fordi det var en 1,8, at der var så mange problemer med den. 2,0'eren har ikke de samme problemer, så find sådan en hvie du vil ha en vectra B..
    Jeg har nu en Vectra A 1,8. Og den kører bare, uden problemer..

• #8   16. maj 2009 tja den er vel udemærket hvis det kun er få år du skal have den....
    gamle biler, mange værksted regninger.... måske du sgu tage ud og se den engang, og se hvor det rust sidder osv prøvekøre den engang...rust er sgu ikke en god ting.

• #10   16. maj 2009 Ja 1,8 har tomgangsproblemer og kan sætte ud. Men den fejl opstår normalt omkring 50-100.000km så det har den med stor sandsynlighed fået klaret ! Man skal ikke værre bange for tikkelyden - den kan nogle gange skræmme folk, men sådan lyder de Ecotec motorer bare smiley

Det samme hvis man har en Chevrolet - eller en bil med Zetec motor. Så er tikkelyden bare std smiley

Og de kører godt sådanne VB'ere... vær opmærksom på rust i dørkanterne, mest i foredørene. Ellers har de faktisk ikke de store problemer smiley Tjek evt. om alle dioderne virker i kørecomputeren... det kan koste lidt og få skiftet hvis halvedelen ikke virker...

• Hejsa K
    Hejsa K Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 72 Svar: 231
    #11   16. maj 2009 tak skal i have alle sammen

• #12   16. maj 2009 Camilla, er da helt rigtig.... men chancen for en nyere bil holder længere er nok stører.... men selvf an på hvor heldig man er, fik smadret min bil i august sidste år, og fik da en sum penge for den, men jeg har bare ikke gider gå ud og købe en billig gammel en, for gider ikke risikere at jeg får en der kun holder en mådne også skal den på værksted osv....
    men jeg har heller ingen forstand på bilen motor osv, så jeg har personlig ik de store chancer for at se om en brugt bil er pengene vær eller ej... og kender ikke engang nolge der har det.... men er der jo heldigvis nok andre der kender nolge.... jeg ville bare personlig aldrig købe en bil der var over ti år gammel...

Kommentér på:
Bil køb

Annonce