606 visninger
|
Oprettet:
Har brug for hjælp..... {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for hjælp på grund af jeg har det at alt går dårlige for mig har tanken om selvmord..... nogen som kan hjælpe hva skal jeg gøre jeg har snakket med nogen læger om det men de vil ikke gøre så meget ved det er bange for gøre det en dag og gøre en person ked af det...
jun 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31
jun 2007
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
jun 2007
jun 2007
jun 2007
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 75
At selvmord er et råb om hjælp er rigtigt i nogen tilfælde, andre gange er det et realt ønske om at stoppe det der svært at leve med.
Hvis det der skal til, for at få noget prof. hjælp er, at man skiver på et forum som baboom, så er det vist ikke op til Dennis H eller andre, at forholde sig til, om det er korrekte måde at gøre det på eller ej.
Det er sikkert fint for Dennis H. at tage sig selv i nakken og trække sig selv op. Men man kan ikke lave "regler" udfra sine egne erfaringer når man snakker om mennesker i krise.
Ivan: Hvis du allerede er inde i behandlersystemet, hvilket jeg må antage du er, siden du får piller, så må du henvende dig igen.
Ellers er der seriøse telefonlinier. Den som der bliver henvist til op i tråden hedder nu ikke selvmordslinien men "livslinien" - Her sidder der mennesker klar til at snakke og vejlede, men mest af alt lytte.
Kommer du dertil hvor det bare ikke er til at holde ud og du er bange for hvad du kan finde på at gøre ved dig selv, kan man henvende sig til den psykiatrisk skadestue.
Håber du kommer på toppen igen, men det er sikkert en lang vej. Bare husk at sotere lidt i de råd du får.
Tåber som Am der bare lige skal være sjove eller som Dennis H der tror de ved hvad de snakker, kommer man aldrig udenom.
Derfor - Brug de ting der virker for dig men få hjælp af nogen der faktisk ved hvad det handler om..
Mikkel
jun 2007
1 Am
2 Dennis H
3 Kristian H
mar 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
Ohh det var da godt for dig. Men jeg tror nu mere at persoen tar pis på folk. MEn selvom han ikke gøre det, så er jeg satme ligeglad. JEg har sagt mit
jun 2007
Muligvis, men alligevel trist hvis det ikke er tilfældet. Og har man behov for at lave den slags indlæg for at få opmærksomhed, så har man alligevel sikkert brug for hjælp på en eller anden måde....
apr 2007
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
Kunne det tænkes at man gerne ville være anonym når man snakker om sådan noget, for at få gode råd og vejledning?
jun 2007
jun 2007
jun 2007
jun 2007
maj 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 25 Svar: 107
Du skal konfrontere din frygt. der er mange måder at gøre det på, det er ikke et selvmordsforsøg jeg foreslår!
Du skal bestemme den frygt dine dårlige og grimme tanker cirkulerer omkring, og konfrontere den frygt, og det skal du gøre dagligt.
Så hvis du f.eks. er bange for edderkopper, svarer det til at tage en edderkop i hånden hver dag. Man starter med en lille bitte en, og når man ikke er bange for den længere, så tager du en større.. osv. osv..
Desuden er det normalt at de første læger/psykologer ikke hjælper. Fin een du kan stole på og føler dig tryk at snakke med, og hold fast i flere år ad gangen...
jun 2007
Har brug for hjælp.....