{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

ivan i
ivan i
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 31

Har brug for hjælp..... {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for hjælp på grund af jeg har det at alt går dårlige for mig har tanken om selvmord..... nogen som kan hjælpe hva skal jeg gøre jeg har snakket med nogen læger om det men de vil ikke gøre så meget ved det er bange for gøre det en dag og gøre en person ked af det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har brug for hjælp.....
  • ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#1   28. jun 2007 ja

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#2   28. jun 2007 ja det har 3 forskellige..... jeg fik nogen piller for at lade være med at tænke på det men blev mere syg af det piller

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #3   28. jun 2007 bare gør det. Så slipper vi for dig her på siden smiley

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#4   28. jun 2007 jeg har haft hjælp af 3 psykolog og har fået masser af piller.... jeg har været gennem en behandlen men hjælp ikke får tankerne igen....tak catyes hvordan kan jeg snakke med dig privat..... det er så sværet at man kan ikke snakke med sig venner om det

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#5   28. jun 2007 catyes kan du ikke prøve og sende mig en besked så kan jeg besvare jeg kan ikke finde ud af det

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#6   28. jun 2007 prøv og høre dennis jeg får tankene engang imellem men gøre det snart har det dårlige haprøvet og snakke med mange lære og prøvetr behandlen med piller hjælp ikke

• #7   28. jun 2007 Nu synes jeg måske at alle jer der tror i ved præcist hvad man tænker eller hvem man burde snakke med eller tror i kender de mønstre der er gældene for mennesker, der har tanker om selvmord, skulle gøre sig selv, og alle os andre den tjeneste, at lade være med være så kloge. Det er tydeligt, at jeres viden kommer direkte fra ekstra bladet eller noget i har hørt på tv2

At selvmord er et råb om hjælp er rigtigt i nogen tilfælde, andre gange er det et realt ønske om at stoppe det der svært at leve med.

Hvis det der skal til, for at få noget prof. hjælp er, at man skiver på et forum som baboom, så er det vist ikke op til Dennis H eller andre, at forholde sig til, om det er korrekte måde at gøre det på eller ej.
    Det er sikkert fint for Dennis H. at tage sig selv i nakken og trække sig selv op. Men man kan ikke lave "regler" udfra sine egne erfaringer når man snakker om mennesker i krise.

Ivan: Hvis du allerede er inde i behandlersystemet, hvilket jeg må antage du er, siden du får piller, så må du henvende dig igen.
    Ellers er der seriøse telefonlinier. Den som der bliver henvist til op i tråden hedder nu ikke selvmordslinien men "livslinien" - Her sidder der mennesker klar til at snakke og vejlede, men mest af alt lytte.

Kommer du dertil hvor det bare ikke er til at holde ud og du er bange for hvad du kan finde på at gøre ved dig selv, kan man henvende sig til den psykiatrisk skadestue.

Håber du kommer på toppen igen, men det er sikkert en lang vej. Bare husk at sotere lidt i de råd du får.
    Tåber som Am der bare lige skal være sjove eller som Dennis H der tror de ved hvad de snakker, kommer man aldrig udenom.

Derfor - Brug de ting der virker for dig men få hjælp af nogen der faktisk ved hvad det handler om..

Mikkel

• #8   28. jun 2007 Jeg har så oprettet min egen tåbeliste:

1 Am
    2 Dennis H
    3 Kristian H

smiley

• AM !
    AM ! Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 625
    #9   28. jun 2007 Mikkel V
    Ohh det var da godt for dig. Men jeg tror nu mere at persoen tar pis på folk. MEn selvom han ikke gøre det, så er jeg satme ligeglad. JEg har sagt mit smiley

• #10   28. jun 2007 Am:

Muligvis, men alligevel trist hvis det ikke er tilfældet. Og har man behov for at lave den slags indlæg for at få opmærksomhed, så har man alligevel sikkert brug for hjælp på en eller anden måde....

• _ROR _
    _ROR _ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 389
    #11   28. jun 2007 kristian H - kunne det være fordi du er enormt uintelligent at høre på?

Kunne det tænkes at man gerne ville være anonym når man snakker om sådan noget, for at få gode råd og vejledning?

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#12   28. jun 2007 maria det er let at sige det men tro mig der er os par ting som kommer i vejen for mig ellers vil jeg væk gider ikke alle de problemer

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#13   28. jun 2007 som jeg har skrevet før har jeg snakket med 3 forskellige har fået masser af piller men kan ikke kommer over nogen ting(maria)

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#14   28. jun 2007 okay det lyder godt men jeg har selv prøvet masser læge hjælp tro mig flere månder af gangen

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#15   28. jun 2007 kristian jeg er os sammen med vennerne prøver og få det sjovt engang i mellem drikker jeg for at lade være med at tænke på det men når jeg skal sove ligger i sengen kkommer de dårlige tanker hva skal man så

• #16   1. jul 2007 Ivan, det er meget let at sige hvad du skal gøre, det er bare svært at gøre det!

Du skal konfrontere din frygt. der er mange måder at gøre det på, det er ikke et selvmordsforsøg jeg foreslår!

Du skal bestemme den frygt dine dårlige og grimme tanker cirkulerer omkring, og konfrontere den frygt, og det skal du gøre dagligt.

Så hvis du f.eks. er bange for edderkopper, svarer det til at tage en edderkop i hånden hver dag. Man starter med en lille bitte en, og når man ikke er bange for den længere, så tager du en større.. osv. osv..

Desuden er det normalt at de første læger/psykologer ikke hjælper. Fin een du kan stole på og føler dig tryk at snakke med, og hold fast i flere år ad gangen...

• ivan i
    ivan i Tilmeldt:
    jun 2007

#17   2. jul 2007 føre i tiden hvor jeg havde det godt med mig selv tingene var som det skulle være tænkte jeg hvorfor tænker eller begår folk selvmord men man kommer der hvor man ikke gider mere til jer som tænker hvorfor jeg tænker sådan

Kommentér på:
Har brug for hjælp.....

Annonce