{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

kæmpe dilemma.. {{forumTopicSubject}}

har har haft noget kørende med en et stykke tid og det er da vældig dejligt. han bor i hus med sin eks men vil vidst købe hende ud.

jeg spurgte hvor eget han lagde i det og ha sagd så meget han kunne og ja jeg sagde jeg ikke kunne lægge mega meget i det når hun var der.
spurgte i foregårs om de laver noget, knslder, kysser putter osv. og fik et nej. MEN de sover i samme seng. argh.

her til morgen da jeg får fri fra arbejde skriver jeg lige en besked til ha og der går 2min. så bliver jeg ringet op ... af "eks"kæresten der siger: jeg er altså ikke hans eks, jeg er hans kæreste.

åh nej dilemma. jeg siger jeg ringer tilbage. det har jeg så gjort. han siger til mig at det ER hans eks men hun har haft forventninger om at de skulle finde sammen igen,hvilket også var grunden til hun ikke var flyttet endnu. og hun skulle have ringet og sagt det for at ødelægge det for ham. (hvilket hun har klaret pænt godt).

NU ved jeg fanme ikke hvad jeg skal tro eller gøre. jeg er vældig glad for ham, men ja....
kan bare ikke forstå hun skulle blive så rasende og pakke sine ting hvis hun nu er hans eks.. og det er hun ved nu.... siger han ihvertfald.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæmpe dilemma..
  • #1   31. maj 2009 ja bær over med mine stavefejl og tastefejl smiley har ikke sovet endnu smiley

• Emma
    Emma Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 26
    #2   31. maj 2009 Sig at du ikke vil se ham så længe de bor sammen

• #3   31. maj 2009 Puha - der er bare intet værre end når folk lyver, for så kan man ikke forholde sig til hvad man skal gøre.. Så er spørgsmålet bare, hvem af dem fortæller i virkeligheden sandheden...

Jeg synes sådan set også det bedste bud er, som Emma skriver.. At du ikke vil se ham før så længe de bor sammen.. Før de har afsluttet hvad de nu har sammen..

Det er ik en skide fed situation du står i ...

Min første tanke var at han lyver, (men det er kun pga. en ligende situation for et par uger siden) så det kan lige så godt være hende.

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 706
    #4   31. maj 2009 Jeg synes ham fyren lyder lidt som en casanova som endnu ikke helt har afsluttet det med den gamle kæreste, før han skal ud og nedlægge nye damer

• #5   31. maj 2009 Fortæl ham at du vil vente med at have noget kørende med ham til han er helt fri for hende, dvs hun er flyttet ud.
    Hvis han ikke kan vente på det, så betyder du ikke ret meget for ham, og så er det jo alligevel ligemeget smiley

• #6   31. maj 2009 Sådan noget skal man bare holde dig fra, det lyder alt for akavet.

• #7   31. maj 2009 ååg tak for svarene..
    jeg ringede til hans "eks" nu her. hun siger at de VAR kærester indtil hun ringede til mig imorges og fandt ud af det med os.
    han siger "JA jeg løj om at vi var kærester, men vi har ikke lavet noget siden jeg mødte dig"
    åh gud.

• #8   31. maj 2009 håber jeg heller ikke. har sagt til ham vi kan tale sammen når de ikke længere bor sammen.
    hvis de altså har tænkt sig at gå fra hinanden.. lyder sådan.

• #9   31. maj 2009 nixen.. det ved jeg nu.
    det er bare skide synd for kæresten også.. åh gud. men jeg har sagt undskyld til hende og forklaret at jeg ikke vidste det.. det er hun okay med. men nu er han vidst taget hjem til hende. håber han får sådan et møgfald smiley

• #10   31. maj 2009 hehe.. arh. jeg er mere evil.

jeg er sådan en der ødelægger ens liv smiley
    hehe hun spurgte om jeg ikke kunne komme derop. kunne godt se det sjove i at han kommer hjem og så stod vi bare der og var onde 8)

• #11   31. maj 2009 Ååårh sikke en nar altså!

Hvorfor skal de lyve? og ja, det er virkelig synd for kæresten... og dig..

Sidst jeg var i byen (efter en druk og byturs pause på over en måned) endte jeg med at blive rigtig fuld og dårlig.. Så var der så en fyr, som var super sød, gik medm ig udenfor og "passede på mig".. Ender med at kysse lidt med ham, inden spørger jeg op til flere gange for at sikre mig at han ER single.. og det er han...
    Dagen efter hvor jeg lige skrive tak for igår og forsi han passede på mig, så skriver han at han løj... Great!
    Han bor i den anden ende af landet og kender ham ikk, ellers havde jeg ikke været blank for at kontakte kæresten heller. Skrev til ham at jeg håbede at hun fandt ud af det osv og at det var mega dumt gjort... Sådan nogen er bare idioter.. desværre.. smiley

Drenge!? Hvor bliver alle jer gode fyre af ?

• #12   31. maj 2009 Alle de gode fyre er optaget ^^

• #13   31. maj 2009 Få det stoppet!

Kommentér på:
kæmpe dilemma..

Annonce