874 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 63 Svar

kontakt problemer tøser HJÆLP!=) kontakt problemer tøser HJÆLP!=)

ja jeg har jo så en af de dersens kontaktproblemer...:) jeg ANER ikke hvordan jeg ska komme i kontakt med en pige... og jeg ska squ bruge noget lidt mere præcist end, "bare snak med hende" OM HVAD?!?! jeg hverken drikker eller ryger så den der med at byde på en drink er squ lidt dum... "hej må jeg godt give dig en drink og så står jeg lige her og stirrer på dig imens?" jeg er HAMRENDE genert så laver et eller andet dumt med bare at smække en facade op, og nej her hjælper det heller ikke bare at sige, "bare smid din facade=O)" jeg er ALT, og jeg gentager - ALT - for genert til det der... i må lige komme med nogle herlige råd tøser... ka umuligt være så grim at jeg skræmmer ALLE væk... hjælp en fyr i nød=)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kontakt problemer tøser HJÆLP!=)
  • Lappedasker -
    Lappedasker - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 30
    #1   29. jun 2007 Forhelved. Hvor svært kan det være. På med charmen, og så bare derud af. smid hæmningerne

• #2   29. jun 2007 jeg er så en af de der "nogle" =P netdating er ikke lige min kop te... virker lidt som at købe katten i sækken?
    ja det er jo så min generthed der ska arbejdes på, den har jeg regnet ud:) men det er lige det der med at finde en indfaldsvinkel... jeg ka jo ikke engang se en køn pige i øjnene.....

• #3   29. jun 2007 Christian - har osse selv haft kærester det er ikke det... men de har alle selv taget initiativet til at møde mig, og den bølge ka jeg jo ikke blive ved med at ride på...

• #4   29. jun 2007 Sofie - ja men der er jo så mange der sikkert ikke har problemer med at fylde en med pis... og sige de er åh så hellige, og så når man møder dem, er det som om det billed man havde af deres personlighed lige laver spejl-finten og splintrer i de fineste små støvpartikler...

• #5   29. jun 2007 Christian - ja men det er jo lige det der med at snakke nok med dem til at få dem til at mødes med en igen...:/

• Lappedasker -
    Lappedasker - Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Svar: 30
    #6   29. jun 2007 drik dig til mode, og så i byen med vennerne og veninderne..

• #7   29. jun 2007 hmm... andre der har nogle gode replikker eller samtale-emner så?

• #8   29. jun 2007 Lappedasker - drikker jo som sagt ikke...:/

• #9   29. jun 2007 og når hun så bare siger tak og venter på næste replik?

• #10   29. jun 2007 Christian - hele problemet er jo netop at jeg er simpelthen er for genert til at vise dem at jeg har en interesse i dem...

• #11   29. jun 2007 er født med fødder fra en retarderet abe, så nej der er jeg heller ikke heldig...

• #12   29. jun 2007 hehe... den med at stå på hænder inde på et diskotek tror jeg vil vække blandede følelser hos de fleste...;) men helt sikkert et forsøg værd=P
    ej den type der gemmer sig lidt bag vennerne og lader dem more sig, mens jeg slev leger chauffør hver evig eneste gang...

• #13   29. jun 2007 Cordes - det ku være den fedeste replik, hvis jeg ikke var hamrende genert;)

• #14   29. jun 2007 Sofie - så spørger hun bare om jeg har fået noget i øjet og henviser mig til toilettet...

• #15   29. jun 2007 Sofie - la mig se... "hej jeg er kampsoldat og ska udsendes en masse gange de næste par, år, er jeg ikke lige fyren for dig??"=) det er svært at være positiv når man ikke har haft den store succes smiley
    Christian - jeg træner for meget til at lade alcohol smadre min form desværre... jeg drikker måske en eller to gange i løbet af et år...:/

• #16   29. jun 2007 Cordes - teach me, Master... jeg vil osse scores...:/

• #17   30. jun 2007 Christian - heh ka allerede se slagsbrødrene stå og klappe i deres fede små hænder, hvis jeg kommer i byen i uniform, så No-Go på den melding;)

• #18   30. jun 2007 Sofie - hvilken del af det ska jeg så fortælle? og hvordan ska jeg så komme ind på emnet uden at virke sådan," se mig jeg er fucking sej kampsoldat og mit motto er ONE_MAN_ARMY!"?

Cordes - ved godt at det med at sige man er soldat har virket for mange af vennerne, men HVORDAN kommer man ind på emnet?!

• #19   30. jun 2007 søren.du måtte godt troppe op uden foran min dør;)

• #20   30. jun 2007 Christian - to-tre mand burde ikke være umuligt men med de stimer de kommer i er det squ nok lidt risikabelt;) og giver nok heller ikke det bedste indtryk når man laver et spor af brækkede arme og ben hele vejen ind gennem diskoteket og op til baren;)

Cordes - hvis jeg fanger en pige i at stirre på mig, blir jeg altid plumprød i hovedet og kigger væk resten af aftenen...:/ men ska helt sikkert ha arbejdet lidt mere på den taktik... smiley

• #21   30. jun 2007 Cordes og Sofie - det virker jo meget logisk, men sys bare det virker så underligt at spørge en fuldstændig fremmed om hva hun laver...:/

Louise - du ville ikke blive lidt bange hvis der pludselig stod en soldat med grøn/sort maling i hovedet, gevær i armene og dysekanon(aka bazooka) på ryggen og bankede på din fordør?=)

• #22   30. jun 2007 Louise - du er min resten af natten=P
    hehe... ej man jeg går lige ud og skyder mig selv...=P

• #23   30. jun 2007 Cordes - tilføjer dig lige som ven så:)

Christian - du ku måske have ret...:)

• #24   30. jun 2007 heh.. ved ikk hva manden vil sige hvis du lige pludselig stod her..;) heh..!
    Men mener bar, med dit udsende er det da ikk helt hen i vejert? har du muligvis overvejede at tage mindre steder hen end disko? fx cafe eller bar? der er mere kontakt mellem mennesker..!

• #25   30. jun 2007 Hehe, har ikke de store problemer med at snakke med dem...

Har scoret på : "Hvordan fanden kan man være så snoppet, når man er så grim ?" Og tøsen var så møglækker, hehe..

Og på den her "Tjullahop smatso"

Og den bedste, en pige der tilfæligt gik forbi... Vendte mig om og kiggede på hende.. Fik øjenkontakt, hvorefter jeg bare sukkede og sagde "nej"... Hun synes åbenbart det var sjovt...

Men den bedste jeg har lavet, var den gang jeg mødte min forrige kæreste første gang...

Var i byen med nogle kammerater.. Vi var så smuttet ind i noget personalerum, hvor vi havde snuppet sådan nogle hatte i Danmarks farver.. Man må jo ikke have hat på i byen, så vagterne kom for at skælde os ud.. Tredie gang sagde de at vi ville blive smidt ud, hvis vi ikke tog dem af...
    Alt for fulde Simon, tog den selvfølgelig på igen... Så en vagt der var på vej, så skyndte mig at smide den over på en tilfældig tøs i baren.. Gæt hvem der blev smidt ud... Hende... Måtte så godt nok gå med ud og sige undskyld..
    Hehe, vi var da sammen i et lille halvt års tid, sååå...

Hehe, brug du bare et par af dem... Du kan sagtens smide en hat over på en tøs, så er du da i kontakt med hende...

• #26   30. jun 2007 Simon - hehe... alternative forslag=P men ingen der sådan lige passer på en mega genert fyr;)
    Louise - der er ikke rigtig nogle barer og caféer i aabenraa:/ men vil da foreslå det for vennerne... men tror bar ikke det er deres kop te....:/

• #27   30. jun 2007 ja helt ærlig louise...=P

• #28   30. jun 2007 heh.. boede faktisk i bolderslev sidste år .. heh..

Arh, jeg ved nu ikk.. smide 3 år væk..:S og min datters far...:) ved nu ikk..:P

• #29   30. jun 2007 Ej, du skal nok heller ikke bruge dem... Det var mest for sjov at jeg lige nævnte dem... Det er jo ikke positiv respons, hver gang man kalder en smatso, ¨å jeg hellere liiige få tilføjet....

• #30   30. jun 2007 Simon - HVAD?!?! er det ikke???:O

Louise - ka du da sagtens;)

• #31   30. jun 2007 det tager langtid fra aabenraa til kbh:) er jo flyttede igen...

• #32   30. jun 2007 Louise - ikke i min bil da=P er bilnørd, trækker det osse ned på pigefronten?

• #33   30. jun 2007 altså, jeg har altid godt ku li fart og spæning.. har lige købt bil med en 2,2vmotor og næsten 200 heste..:) den er nice...:)

• #34   30. jun 2007 Louise - jeg har en supra turbo med 500 hk;)
    ja eskorte til kbh er ikke noget problem=) når jeg kommer hjem fra kosovo til februar ryger jeg over i kampvognene, og så ka jeg da lige kigge forbi i sådan en=P

• #35   30. jun 2007 heh..:) så ka jeg få en tur i en tank mener du:=)
    heh

når, vil hoppe i seng, har jo lillepigen i morgen..:) mere præsis om 8 timer.. må se om jeg ka få manden med i seng... hans lorte WOW..:p

• #36   30. jun 2007 Louise - kampvogn...;) tank er noget bebumsede små hippier arbejder på for at betale deres studielån tilbage;)
    du ka selv vælge mellem supra eller kampvogn;)
    er din fyr en nørd? hah=P

• #37   30. jun 2007 jeg gir Christian ret, jeg ER bedre=P

• #38   30. jun 2007 heh.. nej, så meget nørd er han ikk..! heh.. men når man har ferie må man godt nørde lidt..! Ellers er han ved at uddanne sig til låsesmed, og efter det, vil han i politiet..;=)
    er ganske tilfreds med manden her..:=) hva sku jeg dog gøre uden?
    arg, der er noget intrasant i fjernsynet, vil se det, men vil også i seng.:D

• #39   30. jun 2007 nå jamen så må du hygge dig:)

andre der har nogle gyldne ord til mig???

• #40   30. jun 2007 LLL - igen - jeg drikker jo ikke:/

• Lærke D
    Lærke D Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 28
    #41   30. jun 2007 Hmm har du ikke nogle veninder, som kunne introducere dig for nogle af deres veninder..

Så kunne du lave en aftale med din veninde og så kunne hun tage sin veninde med og så behøvede i ikke at være alene første gang.. ?

• #42   30. jun 2007 Lalle P - da jeg er i Hæren, har jeg næsten ingen tid til at snakke med veninder i forvejen, og har ikke så mange af dem... og så virker det jo lidt svinsk bare at spørge en veninde om ikke hun ku tænke sig at lave en blind date for mig:/

• #43   30. jun 2007 LLL - ikke religiøs... træner bare ret meget:) plus at jeg bare ikke ka tåle smagen af alkohol:)

• Lærke D
    Lærke D Tilmeldt:
    apr 2007

#44   30. jun 2007 Søren: Kan godt se problemet.. Men du er svær, at hjælpe..Har læst hele indlægget.. Kan ikke finde på andet så smiley

LLL: Kan jeg godt forstå.. men det var bare et forsøg på, at forslå noget, som ikke var sagt før smiley

• #45   30. jun 2007 Lalle P - ja det er jeg netop:) lost case... hehe....

• Lærke D
    Lærke D Tilmeldt:
    apr 2007

#46   30. jun 2007 Narj mon dog.. Du skal bare finde en anden trunte, der måske også står og ser lidt genert ud.. så snakker du bare.. det er ikke så svært..

• #47   30. jun 2007 Lalle P - ka du sagtens sige... smiley

• Lærke D
    Lærke D Tilmeldt:
    apr 2007

#48   30. jun 2007 Ja men hvad skal jeg ellers sige..? du skal jo åbenbart ikke blive ved som du gør lige nu smiley

• #49   30. jun 2007 LLL - hvis bare det var så vel... jeg ka sagtens skrive for så ska jeg ikke se folk i øjnene... men lige så snart man er ude i den virkelige verden er jeg squ noget anderledes...
    ja har en sjov bil, men den er ikke bygget for pigernes skyld... det der med bajer og religion var en der spurgte om det at jeg ikke drak havde noget med religion at gøre og til det svarede jeg jo så nej... træner nu engang meget og så ville det jo være dumt at ødelægge det med alkohol... men det har osse rigtig meget at gøre med at jeg hader smagen af sprut... og øl smager som isbjørnepis...
    så nej det har ikke noget med "show-off" at gøre... mere et desparat råb om hjælp... det hjælper jo ikke en skid at have heldige gener når man så er mega dårlig til det sociale...

• #50   30. jun 2007 så godt dit galleri... daaaamn... hva jeg da ikke ville give for at ha den vennekreds=) sorry hvis jeg forskruede dine ord... men ka sagtens se det fra din side, at jeg måske ligner en standard player, og det tror 95% af ALLE folk jeg ser og møder osse om mig... jeg har alle de klassiske fordomme mod mig... ka altid se hva folk tænker når de ser mig... nok derfor jeg ikke ka tåle øjenkontakt... hver eneste gang jeg kommer til at se en fyr i øjnene står der bare "FUCK din steroideTABER!!!" i talebobbel over hans hoved... hos piger står der,"uha pas på ham der, han er en rigtig slagsbror og fartbølle" selv piger jeg har kendt hele midt liv tror sådan om mig... jeg har ikke slåsset med nogen i byen siden jeg var 16 og der tabte jeg squ stort... jeg er måske en "fartbølle" men aldrig inde i byer... men fartgrænser har aldrig været "my thing"...
    så jeg kæmper altid mod tusind fordomme når jeg er i byen, og det er squ nok derfor jeg ikke ka komme i kontakt med piger...

• #51   30. jun 2007 Søren - Nu er vi jo ikke alle der falder for de smarte kommentarer der er nævnt længere oppe.. Tror mange af dem ville indkassere en syngende lussing fra mig af. Så jeg synes det er fint du ikke bare kaster dig ud i at kalde tøsebørnene for kællinger eller smatso...
    Alt respekt for at du ikke drikker. Der er da heller ikk noget mere ucharmerende med en fuld mand der forsøger at kaste kærlighed henover baren sammen med hans voldsomme sprutånde. nej tak du. Og vi er faktisk også piger hvis fødder er direkte sammensat af en giraf på coke og en spritstiv russer. Så jeg indtager skam bare bænken frivilligt.

Er det kun over for pigerne du er genert eller er det også i større forsamlinger, blandt fremmede. For måske er det dit selvværd generalt der skulle have et boost.. Du skræmmer vel heller ikke pigerne væk - du føler dig vel skræmt af dem?? Og husk på der er en kærest til os alle et eller andet sted. Og nej du er ikke så grim at du er helt fortabt. Men nu er jeg jo ikk 20 mere.. smiley

Hvis du har lyst kan du PM mig så dit privatliv ikke ligger til åbent skue for hele baboom

• #52   30. jun 2007 Christian - jo tak:)

Fluen - har skrevet en PB til dig:)

• Ellen H
    Ellen H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #53   1. jul 2007 Hm.. Måske skulle du bare finde en pæn tøs også samle moden ogsåå gå hen og sige til hende at duu er genert og ikke gør det såå tit ..
    Det ville jeg da falde for ;D

Eller hvis duu nu var rigtig sej så skal du ikke bare gå hen til hende der sidder alene, du går hen til hele tøse flokken og ignorer alle de andre end Målet og så spørger duu hende om hun vil danse eller noget..
    Såå viser duu overfor hende at du har mod osv..
    Og såå er duu bare charmerende og blæser benene væk under hende..
    Hvis hun nu ikke vil danse såå er der jo ikke andet end at vende sig om og gå og tænke inde i dig selv at hun ikke ved hvad hun går glip af smiley

• #54   1. jul 2007 Tjaeh, start med at komme i kontakt med piger andre steder end i byen? 1. piger har noget mere paraderne oppe over for uønskede kontakt forsøg i byen end andre steder.
    Fritidsinteresse, arbejde etc. Når du så har styr på genertheden der og kan snakke med en vildtfremmed pige uden problemer der (uden det nødvendigvis er et score forsøg) så begynd på det med i byen.
    Og foriøvrigt er min holdning i hvert fald at man finder mere bedre og mere langvarige forhold via folk gennem andre steder end byture :o)

Christian L - Du skriver: "ja har det ogs selv sårn har dog haft kæreste på men hun slog op 4 dage efter halvårs dag så mit råd er piger skal man holde sig fra til man finder den man vil giftes med" <- jamen hvordan pokker vil du dog finde dig en af gifte dig med hvis du ikke vil have en kæreste?

• Ellen H
    Ellen H Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 64
    #55   1. jul 2007 Luffe -
    Jeg havde egentlig heller ikke lige set hans alder..
    Kan godt følge dig i hvad du mener ;D

• #56   3. jul 2007 Eva K - har samme holdning som dig, men der er nu engang ikke så mange piger i hæren og man har af gode grunde ikke tid til at have fritidshobbyer i hæren:/ ellers var jeg helt sikkert osse gået i den retning...

• #57   3. jul 2007 har et par enkelte... men snaker ikke så godt med dem at man bare lige kan arrangere en hyggedag eller et eller andet...:S

• #58   3. jul 2007 helt rigtigt Christian:) jeg arbejder på sagen:)

• #59   3. jul 2007 Pøj pøj med det i hvert fald :o)

• #60   4. jul 2007 Eva K - tak for hjælpen:)

Christian - ska jeg huske:) tak for hjælpen:)

• #61   5. jul 2007 M J - tak for rådene:) jeg vil forsøge mig lidt med distanceflirt:) det lød interessant:)

• #62   5. jul 2007 kampsoldater sover aldrig... de lukker bare øjnene for at snyde fjenden;)

• #63   5. jul 2007 som kampsoldat SKAL man være stolt;)

Kommentér på:
kontakt problemer tøser HJÆLP!=)

Annonce