{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

123 L
123 L
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 51

Debatstart! Hvorfor - Mænds overkroppe {{forumTopicSubject}}

For at få en debat i gang, prøver jeg lige...

Hvorfor er det, at når mænd gør noget ud af sig selv - sin overkrop. Hvorfor går de så altid i undertrøjer der sidder ekstremt stramt, eller med trøjer med
v-udskæringer som er mere nedringende end de væreste pige??!
Det er da simpelthen noget det der virkelig kan turne me off!!!
Der er da ikke noget mere frækt, end mænd som ikke skal vise sig for alle de andre fyre og piger, men som gemmer det til de heldige!
Har aldrig forstået det. Synes virkelig, at det er forfærdelig grimt!!

Andre piger med samme holdning??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debatstart! Hvorfor - Mænds overkroppe
  • 123 L
    123 L Tilmeldt:
    feb 2007

#1   1. jul 2007 turne er naturligvis uden e :o)

• #2   1. jul 2007 Helt enig, desuden så er det da også fedt med nogle overraskelser....
    Hehe fedt samtidig med jeg skriver det her kommer der lige en video i fjernsynet af burhan G hvor han står i regnen med sin stramme hvide undertrøje....
    Men jeg ved ikke, er det ikke også lidt billigt? det er vel det samme som når kvinder/piger står med patterne oppe i kameraet?

• 123 L
    123 L Tilmeldt:
    feb 2007

#3   1. jul 2007 Nu bliver jeg simpelthen nødt spørge.. Synes du det? Kan nemlig ikke lige finde ud af, om den skal læses ironisk? ;o)

• #4   1. jul 2007 nu, skal jeg skynde mig at vende den om... er det være end alle der piger, der nærmest, bruger deres patter til at holde hovedet...
    og de jo mere de kan blive mast sammen, og blive vist synligt.. så bedre... er det ret meget feder? :S

• #5   1. jul 2007 se mig!

• #6   1. jul 2007 Nemlig Baby, jeg synes det er lige så slemt.
    Men er det egentlig ikke det samme?
    Mænd der bare river trøjen af og strammer maven så meget man kan - kvinder der næsten holder kameraet med patterne ?
    Jeg synes de begge virker billige...
    Man kunne også tage skridtet videre og sige hvad så hvis det var omvendt?
    Mænd med store patter der holder kameraet - kvinder der river trøjen af og strammer maven så meget man kan?
    Det kan jo sådan set godt lade sig gøre i begges tilfælde, bare ikke så lækkert....

• #7   1. jul 2007 min mening: KLAMT OG BILLIGT!!!!!!! hele vejen igennem....

og synes det værste nu om dage er at man ikk kan se forskeld på dreng og pige tøj.. man kan gå ind i en drenge butik, og finde røde bukser.. sker der for det man?

find dog stilen frem igen? :S

• #8   1. jul 2007 Hahaha ja men skal passe på med hvad man køber, også som 123 L nævner de der hvide trøjer der har et V snit så langt ned at man ikke engang behøver at tage trøjen af for at se mave mullerne.... (overdrivelse fremmer forståelse)
    Mænd burde være mænd og kvinder burde være kvinder.

• erik s
    erik s Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 35
    #10   2. jul 2007 det er ingen ide i at træne så man får en lækker overkrop
    og så ikke må vise den frem! man gør det da fordi det ser godt ud og man bliver tilfreds med sig selv.!

men selv ville jeg ikke gå i nedringet trøjer synes det ser lidt fesendt ud!

• #11   2. jul 2007 Jeg nyder selv personligt den opmærksomhed det skaber, såsnart jeg har en trøje på, der sidder en smule stramt, hvilket for mig er lidt belønningen for, at træne kroppen.

Der hvor jeg så selv står af, det er når knægte med spaghettiarme, og stort set ingen overkrop, vælge at går i t-shirts med V-hals, det fatter jeg simpelthen ikke, at der er nogen piger der gider at kigge på sådan et fuglebryst.

• #12   2. jul 2007 Ofcourse kenny J.

Det er da fedt når man ikke bare er en sæk knogler og ben. Personligt synes jeg da også at det er rart at når man styrketræner begynder at kunne fylde sine t-shirts ud i ærmerne og man føler man kan se sig selv blive større smiley Det er sku noget man bliver glad for sig selv over, selvom det lyder dumt.

• #13   2. jul 2007 Kenni J :
    Du har fuldstændig ret ,.
    Ellers er der ikk så meget mening i at træne så hårdt , hvis man ikk må vise det frem ,..

• #14   2. jul 2007 Hmmm......

• 123 L
    123 L Tilmeldt:
    feb 2007

#15   2. jul 2007 Nu skal I ikke misforstå mig. Jeg synes en trænet overkrop er lækker - meget lækker. Men ligefrem, at gå i v-udskæringer og stramme toppe. Det har jeg altså ikke forstået. Men kan da finde simpelthen så mange andre former for trøjer, der viser den pæne overkrop,men på en mere smagelig måde. Men vi skal jo have forskellige holdninger, og er her er jeg åbenbart alene. :o)

Men vil give jer ret, ang. pigerne, det er også grimt. Men nu nævnte jeg drenge, fordi det er dem jeg kigger efter, og fordi der har været SÅ mange omkring pigerne.

Frank: Misundelig?? Hmm, nej.. Hvad skulle jeg være misundelig over? Jeg har hvad der skal til.. :o) Men jeg må vel godt fundere over det?!

• #16   2. jul 2007 Jeg går også selv i tshirts med v udskæring, den sider bare ikke mere end 10 cm under en normal, så køber jeg også så de sidder tæt ikke stramt smiley

• #17   3. jul 2007 Det er vel bare hver sin smag .
    Nogen vil se på en lækker mave, som er trænet , og andre ikke .
    Men det spild af tid og få sådan en , hvis man så ikk engang har lov til at gå og vise det .

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #19   3. jul 2007 Hader dem der træner i Tanktop forstår jeg nu ikke lige, træner selv nogengange i Tank. Synes det er dejligt at jeg ikke kan mærke noget tøj og man kan se alle ens muskler når man træner..

• kristian 6
    kristian 6 Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 224
    #20   3. jul 2007 Hvis mænd har en trænet overkrop, skal den da vises og ikke gemmes af en bluse eller noget.
    Det er da for fedt med en god krop og man skal være stolt af sin krop, hvis man har brugt tid på at træne den. Så det er ikke billigt, eller vammelt syntes jeg.
    Pigerne skal også være stolte af deres patter HVIS de sidder godt og har en god størrelse. Hvis man ikke har det og snyder sig frem til gode patter er det vammelt, ligesom det er vammelt hvis mænd tager homoner!

• #21   3. jul 2007 Kristian 6 -
    Jeg er enig i det meste du har skrevet.....
    Men hvorfor er det vammelt hvis mænd tager hormoner?
    Eller hvis piger får lavet deres bryster?

• #22   3. jul 2007 Jeg træner også og vil sgu også gerne vise min krop frem.. Med måde.. Men alle har da brug for bekræftelse..

På et punkt kan jeg godt forstå 123.. Det med at man skal gemme noget til de heldige.. Det er det samme med piger.. Det er da mest sexet hvis man ikke ser alt men må fantasere sig lidt til resten.. Bare det stadig er frækt. Men altså jeg har absolut ikke noget imod at folk viser det frem. Gør selv det samme og ville sgu også gøre det hvis jeg var pumpet fyr.. hehe.

Og der er da stadig gemt noget til de heldige sådan som jeg ser det? Alle får vel ikke lov til at gå og røre ved den lækre overkrop.. smiley Det kunne man jo fantasere sig til..

Men ja chrisitne.. It's all about attitude.. Er den i orden er der sgu ikke noget i vejen med at gøre det!! Det nytter sgu ikke noget hvis den er vokset for meget sammen med musklene og patterne..!

• #23   3. jul 2007 hmm... jeg træner osse selv som et svin og er squ stolt af det resultat jeg har fået indtil videre... men jeg har dog ikke den der macho - jeg-ka-bolle-hvem-jeg-vil attitude... eg er tværtimod meget genert, så det er utrolig dejligt når vejret endelig er til at man ka rende rundt på stranden og "vise sin krop frem" og så se reaktionen på folk når man kommer forbi... det er en utrolig dejlig følelse at se folk stå og stirre hypnotiseret:) så jeg vil slet ikke mene at det virker billigt og ulækkert...

• #24   3. jul 2007 Man finder da ikk noget der er mere lækkert end en fyr med en rigtig god overkrop , som er trænet smiley
    Det ville også være totalt klamt hvis alle fyre gik rundt og vejede de der 120 kg , som bar var fedt .
    Har man en lækker krop BURDE den vises frem .
    Så kan dem der ikk vil se det , bar glo væk !

• #25   3. jul 2007 Emma - helt rigtigt:)

• #26   3. jul 2007 Søren - Jeeeps ..
    Folk burde gå og se ud som det passer dem .
    Ligesom damer tager små bluser på for at få opmærksomhed , Burde fyre os ha lov til a gå rundt med en dejle mave smiley
    Ville os være klamt hvis fede damer gik i små bluser , og fede fyre i bar mave . Så er det andet meget mere lækkert .
    Specielt nu her om sommeren

• #27   3. jul 2007 tror det ville se dumt ud hvis vi pludseligt begyndte at rende rundt med for korte t-shirts...;)

• #28   3. jul 2007 Årh aj ja , men de der overvægtige persner mente jeg

• #29   3. jul 2007 yes men tror ikke det blir meget pænere at se på... fyre med sportsbh... HAH!=P

• #30   3. jul 2007 Haaah Neej Okay , det så noget der ikk burde være på en strand . Føøøj da

• #31   4. jul 2007 Orh ja der findes ikk noget bedre end en fyr i en stram t-shirt med en lækker trænet overkrop og arme smiley

• #32   4. jul 2007 Christine - nu går jeg dog heller ikke normalt ud i offentligheden kun iført en minimal undetrøje:) så jeg passer nok ikke helt ind i din generalisering;) men jeg er nok ikke meget ved siden af, for jeg går da meget tit i stram t-shirt:) attituden er dog som sagt meget fjern:) kroppen er jo ikke ensbetydende med charmerende indre;)

• #33   5. jul 2007 Christine - nu vil jeg ikke sige at jeg kender hadetypen for alle "brød", men generelt piger der "ser ned" på fyrer kun pga af deres trænede ydre... det ka jeg hvertfald brække mig over:)

• #34   5. jul 2007 Hellere ha en fyr med muskler end en der er ren skellet .
    HAr han muskler , kan han rykke en rundt smiley
    Syntes det er en total underlig diskution det her ,
    man har hver sin mening , sådan er det altid .

• #35   5. jul 2007 Kenni J Du har 100 % ret, men sådan er det jo i vores kære Danmark - fordommenes land :S

• #36   5. jul 2007 Allan T - det kunne ikke være sagt bedre... "fordommenes land"...

• #37   5. jul 2007 Ja det er virkelig helt ekstremt! Min far har fordomme overfor mig, fordi jeg er begyndt at pumpe, og træner med mere end han kan bære. Det er ligesom om man bliver et dårligere menneske af at træne :S Fatter det virkelig ikke !

• #38   5. jul 2007 kender det SÅ godt!!! 90 % af min omgangskreds tror jeg har taget steroider i flere år! jeg har trænet siden jeg var 13 og har kropstypen mesomorph og det betyder så at jeg har "gode gener" for træning... men det er der jo selvfølgelig ikke nogen der tror på nr man fortæller dem det... jeg har arbejdet som fitness instruktør i to år og har altid været EKSTREMT imod steroider... og det er bare SÅ frustrerende når man ka se i folks øjne hva de tror om en!

• #39   5. jul 2007 Ja det er virkelig latterligt ! Det er sjovt hvordan ens omgangskreds ved mere om en end man selv gør :S

Lige OT. Hvordan finder man ud af hvilken kropstype man har ?

• #40   5. jul 2007 meget nemt:) er du tyk og stærk som en okse, er du endomorph. er du tynd uden at være spinkel og far nemt ved at få markering, muskelmasse og rimeligt stærk, er du mesomorph. og er du supertynd og det er umuligt for dig at tage på, du har kun senemuskler og muskelmasse er en forsvunden adresse for dig, så er du en rigtig ektomorph (ka ikke huske hvordan den sidste staves)

ja alle folk der møder en i byen ved ALTID hvordan man har trænet, hva man har taget, og at man pr. definition er fuldstændig syg i hovedet! ARGH!!!

• #41   5. jul 2007 Hmm jeg Vejer 65 kg. Ikke meget. men kender ingen på under 75kg der er stærkere end mig. Og har samme str. overarme som personer på omkring 185+ og 75kg+

• #42   5. jul 2007 så er du helt sikkert mesomorph:) jeg vejer osse selv kun 70 +/- et par kg og er kun 173 cm høj, men følger alligevel alle de store drenge til dørs når vi konkurrerer... jeg bænker 135-140 på toppen og det er der jo ikke så mange på min størrelse der kan:)
    og det er nok der alle fordommene bunder...:/

• #43   5. jul 2007 Det er sku alligevel inponerende ! Hvad tager du i dumb bell ?

• #44   5. jul 2007 dumb bell? der er jeg lige den dumme engang:) har hørt det før, men har squ glemt det igen=D

• #45   6. jul 2007 biceps smiley

• #46   6. jul 2007 Allan T - med håndvægte er toppen 29-31 kg...

• #47   6. jul 2007 holy crap man ! Du ser sku egentlig ikke ud af så meget, Men respekt for det .

• #48   6. jul 2007 Allan T - hehe jo tak:) hva med dig selv?

• #49   7. jul 2007 Tager 20kg i biceps, og 80 i bænk. Men nu er jeg jo "kun" 16 år, så det skal nok blive bedre. vejer som sagt 65 kg.

• #50   7. jul 2007 Allan T - ja så har du masser af tid til at blive stor i:) husk at tænke på hvordan din krop skal være trænet... om du ska være pumpet uden den store styrke, eller om du ska være lidt mindre men ekstremt markeret og meget stærk...:)

• #51   7. jul 2007 Søren, hvis nu man så gerne vil være "lille" og markeret og meget stærk, what to do then ?

• #52   7. jul 2007 Allan t - det kommer jo meget an på om du har den rigtige kropsbygning... jeg ved ikke hvordan du træner så jeg vil ikke sidde og lave et større træningsprogram der ka gå hen og ødelægge dig, men hvis du er i et center kan du få de ansatte til at lave et program til dig:)

• #53   7. jul 2007 Kenni J :
    Ja du burde da ikk klage over din mave , den ser da lækker ud

• #54   8. jul 2007 var i byen i går og begyndte at tænke fuck hvor er unge fyre nogle svanser, fuck de er alle max metrosexuelle, damn en flok svanser at se på. tøserne på samme alder ligner noget der er løgn totalt dullet op . come on ....

næ vær dig selv og lad vær med at bruge en time på at sætte hår som en anden kælling. mensker der er naturlige er meget mere tiltalende, og sjovt nok ikke halvt så overfladiske som den der går op i udseende.

ps kenni. drop homonerne og start med at bokse træne det giver en langt bedere krop..... som du ser ud nu ligner ud en knægt er ved at få homon patter lol hvad skål er du oppe på b + lool get a life

• #55   8. jul 2007 Kenn A - hvem fanden har pisset dig i øret? slap dog af... fint nok at have sin egen mening, men styr dog dit sprogbrug, og hav lidt respekt for andre mennesker...

• #56   11. jul 2007 Kenn A : Haaa' de sku bar jaloux fordi de fyre måske havde flere damer om sig end dig .
    Måske fordi du ikk ser så godt ud som dem ?

Kommentér på:
Debatstart! Hvorfor - Mænds overkroppe

Annonce