1.241 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

"
"
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 94 Svar: 281

Tattoo, Fortryder om et par år? Tattoo, Fortryder om et par år?

Hey BB.

Har gået noget tid og overvejet en tattoo på mit venstre ben (siden af benet)

Ville have 4 spillekort, hvor kortne ikke hedder 3,2,5 osv, men er forbogstaverne på min mor, far, bror og mig selv, jeg skulle stå forest, på det kort jeg står på skulle der så på midden stå " til døden os skiller" på engelsk.
i baggrunden skulle der være nogle skyer med solen i hjørnet også stråler fra solen ud gennem skyerne smiley

men, snakkede med mine forældre om det idag. og de ville ikke mene det er klogt, og de er sikre på jeg kommer til at fortryde det om et par år, da det job jeg skal have ikke er håndværker.
Jeg starter i lære i Lemvig Müller, i nyhavn den 1 sep. - og villle have lavet den inden smiley

Nogen her inde der ved at jeg vil fortryde den i det job? - man render jo alligevel ikke rundt i shorts på kontoret.

Håber i kan hjælpe mig, med jeres effaringer evt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo, Fortryder om et par år?
  • #1   12. aug 2009 Det siger forældre altid..

• #2   12. aug 2009 Det er rigtig, min far er selv i handels branchen, og er tit med til at ansætte folk, hvis han ser en percing, en ørering, eller en tattoo på en mandlig ansøger ang et job vælger han dem fra med det samme, han siger det sender et dårligt signal .

• #3   12. aug 2009 Vi lever i 2009 - det er en del af samfundet.. Din far er gammeldags - men sådan er de fleste der ansætter nok desværre! Jeg havde gjort det hvis jeg var dig, du har tænkt over det - og det er en tus med mening! SÆT I GANG!

• #4   12. aug 2009 jeg ville merne a du skulle gøre det-.... hvis du føler for det så gør det..... og det med a de far ikk ansætter folk... det kan godt passe det gør det næsten over alt.... men jeg kender en der har mange tatoveringer og han arbejder på kontor.... dem han har er bare gemt bag han tøj så det er jo ikk noget problem hvis du vil have den på benet..... det ville jo være noget andet hvis du fx ville have haft et eller andet end a armen eller sådan for den er mere synlig...

jeg skal selv snart have lavet en omme på ryggen og mine forælder siger os a jeg ikk skal fordi a jeg vil fortryde det....

• #5   12. aug 2009 Står i butik, og både min chef & jeg har tusser på armene.. Vi går med skjorte, og vi har en regle, at tussen ikke må ses.. eftersom hvis man står i butik, ser det bare ikk særlig fedt ud at man står med tusser op og ned af armene.. smiley

• #6   12. aug 2009 Jeg er ved og få lavet en tattoo til ære for min afdøde søster på hele benet. og jeg ved selv jeg ikke kommer til og fortryde.. og det tror jeg skam heller ikke du gør. for det du skal have lavet er ikke bare et eller andet pjat som mange får lavet. Der er noget hold i det du vil have lavet, det er din familie. og det med at vælge folk fra er noget fis for det er sku ikke ens tattoo der bestemmer om du er god til jobbet eller ej. Men sådan er de desværre. jeg arbejder på et hotel og min chef er sku ligeglad med om jeg jeg går i korte bukser på arbejde. hun har selv nogen :o) Men held og lykke med den hvis du skal have den lavet :o)

• #7   12. aug 2009 Bare slå dig løs!
    Den bliver jo alligevel ikke synlig på dit job ! smiley

• René Ø
    René Ø Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 236
    #8   12. aug 2009 Jeg har kun tatoos som kan dækkes med skjorte og bukser, selvom jeg besidder en ledende stilling med daglig kundekontakt. Der er ingen problemer i at have tatoveringer, så længe de kan skjules.

• Christian k
    Christian k Tilmeldt:
    aug 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 12
    #9   12. aug 2009 Jeg har da nogle på armene dog kun på overarmene og det har jeg ikke fortrudt selvom jeg bliver nødttil at arbejde i en skjorte fx-

• #11   12. aug 2009 folk der fortryder vil tit ikke indrømme dem.

spørger man dem om de har fortrudt så siger de altiid nej
    men indest inde så har de

så i tv for et par dage siden,. en butik i kbh havde normalt 50 om måneden der vil have fjernet tatto. i år er det steget til 400 !!!

• #12   12. aug 2009 Nu stopper i med jeres dårligt signal.

Ja det gjorde det for 5år siden.

Men hey, de fleste har sku tusser idag.!!!!

• #13   12. aug 2009 det er dårlig signal
    måske ikke for os
    men den ældre generation
    over 40 år..
    problemet er størst hvis man vil stå i butik så skræmmer det folk væk

Kommentér på:
Tattoo, Fortryder om et par år?

Annonce