{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
824 visninger | Oprettet:

Hjælp, til et lille pigeproblem.. {{forumTopicSubject}}

heej Baboomere. så blev det lige min tur til at få noget hjælp :$
Nu har jeg set den her pige igennem laaaang tid i toget, vi har sådan kigget en del på hinanden og fået øjne kontakt nogle gange, og sådan noget smiley

Jeg vil helt vildt gerne have hendes nummer og lære hende at kende, men bliver mega genert når jeg vil snakke med hende :s plejer jeg sku ikk lige smiley
så ville høre om, jeg bare burde gå over og sige hej eller hvad? hun er på arbejde lige nu ved jeg smiley så tænkte om man bare skulle gå ind i føtex og spørge om hendes nummer, eller hvad skal man? :s jeg bliver forvirret.. :s

Stavefejl er gratis..
håber i forstår og kan tage det lidt seriøst smiley

Mvh.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, til et lille pigeproblem..
  • - WWF -
    - WWF - Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 195
    #1   12. aug 2009 bare tænk på hva du kan gå glip af hvis du ikke går over til hende smiley

• #2   12. aug 2009 Lav en lille seddel?

Skriv hvis hun har interesse i at snakke eller noget i den stil - dit nummer og giv hende sedlen? smiley

• #3   12. aug 2009 K J
    er det ikk lidt for børnhave agtigt? sådan vil du komme kæreste "ja, nej, måske" smiley eller evt giv den til en chef i føtex? xD

• #4   12. aug 2009 hahahah! ;D tror ikk jeg for noget nummer på den måde! smiley haha..
    men kunne man ikk bare gå hen i føtex og spørge efter hvor man finder hendes nummer istedet for en vare? smiley

• #5   12. aug 2009 haha! det holder jo ikk helt vel? smiley

men hvad brude man gøre i det skide tog altså.. det er jo et problem når hun høre musik :s kunne man sætte sig evt ved siden af hende og bare sige godmorgen? eller troppe op i føtex? smiley

• #6   12. aug 2009 Baboom's Røvhul! !

hehe ja, I know smiley
    men det er lidt svært plejer sku hellere ikk at være så skide genert :s mega wierd :s

• #7   12. aug 2009 det mener du ikk seriøst vel? smiley
    for det kunne man jo godt? udover det giver ikk meget mening når der er massere af pladser i toget heh smiley

• #8   12. aug 2009 ~ Kitten Of Doom ~

kunne jeg bruge den i føtex? smiley for så ved jeg hvad jeg skal lave ligeså snart jeg for fri smiley

• #9   12. aug 2009 Det er da også barnligt ikke at turde snakke til hende.

Og skummelt at forfølge hende...

• #11   12. aug 2009 det er sådan 50/50 hehe.. syns jeg..

altså hun sidder altid det samme sted det samme gør jeg og har vi gjort i hvad ca 6 måender eller sådan noget.. mega tamt fra min side :s (i know)

men hun høre det fucking musik så man kan jo ikk bare sige noget for høre hun jo ikk?

• #12   12. aug 2009 Baker .

hvordan gjord du?
    troppede du op der hvor hun arbejder eller i toget om morgen? smiley
    fortæl fortæl smiley

• #14   12. aug 2009 så jeg burde bare snakke til hende i det skide tog? smiley
    men hvordan for man hende til at snakke med det musik der dude? :s det irretere mig en smule.

• #15   12. aug 2009 - du siger til hende at, nu har du kigget så tit på hende der i toget & synes hun ser rigtig enormt sød ud smiley - så går det nok helt af sig selv derfra ;o)) bare vær dig selv c",)

• #16   12. aug 2009 Ali:
    hvor skulle jeg sige det henne? i toget eller butikken? smiley

• #17   12. aug 2009 butikken bliver vel lidt for meget? :s
    så hvis man skal sige noget må det være toget..

men skal lige vide hvordan for jeg hende til at droppe det musik, så vi kan snakke? :i

• #18   12. aug 2009 Ja sig det i toget smiley - hun skal nok tage øre'dutterne ud og høre efter, det er jeg sikker på. . . c",)

• #19   12. aug 2009 hehe okay må jeg lige prøve på det bliver bare i toget så hehe:D

mange tak alle sammen.. må jeg bare sætte mig ved siden af og sige godmorgen eller skrive en lille hilsen smiley

mange tak smiley

• #21   12. aug 2009 Ja det er ikke nemt - jeg ville ikke give hende en seddel, men jeg er også pige smiley Sig det istedet, at du synes hun ser sød ud, og gerne vil lære hende bedre at kende smiley - så kan det være hun vil gi' dig hendes nr smiley helt frivilligt

• #22   12. aug 2009 K J : det du skriver der med at skrive en lille seddel. vil hun bare syntes er mega cute og sødt. så den stemmer jeg også for

• #24   12. aug 2009 hehe.. det er sådan okay svært..

men fuck det jeg satser på hun kommer på imorgen så ser vi ad må jeg lige nosse mig sammen engang, kan sku da ikk være så svært hehe..

men hvertfald MANGE TAK TIL ALLE SAMMEN!

• #25   12. aug 2009 men hvordan skulle jeg give en seddel? smiley

jeg ved godt hvad je gskulle skrive men bare række en hånd frem til hende og give hende den? og håbe på hun tager den? smiley

• #26   12. aug 2009 Good Luck smiley

• #28   12. aug 2009 mange tak smiley

tror faktisk lige jeg høre min mormor ad hvilken idé hun syns er bedst, hun er nemlig for sej til sådan noget..

mange tak for idéer og kommentare..

• #29   12. aug 2009 Baker .

haha! smiley

• #31   12. aug 2009 Det gælder om at du skal forhøje din selvtillid, og tænke at du sagtens kan tage hende, og for den sags skyld også alle andre, så til sidst forsvinder genertheden, og du vil kunne snakke med hende.
    Bare gå hen og sig " JEg har kigget på dig i noget tid, og din mp3 bliver mere og mere sexet hver gang"

• #32   12. aug 2009 ahha Jonas! smiley

Baker .
    skal jeg nok lige hehe smiley

men lige hurtig en aftstemning smiley
    bare skriv det tal udenfor sætningen som i syns er bedst smiley

smiley

hvad syns i? smiley

• #33   12. aug 2009 har du ikke nogle venner som kender hendes vendinder eller sådan noget ?

• #34   12. aug 2009 nej det er pisse irreterende hun kommer fra min nabo by og der er ingen der lige kan genkende hende når jeg snakker om hende :S

• #35   12. aug 2009 vi har set hinanden 6 måneder i toget så tror hun ville syns hvad fuck laver du? men det er jo svært? for hvad hvis hun bare har det sådan kom nu agtigt? :s

men tror jeg vil prøve i toget enden sætte mig ved hende eller lige give henden en seddel smiley og skrive noget sødt så begynder hun sikkert og smile og kigge mere evt skrive til en? smiley også når man er genert ligesom mig lige nu overfor hende er det nok en god måde at ligge ud på? eller hvad?

• #36   12. aug 2009 okay fuck it jeg skrotter den hvor man skriver en seddel smiley BASTA! smiley

så er der enden ned og snakke med hende eller fange hende i toget og snakke med hende..

jeg skal bare lige igang så kan jeg sagtens snakke hehe..

jeg går ned efter skole i føtex fuck it, hvis hun ikk er ude i butikken gør jeg det i toget smiley

så ha rjeg sat mig et mål og det må man så gå efter smiley hehe..

mange tak, så hun syns det hun vil.. det er jo bare enden/eller? smiley 50/50 jo..

• #37   12. aug 2009 så jeg skriver fanme bare mit nummer på en seddel nu her også tager jeg den med ned i føtex, siger til hende hvad jeg lige føler og siger jeg travlt og giver hende det papir hvor der står mit nummer smiley også håbe på man skriver??

• #38   12. aug 2009 jeg skriver lige en kort hilsen og nummer og navn så kan det da ikk blive meget bedre? smiley :i

• #39   12. aug 2009 Daniel A

vil jeg også gerne smiley men hvis så vi siger jeg tager fat på hende i toget..

hvad ville du så gøre? sætte dig ved siden af og snakke eller?
    er det ikk sådan lidt for tæt og komme hvis man bare sætter sig?
    eller hvad? smiley

• Sebastian C
    Sebastian C Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 121
    #40   12. aug 2009 Hvis hun arbejder i kassen så skriv dit nummer bag på en kassebon og giv den til hende smiley
    Men sørg for at det er skrevet sådan at hun lægger mærke til det, og husk at komme med en bemærkning når hun opdager nummeret (:

• #41   12. aug 2009 det gør hun ikk ellers havde det været simplet nok smiley

men hun er på floor i butikken så det er lidt svært og fange hende hehe.. men jeg giver hende bare en lille seddel på vej ud af toget og sådan smiley

• Sebastian C
    Sebastian C Tilmeldt:
    jun 2009

#42   12. aug 2009 Dum idé, det viser bare du ikke har nosser nok til at tage fat på en samtale med hende.
    Ellers skal du samtidig med at du giver hende sedlen, smække en sætning ind og prøve at holde den kørende, og du skal selvfølgelig smile som du aldrig har smilet før.
    Da selvtillid er det der scorer mest hos en pige smiley

• #43   12. aug 2009 også lidt det jeg havde i tankerne..
    kunne man ikk prikke hende på skuldren, sige hverskod? :i hun siger tak, så kan man jo spørg hvor skal du hen nu bla bla bla?

• Sebastian C
    Sebastian C Tilmeldt:
    jun 2009

#44   12. aug 2009 Tjoo det kan virke, men jeg ville nu aldrig prikke en på skulderen som jeg ikke kender, ihvertfald ikke i sådan en situation smiley
    Jeg ville bare komme frontalt mod hende og smile og sige "Undskyld, jeg har noget til dig" (Sedlen skal være foldet sammen 2 gange!!!), for så har du nemlig tid til at snakke lidt til hende før hun pakker den op og ser hvad sedlen indeholder smiley

• #45   12. aug 2009 det gør jeg sku jeg giver den gas.. imorgen hvis hun kommer i toget. smiley

MANGE TAK ALLESAMMEN !

• #46   12. aug 2009 held og lykke (;

• #47   12. aug 2009 Tjaa..
    Jeg gik en gang hen til en kasse medarbejder i Kvickly og sagde noget i retning af: At nu gad jeg altså ikke gå og glo mere efter ham uden at vide hvm han var.. Så nu ville jeg godt have hans nummer..
    Og det fik jeg sgu... Haha..

Også engang lavet den i byen hvor jeg gik over til en lækker fyr.. "Har sagt til min lillesøster at jeg ikke tager hjem før jeg har fået dit nummer, og nu vil hun altså godt hjem og sove.."
    Der fik jeg også nummeret.. Hihi..

Så det er bare om at komme i gang.. Gå over til hende og sig at nu har du lagt mærke til hende flere gange at at du godt vil lære hende at kende.. Giv hende en seddel med dit nummer på, hvis du ikke er sikker nok på at spørge efter hendes..

Kommentér på:
Hjælp, til et lille pigeproblem..

Annonce