759 visninger
|
Oprettet:
Ingen blodårer og ingen blod. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige været til læge, fordi jeg ikke har haft min mens i lidt over 2 mdr - lægen vælger så at tage en blodprøve - men den kan de åbenbart ikke finde, han stikker 3 gange, og ud af det får han en bette sjat blod som han håber er nok - ellers må jeg ned med en urinprøve.
Men jeg er selv kommet frem til en forklaring - jeg har ikke fået min mens fordi jeg ikke har noget blod i kroppen, slut
nov 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 38
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
Så ja, den eneste fornuftige forklaring må være at jeg intet blod har. :->)
jan 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
Men det kan godt skyldes blodmangel - anbefalede lægen ikke noget jern? Kan være du mangler dette.
Lægerne har også meget svært ved at lave blodprøve på mig, men det skyldes ikke blodmangel, blot at årerne er meget fine (små). - Så jeg ligner gerne en nålepude efter sådan et besøg
aug 2008
Men mine er meget utydelige og kan stort set ikke ses - og får at det ikke skal være løgn, så er min puls også meget svær at finde på armen ... så det kunne også være at jeg slet ikke er så levende som jeg selv går og tror
jan 2008
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 298
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 30 Svar: 677
Kroppen er en mærkelig ting
aug 2008
Dennis ™ - Det er den nemlig, jeg har heller ikke haft problemer før i tiden, men nu :S
aug 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 1 Svar: 144
Er du meget tynd ? Hvis du er, og ikke rigtig har haft appatit de sidste 2 mdr, udebliver det også, tynde mennesker kan jo næsten selv regulere det, alt efter hvor meget de spiser :o))
aug 2008
aug 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 1 Svar: 144
aug 2008
Det var ironi.
Jeg var slet ikke klar over at jeg skulle have taget blodprøve hos lægen.
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 121
Spis masser af god kost, dyrk motion og drik masser af vand da dette hjælper med blod"dyrkningen"
Hovedelen af blod består af vand. (95%)
Dertil følger der salte, blodplader + røde og hvide blodlegemer..
Håber dette hjælper på dit problem
jun 2009
Dette er da anæmi, correct me if im wrong?
jun 2009
Dvs istedet for 70x70ml som er 4.9l, så har du måske kun 4.2l, ikke den store forskel. Men det er nok til at det hedder anæmi
Som "K J" også skrev og jeg citere igen:
"Haha du må jo nok have blod i kroppen, ellers ville du næppe kunne leve!
Men det kan godt skyldes blodmangel - anbefalede lægen ikke noget jern? Kan være du mangler dette." = Anæmi..
Måske har hun små blodårer, måske har hun anæmi.
Men det kan hverken jeg eller dig tyde over baboom..
Så vi har begge 2 ret på den ene eller den anden måde, men jeg hælder til at jeg har ret ^^
jun 2009
Hvor fanden i helvede skulle jeg vide at du læser til sygeplejeske?
Og jeg er da fucking ligeglad om du læser til sygeplejeske, fordi du læser til noget indenfor sundheds-væsenet betyder det sku da ikke du har ret..
Prøv at tænk lidt udover din egen næsetip..
Med venlig hilsen
Sebastian der også læser til sygeplejeske !!
Uanset hvordan du vender og drejer den, så kan hun ENTEN lide af anæmi eller små blodårer, og derfor er det enten ingen af os eller begge 2 der har ret.
Det er fysiologisk umuligt at udlede en diagnose over nettet og over en besked her på baboom, hvad enten du brokker dig eller ej.
Du læser trods alt kun til sygeplejeske, IKKE læge.
DIN TARD!
jun 2009
Jo måske havde lægen tænkt den tanke.
Men jeg kender en har også været oppe til lægen med smerter i foden(forstuvning), hvor lægen sagde det var mens smerter, så selv en læge kan tage fejl
Desuden kan vi kun udlede fra hvad hun har skrevet og ikke fra samtalen hun har haft med lægen, så derfor bliver vi nød til at tage et standpunkt ud fra hvad hun har skrevet.
I'm right, you´re wrong
Live with it!
Med venlig hilsen Sebastian der også skal læse til læge på et senere tidspunkt!..
Møs møs fuck-tard!
NB! Jeg forventer ikke en tøs på 19 kan jeg forstå hvad jeg skriver ^^
Hurtigt spørgsmål, hvad betyder hemolyse og neoplasme, siden du nu læser til sygeplejeske?
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
Og det sidste er det græske ord for næseblod.
okt 2007
jun 2009
Neoplasme er et andet ord for en malign tumor.
Ann -> Og fordi du har ferie er din hjerne så gået i stå eller? ^^
I Win, You loose!
NB! Jeg betegner et dårligt formuleret svar som om man ikke ved hvad man skal svare og derfor har tabt diskussionen.
jun 2009
jun 2009
okt 2007
jun 2009
okt 2007
jun 2009