1.048 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Lidt SjOVT til aften Lidt SjOVT til aften

Hørt i herrenes omklædningsrum

Et stort hold fra herreklubben er samlet i golfklubbens omklædningsrum. En mobiltelefon ringer og en af mændene tager den "hands-free", med højttaler på, imens han snører sine sko. Alle andre i rummet lytter med.

Manden: - "HALLO!"

Kvinden: -"Skat - det er mig. Er du i klubben?"

Manden: - "Ja."

Kvinden: - "Jeg står på Strandvejen og har fundet en skøøøn læderjakke. Den koster kun 7.500,- kr. Er det OK, hvis jeg køber den?"

Manden: - "Ja da, naturligvis, hvis du synes så godt om den."

Kvinden: - "Nu hvor jeg har dig, så var jeg også lige forbi Mercedes, for at få monteret en ny stjerne. De havde lige fået 2009-modellen, og de havde en super rap sort SL500. Det var lige sådan en jeg altid har ønsket mig."

Manden: - "Hvad kostede den?"

Kvinden: - "2,2 mill. kr. i standard versionen."

Manden: - "OK, så køb den da, men for den pris skal der også være vinterdæk med i handlen."

Kvinden: - "Tak, Skat! Hvor er du dog dejlig. Så var der kun én ting til. Det sommerhus vi så på sidste år er til salg igen til 10.500.000 kr."

Manden: - "OK, tilbyd dem bare 10 mio. kr. Det vil de sikkert acceptere. Hvis ikke så gi dem de sidste 500.000,- Det er sku en OK pris."

Kvinden: - "OK. Vi ses senere. Jeg elsker dig, skat!"

Manden: - "Farvel, skat. Jeg elsker også dig."

Telefon samtalen slutter. De andre mænd i omklædningsrummet stirrer på ham - måbende - indtil manden med et stort smil siger: - "Er der nogen, der ved, hvis telefon det her er?"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt SjOVT til aften
Kommentér på:
Lidt SjOVT til aften

Annonce