365 visninger
|
Oprettet:
Problemer med maxien, hjælp tak :) {{forumTopicSubject}}
Jeg har endelig fået samlet alt på min maxi, dvs. nyt stempel, ny karb, nye stempelringe. Ja hvor skal jeg starte, jeg har skiftet over fra 45 mm til std igen. Og det er samlet korrekt, men, men, men der er intet komprosion på og så er karb´en pisse hamrende utæt og så vil den ikke slå nogen gnist. Det skal lige siges at alt i blok og tænding er nyt. Cyllinder og topstykke er brugt dog kun kørt ca. 100 km. Så det er så her jeg står helt blankt og spørger hvor helvede skal jeg starte henne. Evt. nogle på fyn den vil tjene nogle penge på at få den til at køre som en drøm. For jeg har selv snart opgivet.
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 134 Svar: 657
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 1.161
Og den er også svær at starte uden gnist.. Og ja.. så skal karbuen nok også være tæt.
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 188
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 134 Svar: 657
og hvis det er så hold en hånd for der hvor filtert skal sidde og prøv så at sparke den igang hvis det flyder ud med benz så får den jo nok, hvis der ikke kommer noget ud over hovdet, så får den ingenting kan være derfor jo
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 134 Svar: 657
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135
aug 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 134 Svar: 657
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 188
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 295 Svar: 1.135
Problemer med maxien, hjælp tak :)