713 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Folk med Iphone? snydere Folk med Iphone? snydere

er det alle folk med iphone der er snydere?.
hvor mange modtager deres iphone i enten handel eller bytte?.

høre så meget om det ,
og prøvede det selv der i sidste uge.
jeg skulle bytte med en hvor han fik en masse ting for hans iphone.
og vi aftalte at sende samme dag, så skrev han at han havde sendt den men jeg syntes han virkede lusket. så jeg lod vær at sende for at se. og det viste sig vidst at være rimelig heldigt! smiley
for intet er kommet frem og han har ikke svaret mig siden jeg spurgte om track nr smiley

nå men godmorgen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folk med Iphone? snydere
  • #1   24. aug 2009 Fordi dem der snyder oftest vil "sælge" det der er mest oppe i tiden, eller noget af de mest populære markeder.

Der er jo ganske gode penge i en iPhone.

• #2   24. aug 2009 Ja.
    det er forfærdeligt,!!

jeg fatter ikke folk kan.
    jeg kan sku ikke engang li at tænke på at snyde folk.
    og bare da jeg lod vær med at sende den pakke til ham havde jeg da det lidt dårligt med mig selv hvis han nu havde sendt alligevel.

• #3   24. aug 2009 Jeg er helt enig med dig - tænk også hvor godt det kunne være hvis alle var reelle. Man behøvede ikke låse sin knallert fast til et hus med en ankerkæde bare man forlod den 2 minutter osv.

Hvis man kunne stole på alle - det kunne være rart. Men i dagens Danmark, og sikkert også mange andre steder, må man næsten regne med at alle folk er ude på at snyde en.

• #4   24. aug 2009 Nicolaj H
    Et eller andet sted så er du ikke meget bedre, når du skriver til den anden person at du har sendt noget, men det stadig ligger hjemme hos dig.

Men ja, hvis folk tager de mest almindelige forholdsregler så bliver man ikke snydt.

• #5   24. aug 2009 Aldrig handel uden at mødes face-to-face.. det er det jeg har erfaret.. smiley

• #6   24. aug 2009 Jakob, jeg havde ikke skrevet jeg havde sendt det?.
    for jeg sagde jeg ville sende efter han havde sendt og det sagde han ja til.
    så skrev han at han havde sendt og jeg tænkte okay så lad mig få track nr , og da jeg ikke fik det ville jeg sku ikke satse!.
    var ellers klar til at tage på posthuset lige da han skrev det.

• #8   24. aug 2009 Meldte du dem bare til Politiet Chris?

• Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 28 Svar: 328
    #10   24. aug 2009 jeg plejer altid at få folk til at tage et billede af tingen jeg skal købe med en seddel med mit navn på, eller et billede jeg sender med.
    man er stadig ikke sikker på vedkommende sender, men man er da sikker på at vedkommende har varen.

• #12   24. aug 2009 det bunder jo egentligt ud i at politiet ik gør en skid ved det. dem der bliver snydt skriver jo for det meste politiet siger til dem at det ryger over i bunken. eller de ik har tid. så der må jo være goe penge i og snyde. og meget lille risiko

Kommentér på:
Folk med Iphone? snydere

Annonce