516 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Gaveidé til 2 x 18 års (Twins) Gaveidé til 2 x 18 års (Twins)

Hej Baboom.

Skal snart til dobbelt 18 års fødselsdagsfest. Det er to piger fra min klasse, og de er tvillinger.

De ønsker sig ingen sprut, så ved ikke helt hvad jeg skal give dem.

Har overvejet at give dem hver et hjemebagt franskbrød med 100 kroner i 50 ører indeni.

Men hvad kunne jeg ellers give dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaveidé til 2 x 18 års (Twins)
  • #1   30. aug 2009 Undskyld men må jeg ikke komme med?
    2 styks 18årige tvillinger lyder fandeme spændende smiley

• #2   30. aug 2009 Hehe ja smiley overvejede sågar en dobbelthovedet dildo, og et gavekort på et privatshow til mig selv ^^ Men tror desværre ikke de accepterer min gave xD

• Møgungen
    Møgungen Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 53 Svar: 141
    #3   30. aug 2009 Ved ikke om den egner sig til gaver til klassekammerater, men brugte den ihvertfald til min mor:

Køb/skaf en stooooor papkasse, helst MINDST 70x70x70 cm, og læg en lillebitte seddel indeni hvor der står: "Jeg ville give dig en pels, men kassen var for dyr" eller noget. "pels" kan selvfølgelig udskiftes med motorcykel, et spaophold eller lignende. Det er bare en god ide at have en rigtig gave med og give når personen har åbnet snydegaven smiley

Hvis det skal være ekstra sjovt, og ekstra rodet, så put en masse avispapirskugler ned i kassen. Så er det dog bare en god ide at lægge sedlen i en tændstiksæske, ellers kan der gå LANG tid inden sedlen bliver fundet smiley

Kommentér på:
Gaveidé til 2 x 18 års (Twins)

Annonce