604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Hvad sker der :S Hvad sker der :S

Her for en uge siden, hvor jeg var alene hjemme.
Kommer min mor pludeselig grædende hjem, og har åbenbart kørt i lidt fuld tilstand.
Hun har været oppe på en campingplads hvor mine forældre har campingvogn, og jeg spørger jo selvfølgelig hvad der er galt, og hun siger at din far vil skilles, og at han havde fortalt hende det i sommers, men de ville lade som ingenting indtil de fik huset solgt.
Jeg snakker med hende, og vi får ringet til min søster, som også kommer over sammen med hendes kæreste.
Min mor fortæller at min far ikke har nogen grund til han vil skilles, han har bare sagt at han ikke gider mere. Det er selvfølgelig også fair nok, hvis man ikke gider mere.
Så her igår, kommer jeg hjem fra arbejde, og min mor er ved at pakke bilen og skal til at køre. Det viser sig så at hun har fået af vide, at min far har haft noget kørende med min mors bedste veninde, som hun har kendt lige siden hun var lille, og det har stået på siden i starten af sommers.
Min mor er så flyttet ind i en lejlighed, indtil hun finder en bolig tættere på, så jeg stadig kan forsætte med min uddannelse her, og ellers har min søster givet mig lov til at låne hendes lejlighed imens.
Min søster har også bestemt sig for, at hun ikke vil have noget med min far at gøre mere.
Det er også ligeså svinsk fra min mors barndomsveninde, som selv blev skilt næsten et år siden, og min mor har bakket hende op, og snakket rigtig meget med hende. Imens veninden nu her, har ladet som ingenting og snakkede om at nu sku de til enkebal osv, nu hvor de begge var singler..

Kæft nogle idioter, min far og barndomsveninden...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der :S
Kommentér på:
Hvad sker der :S

Annonce