478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Familiehuset Familiehuset

hejsa ja undskyld jeg skriver her men er nød til at komme af med det så håber nogle evt kender til det.
Det drejer sig om at vi idag min kæreste og jeg har fået et brev fra kommunen at vi skal til et møde ang min kærestes familie nærmere hans far,halv lillesøster og hendes mor, hans far og stedmoren er så skilt men vi skal så til det her møde fordi de har problemmer med ikke at kan finde ud af at passe tøsen ordenligt og der har været nogle anklarer ang incest, tøsen bor ved faren og kommer en gang imellem ned til hendes mor som godt kan passe hende.
Der skal 15 mennesker med til det her møde nogle teraupueter(staves)sagsbehandler fra kommunen, tøsens klasselære, kontakt person på fritidshjem osv.
Noglesom har været til sådan et møde og ved hvordan det foregår, ja er mega nervøs for det møde for vi ved jo godt hvordan familiens forhold er i det lille hjem og kan jo godt se der er noget galt men at vi skal blandes ind i det kan jeg så ikke se hvorfor da vi jo ikke bor sammen med dem men på den anden side vil de vel gerne vide hvad vi har set der foregår. Nogle der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Familiehuset
  • #1   19. sep 2009 Hvis det drejer sig om din kærestes søster, er det da naturligt at i skal med.. Man må jo formode at han også har boet/ opvokset under samme tag.. Men fortæl hvad i ved..

• #2   19. sep 2009 hejsa ja men de har så ikke boet sammen da der er 20 års forskel på de 2, hun er 8 og min kæreste er 28, han var flyttet hjemmefra da hun kom til verden.

• #3   19. sep 2009 og vi har så fundet ud af at familien også skal være tilstede under mødet, troede bare godt man kunne være anonym i sådan nogle sager, har jo ikke ligefrem lyst til at fortælle hvad vi har set/oplevet når faren sidder der også.

• #4   19. sep 2009 hejsa det er bare det at vi ikke snakker specielt med familien, vi har som ikke noget kontakt til dem udover min kæreste snakker lidt med dem da det jo er hans far men ellers ikke jeg kommer ikke sammen med dem. Så vi blev noget overrasket over der kom et brev. vi har så så selv taget beslutningen om at vi ikke vil have kontakt til dem pga nogle andre ting.

• #5   20. sep 2009 tak for alle jers svar smiley
    vi har idag spurgt faderen hvad det møde drejer sig om da der ikke står noget om det i brevet og vi fik bare at vide at han ikke måtte udtale sig så nu ringer vi kommunen for at høre hvordan og hvorledes så man har noget at forholde sig til, vi aner jo ingenting når vi kommer til mødet så smiley

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #6   20. sep 2009 Jeg må nu nok indrømme jeg ikke forstår hvorfor din kæreste ikke har gjort noget ved det, hvis han var klar over der var problemer? hvis det var min far der havde gjort sådan ved min lillesøster var jeg da gået et amok.

• #7   20. sep 2009 nu er det sådan at vi ikke ved om der er tale om incest men har kun hørt fra nogle at der var kommet nogle anklager og kommunen har været på familien fra før tøsen blev født, de kommer 2-3 gange om ugen hjem til dem og har gjort det i hele hendes liv, fordi de kan se der er et problem og min kæreste har snakket med kommunen før om hvad der foregår der hjemme og det viste de godt, derfor de kommer hjem til dem.

• #8   20. sep 2009 tøsen har også været på julemærkehjem noget kommunen satte igang

• #9   20. sep 2009 og hvis der er tale om incest går det igennem politiet.

• Fuskeren 2
    Fuskeren 2 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 218
    #10   20. sep 2009 nårh okey, havde forstået det anderledes.
    Men stadigvæk, jeg ville nu nok havde gjort alt hvad der stod i min magt som storebror hvis mine mindre søskende ikke trives ordenligt.

• #11   20. sep 2009 ja men min kæreste er selv psykisk syg og han har gjort hvad han kunne

Kommentér på:
Familiehuset

Annonce