{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ??? kommunehjælp
  • Claus  h
    Claus h Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 259
    #1   25. sep 2009 ja men man skal bare være 112% sikker i sin sag

• #2   25. sep 2009 det er den som behandler sagen du skal klage over, du skal finde ud af hvad hendes/hans overornde hedder dertil kan du klage

• #3   25. sep 2009 hejsa ok tak men det er nu ikke min familie men min kærestes far der har brokket sig over kommuen da de havde været på tur med kommunen i en uge på sådan et feriested med hytter og det han så brokker sig over er at de skal bestemme hvad mad barnet skal have og at de sætter grænser for barnet.

• #4   25. sep 2009 skal så også lige siges at barnet er vant til at få fast food hverdag og der aldrig bliver sagt nej, det får lov til det hele.

• #5   25. sep 2009 Så istedet for at klage synes jeg mere han skal være taknemlig for at de sørger for at barnet ikke lever af fastfood og giver det nogle grænser, man kan jo ikke tillade sig alt.

• Morfar :
    Morfar : Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 48
    #6   25. sep 2009 Maroccan .
    Fuldstændig enig med dig.
    Da jeg var knægt blev vi sgu ikke spurgt om hvad vi vil have at spidse, unger i dag er så forkælet at det nesten gør ondt, de har sgu godt af at få en fast hånd, hvis farmand ikke kan så må kommunen gør det, men det må være en falit adklering at skulle overdrage sit barn til kommunen,

• #7   25. sep 2009 Ja præcis.
    Når han åbenbart ikke er i stand til at passe barnet selv og sætte grænser for det må kommunen jo træde til, det er derfor de er der.

det jo direkte mishandling at give et lille barn fastfood hver dag, barnet vil jo veje 90 kg i en alder af 10 år pga faren ikke kan sætte grænser, det jo syndt for barnet på længere sigt.

jeg blev sku heller ikke spurgt haha, fik bare hvad der nu blev lavet og det var det, og spise man ikke op kom man bare ikke ud i gården.

• #8   25. sep 2009 ja lige netop det mener vi jo også min kæreste og jeg. barnet har været på julemærkehjem noget kommunen satte igang også da hun vejede alt for meget men efter hun kom hjem har hun taget mere en det dobbelte på hun har tabt desværre, hun er 10 år gammel og vejer ca 70 kg

• Morfar :
    Morfar : Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 2 Emner: 3 Svar: 48
    #9   25. sep 2009 pernille M
    Det er jo helt forykt, at en pige på 10 år vejer 70 kilo, hvad skal det ikke ende med, sukkersyge og alt muligt det er sgu synd for pigen, ham der farmand hvad tenker han dog på, undskyld udtrykket er han da total tom oppe i skallen.
    Godt kommunen er gået ind i sagen, og får pigen på rette kurs, så alt muligt held og lykke til pigen herfra.

Kommentér på:
??? kommunehjælp

Annonce