675 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lave noget med en pige. Idéer? :-) Lave noget med en pige. Idéer? :-)

Kender en pige som jeg gerne ville lave noget med. Ved bare ikke lige hvad smiley . Havde tænkt man kunne leje/købe nogle gode film, og lægge i sofaen og hygge til dem, men ville gode lave noget mere udover det. Dog bor jeg på landet, så det ikke vildt meget man kan tage sig til smiley

Har i nogle råd?

Jeg ku også lave noget go mad, hvilket jeg er god til, og servere det hjemme med lidt lys på bordet osv.

Hvad siger i ? :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lave noget med en pige. Idéer? :-)
  • #1   26. sep 2009 lyder da hyggeligt.

• #2   26. sep 2009 Er det en kærste eller veninde eller?
    Lys og god mad lyder da skønt! smiley
    Hvis det er kæreste kan du evt.. også: Sprede nogle rosenblade ud over sengen og noget champagne, også masage!
    Gjorde min ekskæreste, det var lækkert! smiley

• #3   26. sep 2009 Pigen er en veninde, men vi har lidt fortid bag os osv.. svært at forklare... :0)

Nicolai . :

Hold da op du en tard mand.

• #4   27. sep 2009 Jeg synes bare det er standard at man ALTID glor en eller anden film.

Hvad med at finde nogle sjove spil frem ?

• #5   27. sep 2009 Camilla - H

Hun er faktisk typen der gode kan li at spille "bræt" spil. Men der er jeg virkelig dårlig. Kan kun finde ud af kallaha smiley

• #6   27. sep 2009 Kallaha er da også underholdende, sådan da smiley
    ellers er der jo ludo, matador og alle der der børnespil, på æslet skal over broen med en masse frugter, og hvad ved jeg smiley

• #7   27. sep 2009 køre en tur på traktoren? Muge ud? samle nedfaldsæbler? etc. masser af ting!

• #8   27. sep 2009 Lave mad/hygge, se film, gå i bio, gå i byen(ikke disko dasko), gå på café, spil nogle spil, tag hende et sted hen hvor i kan opleve noget spændende. Mulighederne er uendelige. Er selv igang med at udvikle et forhold til min tidligere on/offkæreste aka bolleveninden. Har også en fortid med hende som er svær at forklare. Lige som du selv beskriver. Vi mødes bare og så falder tingene ligesom i hak mht hvad vi skal lave osv. Vær dig selv er vel det nemmeste råd at give smiley

• #9   27. sep 2009 Når du bor ude på landet er der som oftest en flot natur.. Så gå en tur hvis vejret tillader det.. Evt luft hunden hvis i har sådan en..
    Så får i også samlet appetit.. Så kan i lave lækkert mad sammen og bagefter hygge foran tv'et til nogle gode film med en pose slik..
    Og husk - du tager opvasken.. smiley

• #10   27. sep 2009 Nadia J, Længe leve opvaskemaskinen smiley

<.<, Har en ekstra stående hvis det kniber smiley

• #11   28. sep 2009 Har en kat hvis man kan gå tur med den? haha :0)

Man kunne også tage toget ind til en større by, shoppe lidt sammen, gå på macen eller noget, og så tage hjem og som sagt, hygge til enten spil, film, eller bare nyde hinandens selskab! smiley

Kommentér på:
Lave noget med en pige. Idéer? :-)

Annonce