1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Min Veninde død næsten i armene på mig Min Veninde død næsten i armene på mig

Det starte alt sammen i dag, min veninde har hvade mobbet noget tid efterhånden, og var det bare for meget for hende, jeg har set hun var begyndt af skære i sig selv så jeg var lidt urolig for hende.

Vi starter med 1 time i skolen jeg er kommet lidt sent på skolen da mine cykel gik i stykker, da jeg kommer ind i klassen ser jeg min veninde har grædt, og er stadig rigtig ked af det. Jeg når ikke af spørge hende om hvad der er sket før hvors lære kommer ind i klassen.
Da vi sider i timen skriver jeg i smug til hende (hun sider ved siden af mig) om hvad der er ske før jeg kom. Hun svare ikke tilbage men kan se på hende hun skal til af græde, jeg tage stille hendes hånd og trykke den, (har jeg gjordt før når hun har hvade ked af det i timen), når men det bliver frikvater, jeg hiver min veninde med ud hvor de andre ikke kan høre os. (det skal lige siges der kommer "mobbe" ord efter os når vi forlader klassen)

Jeg prøver af spørge hende hvad der er sket men hun begynder bare af græde i arme på mig, jeg krammer hende for hun har sku altid støttet mig så jeg elsker sku den tøs. det ringer ind og jeg siger vi skal ind til time eller bliver hvors lære rigtig mobset, hun sagde hun lige skulle havde noget tid til af tøre øjne, og jeg går ind i klassen i mens, da hun ikke dukker op det første kvater af timen, gå jeg ud på toilettet men kan ikke finde hende..

hendes taske er stadig i klassen da vi slutter for i dag, og jeg har ikke set hende siden jeg gik fra toilettet, da hun efterhånden i har vist sig eller der ingen der hved hvor hun er begynder jeg og blive maget bange, for selv om hun ikke før har talt eller "vist" af hun ville begå selvmord, kommer jeg aligevel på den tanke da jeg som skrevet har set hun har skåret sig selv.

Jeg pakker hende ting ned og cykler hjem til hende efter skole, hun bor 4-5 veje fra mig af. Da jeg kommer hjem til hende står hendes cykel uden for, jeg går op og tage i døren, (plajer bare af gå ind når jeg skal besøge hende) den er åben så nu forsvinder min frygt en lille smule men er stadig lidt bange, jeg går gennem huset, banker på min venindes dør da der er ingen der åbner.
åberner jeg døren og ser min veninde ligger på sin seng helt hvid i ansigtet, der går panik i mig jeg skynder mig hen til hende og rusk og rasker i hende for af hun skal åbne øjne.
Nu begynder jeg af tude for alvor, har ondt af smærte helt inde i, jeg hiver min mobil op af lommen og trykker 112, jeg forklare ham her falkmanden, af min veninde har begåret selvmord og så knækker jeg fulstændig sammen, og begynder af græde, falkmanden for mig berolige ved af mærke på de steder min venindes puls skulle være

Heldig vis mærker jeg en svæg puls i nu, jeg forklare grædene falk manden hvor hun bor hende, så lægger jeg på. bryde næsten bare sammen, kan ikke holde ud af se min veninde ligge der og næsten ikke trække vejret, Jeg tage hende op i mine arme, jeg græder og græder ind til jeg kan høre sirrenerne uden forand huset, så ligger jeg hende på senge og så er det som om jeg ikke har flere hulk bare tårne der render da jeg løber ud af huset og peger hvor de skal hend, da de løfter hende op på borden ser hun ud som en død person.

I ambulancen sider jeg bare og trykker hendes hånd, jeg vil ikke havde min beste veninde dør i armene på hende, jeg tænker bare af vis de idioter i skolen havde lade hende være var det aldrig kommet her til.

Lægerne redet hende på hospitalet, men hun skal ligge der mindst 2 uger i nu da det var hendes mor's hjerte medicin hun tog, hun er ikke vågnet i nu men lægerne siger af vis jeg havde fundet hende meget senere var hun nok død.

Sorry skulle bare ud med det.. kan ikke klare af holde det for mig selv, skal smutte nu skal op og se om hun er vågen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Veninde død næsten i armene på mig
  • #1   30. sep 2009 Skræmmende historie!! Og lad det være noget som dem der mobber tager som en lærestreg!!

Føler med din veninde og dig! håber hun kommer igennem det og at de idioter på jeres skole stopper den slags.. det er simplethen for lavt at moppe.

• #2   30. sep 2009 frygteligt ked af og høre.. utroligt hvad folk kan gøre ved andre, og først når det kommer så langt ud som det her, det ''måske'' går op for dem vhad de har gang i. håber alle tingene bliver bedere for både dig og din veninde.

• #3   30. sep 2009 hvid du er for langt ude psyisk til og kunne se nogen anden udvej ?

• #4   30. sep 2009 tror det er meget svært og sætte sig ind i hendes sted
    blev også selv mobbet lidt i skolen, så mobbede man igen og tog det til sidst i et slagsmål ?..

• #5   30. sep 2009 depression og stress er modeord. Alt for mange påråber sig ulegitime diagnoser de ikke har.

Enig med David.

men skrækkelig historie og godt hun har dig som ven!

• #6   30. sep 2009 David: Mobning kan føre en lagt ud, og til sidst kan det ende grueligt galt... Nogle folk er ramt for livet pga mobning andre kan ikke klare det til sidst.

Men mobningen rammer hårdest på de unge mennesker som ART også siger.

Personer som mobber skulle selv udsættes for det.. De synes jo bare det er sjovt.. og når en anden spørger hvorfor. så er svaret: "det er jo bare for sjov"

• #7   30. sep 2009 I øvrigt må man tåle og acceptere folk har forskellig holdninger til ting - især når man poster på nettet. Ligegyldigt emne! Sålænge det holdes i en pæn tone!

• #8   30. sep 2009 David: Du kan sgu da ikke sidde og tale for hele menneskeligheden på den der måde.. Det er sgu da det samme som at sige at folk ikke kan blive psykisk syge..

Der er personer som ikke kan klare presset, som simpelthen bukker under.. ikke alle er lige stærke. Og det er sgu ikke deres skyld. Det er helt forskelligt hvordan vi alle takler situationer!

• #9   30. sep 2009 Mobning er forkert.

Men at man ikke kan sige fra eller søge hjælp skyldes lidt et omsorgsvigt og dårlig opdragelse fra forældre, lærere mm.

De fleste unge mennesker lærer altså at sige fra. Det er altså de færreste somalle render rundt og er psykisk svage .... det er barlig dårlig opdragelse/omsorg fra omgivelserne.

• #10   30. sep 2009 Og ja, gu er der forskel på mobning.. at man lige får en enkelt kommentar på noget eller får en påskylding en dag, er ikke mobning i mine øjne..

Mobning er hvis en person bliver kørt på op til flere gange og personen tydeligt viser at dette ikke er sjovt.. Folk der bliver ved i sådanne tilfælde er kyniske og burde smage pisken!

• #11   30. sep 2009 Ja hun skal være glad for at have en ven som dig smiley

• #12   30. sep 2009 Dr. Perle: Præcis! sådan starter det... Senere kan det udvikle sig til en psykisk lidelse...

Der er få som har det sådan, men det er ikke unormalt

• #13   30. sep 2009 Art.

Jo jeg gør sku. Mobber man har man fået forkert opdragelse/opmærksomhed/omsorg af sine nærmeste. Samme gælder sku mennesker som ikke magter sige fra eller stå imod livets normale modgang.

De fleste (90+ %) klarer jo at komme igennem ungdomslivet uden større mén.

Lad være med at kværulere med med mig hvis du mener at have den eneste sandhed. Verden er sku ikke sort/hvid. Du er åbenbart uenig med mig, men jer dybest set enig med dig.

• #14   30. sep 2009 Det Dr. Perle mener er nok at dem som bliver trøstet af forældrene hele tiden og bare der er det mindste så kommer de og siger nårh... nårh.. nårh lille perle hvor er det synd for dig.. istedet for at styrke barnet.

Det er overhovedet ikke sikkert at det er disse som det går ud over men de vil højest sandsynligt være mere sårbare.

• #15   30. sep 2009 Sikke en skrækkelig historie! Godt at du var der for hende, når ingen andre var! Du viser dig som en <b>sand</b> veninde!
    God bedring med hende (og dig også).....

Kram herfra.

• #16   30. sep 2009 kemo du er sku en sand ven...
    mobning er sku noget lort...

psykisk terror er sku det værste man kan udsætte et menneske for

• #18   30. sep 2009 hærværk det var sku ikke godt... nej man skal sku folk der ikke har det godt psykisk alvorligt og ikke bare sig fuck dem

• #19   30. sep 2009 Fandme flot af dig!! Du kan være stolt af dig selv.

David og dr perle. I er satme da ikke for kloge !!!
    Som nogle af de andre også skriver, nogle er bare svagere end andre.
    Mobning er en forfærdelig ting, som virkeligt kan gøre utroligt stor skade!
    David, det er jo heller ikke alle der er aggressive anlagt. Bare fordi du er det og skal smide med stole og borde og flytte skole osv.
    Så er det jo heller ikke spor normalt!? Når du kigger i bakspejlet, synes du så selv det var de fedeste år af dit liv? At du måtte reagere sådan ?

• #20   30. sep 2009 Hehe david, kan nikke genkendende til din historie.. flyvende borde og stole og en pokkers masse skoler.. smiley

Brian F
    nogle er bare svagere end andre... JA, Survival of the fittest
    Livet er sq ikke nemt og bliver ikke nemmere efter folkeskolen..

Dette skal ikke forståes som at jeg er ligeglad, men at jeg syntes det er utrolig egoistisk at begå selvmord..

Og Kemo, jeg er glad på dine vejne..

• #22   30. sep 2009
    - sender en Knuzzer til Kemo & Veninde. . .

• #23   30. sep 2009
    - også til Camilla Rosenlund. . .

• #24   3. okt 2009 takker for alle de søde og "diskuterne" indlæg.. hun har kommet sig og kommer hjem om 2 uger's tid vi har talt om hvad der skette men ikke noget jeg syndes skal uddybes her.. er bare lettet over hun ikke døde

Kommentér på:
Min Veninde død næsten i armene på mig

Annonce