800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Naturlægemidlet HUSK Naturlægemidlet HUSK

Hej hej smiley

Jeg har fået af vide af min læge jeg skal prøve at spise det der hedder HUSK. Det er et lægemiddel til maveproblemer. Han sagde jeg skulle spise det når jeg havde brug for det, MEN..
Jeg kan bare ikke få det ned med mælk, juice, vand eller havregryn og mælk.
Er der nogle som kan give nogle råd til hvad man kan spise det med så man ikke kan smage de der små ''frø'' smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naturlægemidlet HUSK
  • #1   27. jan 2010 NEJ?! Har du prøvet det? Det er det regne frøskaller.. De er super klamme og tørre. Bliver sku da kvalt hvis jeg skal sluge det rent smiley hehe

• #2   27. jan 2010 og sammen med mælk, vand eller juice der er jeg virkelig på græsen til at kaste op fordi det er så klamt, klumpet og ubehageligt smiley

• #3   27. jan 2010 haha... smiley jeg fik også af vide jeg skulle tage det. men kunne heller ikke få det ned. dog lidt . for spiste det med a38 og ymerdrys eller hvad det nu hedder. men bare tanken om det var der i . puuha.. du skal bare få kæresten til at gemme det i maden . så kan du ikke smage det smiley det er så latterligt folk siger man kan blande det op med vand. det bliver jo helt tykt.

• #4   27. jan 2010 hva med at blande det i remolade og så bare æde det med en ske.. så bliver det rigtig lækkert smiley

eller put det i en af de der gule plastic fætre fra kinderæg. så sluger du bare den og håber den åbner sig..

• #5   27. jan 2010 Dolle, der står vand eller mælk smiley og det skal indtages straks smiley

Vinni, har prøvet.. Det bliver stadig klamt og vammelt smiley

• #6   27. jan 2010 Tag nu bare noget yoghurt, det kan ikke passe at du ikke kan spise det, det kan alle andre.. smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #7   27. jan 2010 Så gå på apoteket og køb et rigtigt lægemiddel istedet for. Så er det bare en lille pille der gør det samme, men er meget lettere at få ned...

• #8   27. jan 2010 men det virker da det husk der.. det er sikkert..

• #9   27. jan 2010 Tosse, ved du hvad det så hedder?

Alexander - Nej, for kan ikke få det ned uden at stå med opkastfornemmelser..

Thor - Hmm.. De gange jeg har prøvet det har det ikke hjulpet på mig. har stadig ondt i maven smiley

• #10   27. jan 2010 Julie smiley .

Jeg skulle heller ikke spise det smiley - Men jeg ved at vi giver min mor det enten med juice eller yoghurt smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#11   27. jan 2010 Imodium er et af de mange. Men spørg dernede. For det kommer også an på hvilke symptomer du har og hvor stærke de er.

• #12   27. jan 2010 Julle så har du ikk spist nok smiley

• #13   27. jan 2010 Tosse, jeg har jo ikke dårlig mave eller noget. bare ondt.. Imodium, er det ikke dem der stopper f,eks diarre?

Alexander - jeg kan ikke drikke det uden at blive dårlig har prøvet mange gange nu smiley

• #14   27. jan 2010 Julie, det vil jeg gerne tro smiley - Det minder mig om noget min brødre fodrede deres undulater med den gang de havde dem smiley

• #15   27. jan 2010 JA! Det virkelig ulækkert! FØJ! smiley

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 224
    #16   27. jan 2010 Min læge gav mig det råd, at jeg kunne strø det på en rugbrød, under pålæget, og så spise det, eller over havregryn, og så mælk på...

Men har ikke prøvet det, for glemmer altid at få det købt..

• #17   27. jan 2010 Christina - Prøvede idag med havregryn og det hjalp bare ikke.. kunne stage smage det smiley
    Jeg tror jeg er blevet skræmt smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#18   27. jan 2010 Jo det er det, nu skrev du jo bare maveproblemer.
    Men du kan også få mælkesyrekapsler på apoteket, samt andre ting der giver en balance i maven.

• #19   27. jan 2010 Tosse, du kan ikke finde ud af hvad de hedder vel? smiley Men jeg får ondt i maven af mælk men har ikke mælkeallergi, men tror du så det godt at tage dem? jeg mener, husk det er jo nogle frøskaller ting sjov plante fis smiley

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#20   27. jan 2010 Det de giver er flere fibre, så måske du bare skal lave om i din kost, så du får flere fibre smiley

• #21   27. jan 2010 Christina - spiser kun sund mad og sådan noget? så det er ikke det. Desuden har jeg været syg i min mave i 4 måneder og skal heldigvis på sygehuset imorgen..

• Christina F
    Christina F Tilmeldt:
    nov 2007

#22   27. jan 2010 Sund mad er ikke nødvendigvis fiberrig smiley Men hvis du skal på hospitalet imorgen, så tag den med ro og vent og hør hvad de siger der smiley

Held og lykke med det smiley

• #23   27. jan 2010 Christina - min mor er meget bevidst om fiberrig mad og har fortalt hvad jeg skal spise, hvad jeg ikke skal og hvad der er godt for mig smiley
    Ja, men det bare kedeligt at være syg i så lang tid. F.eks idag har jeg så ondt at jeg ikke kan gå i skole smiley

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

#24   27. jan 2010 Julie: Du kan da få det korrekte af vide på apoteket, så ingen grund til jeg fortæller dig noget forkert her.

• #25   27. jan 2010 Okay. Må lige høre ellers så spørg jeg på sygehuset imorgen om hvad de kan foreslå mig at tag som hjælper. For alt hvad der hedder smertestillende hjælper ikke.

• #26   27. jan 2010 nico - ja, men hvad hedder de? smiley

• #27   28. jan 2010 Takker smiley

Kommentér på:
Naturlægemidlet HUSK

Annonce